Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 (Меблі для аудиторій та навчальних класів).
Очікувана вартість
671 700,00 UAH
UA-2019-11-14-000391-a 0e834de02e0e48138710143a63bd7c22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:45
Очікувана вартість: 671 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 358,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
329 шт
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 (Меблі для аудиторій та навчальних класів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:49
Додаток 2 (1).docx
14 листопада 2019 12:49
Додаток 3 (1).docx
14 листопада 2019 12:49
Додаток 1 (1).docx
14 листопада 2019 12:49
Додаток 5 (1).doc
14 листопада 2019 12:49
ТД (1).docx
14 листопада 2019 12:49
Додаток 4 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-000391-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 10 грудня 2019 17:44
Щодо визнання ФОП Білоусої Ю.С. переможцем закупівлі UA-2019-11-14-000391-a
Згідно пункиту 1 частини 8 Розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації);
Згідно пункиту 1 частини 9 Розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати Гарантійний лист у довільній формі, в якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю;
Згідно до Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінали або копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар.
Учасником надано сертифікат відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016 без додатку та не зрозуміло на який саме товар відповідає чинному законодавстві.
Учасником надано висновків санітарно-епідеміологічної експертизи 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальних технічні умови» відсутні такі позиції як стіл прямий та стіл кутовий комп’ютерний.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 16:00
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що:
1. Гарантійний лист, який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та гарантує свої зобов’язання за ними міститься в складі Тендерної пропозиції учасника ФОП Білоусової Ю.С. (файл 6. Щодо вимог п. 6, 8, 9,10,11.pdf), що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
2. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю міститься в складі Тендерної пропозиції учасника ФОП Білоусової Ю.С. (файл 6. Щодо вимог п. 6, 8, 9,10,11.pdf), що також відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
3. В наданому Сертифікаті відповідності на меблі не передбачено наявність Додатку з переліком продукції. Перелік об’єктів експертизи зазначено безпосередньо у Сертифікаті в графі «Продукція».
Товар, запропонований учасником ФОП Білоусової Ю.С. з найбільш вигідною ціновою пропозицією (найнижча ціна), сертифікований та пройшов санітарно-епідеміологічну експертизу, яка включає наявність перевірки столів. Термін стіл – це узагальнена назва виробів, до якої підпадають всі види столів, як кутові, так і прямі, і комп’ютерні або учнівські.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 438 105,00
UAH з ПДВ
438 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 636 200,00
UAH з ПДВ
632 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 653 100,00
UAH з ПДВ
636 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:48
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:47
Відп. Ст. 17. Переможець.pdf
02 грудня 2019 17:24
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:22
Витяг.PDF
02 грудня 2019 17:22
Єдиний податок.pdf
02 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:12
6. Щодо вимог п. 6, 8, 9,10,11.pdf
02 грудня 2019 17:12
5. Проект договору.pdf
02 грудня 2019 17:12
4. Технична частина.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:40
7.1 Проект договору.pdf
02 грудня 2019 15:40
6.6 Довіреність.pdf
02 грудня 2019 15:40
6.5 Лист-згода.pdf
02 грудня 2019 15:40
6.4 Доручення.pdf
02 грудня 2019 15:40
5.3 Опис.pdf
02 грудня 2019 15:40
5.1 Статут.pdf
02 грудня 2019 15:40
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:53
1 Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 17:53
8 Лист новий товар.pdf
02 грудня 2019 17:53
19 Гарантія обмеження.pdf
02 грудня 2019 17:53
3 Довідка працівники.pdf
02 грудня 2019 17:53
6 СЕС фурнітура.PDF
02 грудня 2019 17:53
12 Лист відповідність.pdf
02 грудня 2019 17:53
2 СЕС ДВП.pdf
02 грудня 2019 17:53
8 Відповідність товар.pdf
02 грудня 2019 17:53
5 СЕС фарба.pdf
02 грудня 2019 17:53
17 Проект договору.pdf
02 грудня 2019 17:53
10 Лист довкілля.pdf
02 грудня 2019 17:53
16 Рішення зборів.pdf
02 грудня 2019 17:53
20 Лист згода дані.pdf
02 грудня 2019 17:53
14 Протокол _1.pdf
02 грудня 2019 17:53
1 СЕС ДСП.pdf
02 грудня 2019 17:53
7 СЕС товар.pdf
02 грудня 2019 17:53
5 Характеристики.pdf
02 грудня 2019 17:53
4 СЕС клей.pdf
02 грудня 2019 17:53
13 Статут.pdf
02 грудня 2019 17:53
4 Довідка ст.17.pdf
02 грудня 2019 17:53
2 Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 17:53
11 Лист доставка.pdf
02 грудня 2019 17:53
15 Наказ 2008.pdf
02 грудня 2019 17:53
3 СЕС кромка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148
Переможець 438 105,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148
438 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:24
договор.pdf укладений
19 грудня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 438 105,00
UAH