Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки данних (Моноблоки з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000531-c b10581670a3a4c1c9ae181e72812e601
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Леся Миколаївна

380638210792 kcsm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39072140
Місцезнаходження: 01033, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Чайка Леся Миколаївна
380638210792
kcsm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Машини для обробки данних (Моноблоки з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  03 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Моноблоки з програмним забезпеченням Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:24
Оголошення.docx
14 листопада 2019 11:24
ПРОЕКТ-ДОГОВОРУ.doc
14 листопада 2019 11:24
Компропозиція.docx
15 листопада 2019 14:24
Оголошення.docx
14 листопада 2019 11:24
Оголошення.docx
14 листопада 2019 11:24
ПРОЕКТ-ДОГОВОРУ.doc
14 листопада 2019 11:24
Компропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються аналоги товару, які повністю відповідаються заданній технічній характеристиці.
2) Дякую, розглянемо Вашу пропозицію.
3) Допускаємо, розлядаємо ціну запропоноану Вами, як остаточну і порівнюється з цінами з врахуванням ПДВ, якщо Учасники є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 195 993,00
UAH з ПДВ
195 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:25
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 17:25
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 17:25
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 17:25
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 195 993,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:01

Документи

22 листопада 2019 15:01
протокол 105.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій