Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тростянецька селищна комунальна установа з благоустрою |
Код ЄДРПОУ: | 38813548 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., Смт Тростянець, Вул. Соборна |
Контактна особа: |
Древніцька Наталія Олександрівна +380680399377 trost.blagoustriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 12:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 12:37 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 690 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 452,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Придбання бензину А-92 та палива дизельного. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 12:33 |
ТД ПММ.doc | |
14 листопада 2019 12:33 |
Додаток 5.doc | |
14 листопада 2019 12:33 |
Додаток 4.doc | |
14 листопада 2019 12:33 |
Додаток 3.doc | |
14 листопада 2019 12:33 |
Додаток 2.doc | |
14 листопада 2019 12:33 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000012 ● aa328b272c6649f38757ed82702158bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-11-14-000368-a 14.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 08:13:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі придбання бензину А-92 та палива дизельного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-14-000368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому не оприлюднено додаток до договору від 28 грудня 2019 року №25ПТ-18612/19, який є його невід’ємною частиною?
2. Яким чином замовником виконано вимоги абц.9 частини першої статті 10 Закону (у редакції чинній до 19 квітня 2020 року) в частині оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін до договору від 28 грудня 2019 року №25ПТ-18612/19 додатковою угодою від 06 квітня 2020 року №2?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-22 11:17:06
Пояснення з власної ініціативи
Тростянецька селищна комунальна установа з благоустрою надає пояснення та відповідні документи.
- Копія листка з Журналу реєстрації вхідних документів
- Протокол засідання тендерного комітету
- Протокол засідання тендерного комітету
- Лист пояснення
- Лист пояснення
- Специфікація до договору
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-07-23 16:12:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі придбання бензину А-92 та палива дизельного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-14-000368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1 З яких підстав у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету (протокол засідання від 14 листопада 2019 року) встановлено вимогу (підпункт 2 частини першої статті 17 Закону (у редакції чинній на час проведення закупівлі) для переможця процедури закупівлі щодо надання документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
2. Яким чином учасник ПП «ОККО Контракт», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 12 грудня 2019 року №15) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол засідання від 14 листопада 2019 року), а саме:
- зазначення у відомостях про підприємство інформації про реквізити банківського рахунку, за яким буде здійснюватися оплата за договором (абц.8 підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації);
- надання пояснювальної записки, яка містить опис предмета закупівлі, щодо якого надана пропозиція (назва, кількість, відповідність ДСТУ, виробник, місце зберігання) (додатком 3 тендерної документації).
Крім того, відповідно до абц.7 підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації учасником ПП «ОККО Контракт» надано лист-гарантію (складену в довільній формі) щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України завірену печаткою та за підписом менеджера ПП «ОККО Контракт» Гонти С.В., тобто документ створено та підписано посадовою особою, повноваження якої не підтверджено.
3. Яким чином замовником виконано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (чинного до 17 липня 2020 року, в частині заповнення обов’язкових полів в повідомленнях про внесення змін до договору, а саме унесення наявної інформації в електронній системі закупівель до пунктів 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-27 16:42:46
Пояснення з власної ініціативи
Тростянецька селищна комунальна установа з благоустрою надає пояснення з приводу проведення моніторингу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тростянецька селищна комунальна установа з благоустрою надає листа.
2020-07-31 16:21:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
604 692,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 08:51
|
сканирование0001.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 13:38
|
2020-07-22_11-05-25_winscan_to_pdf_1.jpg | зміни до договору |
28 липня 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 16:58
|
2020-07-09_16-51-39_winscan_to_pdf_2.jpg | зміни до договору |
09 липня 2020 16:56
|
2020-07-09_16-50-52_winscan_to_pdf_1.jpg | зміни до договору |
09 липня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 14:59
|
2020-05-25_14-51-52_winscan_to_pdf_2.jpg | зміни до договору |
25 травня 2020 14:57
|
2020-05-25_14-51-17_winscan_to_pdf_1.jpg | зміни до договору |
25 травня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:15
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
28 грудня 2019 10:13
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
28 грудня 2019 10:13
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
28 грудня 2019 10:13
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
28 грудня 2019 10:13
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
28 грудня 2019 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару на 3% |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціна за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | долучення специфікації до договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25Пт-18612/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 ПТ-18612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |