Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крісла; стільці
Очікувана вартість
42 900,00 UAH
UA-2019-11-14-000565-a 4f23c0daa6c34f33bb866f5b692e398a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:49
Очікувана вартість: 42 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець ISO BLACK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 шт
Крісло (SAMBA) CH V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Джерело фінансування - Державний бюджет України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:41
ТД крісла_ стільці.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 1.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 2.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 3.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 4.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 5.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 6.docx
14 листопада 2019 14:41
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:17
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику щодо питання 1 зазначаємо наступне: Замовник керується нормами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, а саме умови «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». В пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що уразі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі гарантійний лист щодо наявності можливості поставки товару, який відповідає вимогам тендерної документації (додаток 2) у строки, визначені договором (додаток 6); Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу недоцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ" 39 100,00
UAH з ПДВ
34 197,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 38 592,00
UAH з ПДВ
35 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 36 998,80
UAH з ПДВ
36 683,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 37 300,80
UAH з ПДВ
37 300,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 14:15
пропозицiя.pdf
27 листопада 2019 13:22
Cтатут.rar
27 листопада 2019 13:22
сертифікат відповідності.PDF
27 листопада 2019 13:22
РФ.PDF
27 листопада 2019 13:22
пропозиція.PDF
27 листопада 2019 13:22
проект договору.PDF
27 листопада 2019 13:22
порівн.табл.з тех.вимог..PDF
27 листопада 2019 13:22
паспортні дані.pdf
27 листопада 2019 13:22
згода-договір.PDF
27 листопада 2019 13:22
згода тех.вим..PDF
27 листопада 2019 13:22
згода на обробку даних.PDF
27 листопада 2019 13:22
Док.ТОВ.pdf
27 листопада 2019 13:22
довідка ст.17.PDF
27 листопада 2019 13:22
довідка ліцензія.PDF
27 листопада 2019 13:22
довідка довкілля.PDF
27 листопада 2019 13:22
гарант.лист щодо поставки.PDF
27 листопада 2019 13:22
відомості учасника.PDF

Публічні документи

05 грудня 2019 15:45
4754111 Супровідний лист.pdf
05 грудня 2019 15:45
4754111 Цінова оновлена.pdf
05 грудня 2019 15:45
Довідка податкової.pdf
29 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:50
Технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 17:50
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:50
Статут.pdf
29 листопада 2019 17:50
Сертифікати 14001+9001 Престиж.pdf
29 листопада 2019 17:50
Протокол №2.pdf
29 листопада 2019 17:50
Протокол №1.pdf
29 листопада 2019 17:50
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 17:50
Паспорт Кухар.pdf
29 листопада 2019 17:50
Наказ Директор.PDF
29 листопада 2019 17:50
Лист-відгук МСД9.pdf
29 листопада 2019 17:50
ІПН Кухар.pdf
29 листопада 2019 17:50
згода с умовами договору.pdf
29 листопада 2019 17:50
Договір оренди.pdf
29 листопада 2019 17:50
Договір + Видаткова МСД9.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідки до ст 17.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідка про МТБ.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідка про ліцензування.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідка НАЗК 11.11.19.pdf
29 листопада 2019 17:50
Довідка МВС Кухар 01.11.19.pdf
29 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист 12 міс.pdf
29 листопада 2019 17:50
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 17:50
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 17:50
Витяг з ЄДР 27.11.19 Престиж.pdf
29 листопада 2019 17:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 18:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:15
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:12
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 18:12
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 листопада 2019 18:12
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
29 листопада 2019 18:12
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
29 листопада 2019 18:06
15. Паспорт Михайлишина П.Й.pdf
29 листопада 2019 18:00
Сертификат екологічний.PDF
29 листопада 2019 18:00
Сертификат відповідності.pdf
29 листопада 2019 18:00
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 06:54
Електронний підпис
29 листопада 2019 23:08
Характеристики.pdf
29 листопада 2019 23:08
ТД.rar
29 листопада 2019 23:08
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 23:08
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 23:08
Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 23:08
Додаток 5.rar
29 листопада 2019 23:08
Додаток 4.rar
29 листопада 2019 23:08
Додаток 3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ"
#35687180
Відхилено 34 197,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:24
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 35 750,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
35 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:47
Дод_угода_1-712-19.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:29
Договір укладений
17 грудня 2019 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили змінити ціну договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 711-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/712-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 749,92
UAH (в тому числі ПДВ 5 958,32 UAH)