Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
крісла; стільці
Очікувана вартість
42 900,00 UAH
UA-2019-11-14-000565-a ● 4f23c0daa6c34f33bb866f5b692e398a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 26295412 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16 |
Контактна особа: |
Гриценко Катерина Миколаївна +380462665620 inbox@cn.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 42 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець ISO BLACK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 шт
Крісло (SAMBA) CH V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Джерело фінансування - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 14:41 |
ТД крісла_ стільці.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 1.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 2.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 3.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 4.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 5.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 6.docx | |
14 листопада 2019 14:41 |
Додаток 7.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:17
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику щодо питання 1 зазначаємо наступне: Замовник керується нормами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, а саме умови «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». В пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що уразі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі гарантійний лист щодо наявності можливості поставки товару, який відповідає вимогам тендерної документації (додаток 2) у строки, визначені договором (додаток 6); Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу недоцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі гарантійний лист щодо наявності можливості поставки товару, який відповідає вимогам тендерної документації (додаток 2) у строки, визначені договором (додаток 6); Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу недоцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ" |
39 100,00
UAH з ПДВ
|
34 197,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
38 592,00
UAH з ПДВ
|
35 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
36 998,80
UAH з ПДВ
|
36 683,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
37 300,80
UAH з ПДВ
|
37 300,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ" #35687180 |
Відхилено |
34 197,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:24
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Переможець |
35 750,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 09:47
|
Дод_угода_1-712-19.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 09:29
|
Договір | укладений |
17 грудня 2019 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили змінити ціну договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 711-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/712-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |