Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

будівельні роботи: «Поточний ремонт приміщень №2-18 та №2-19 підвального поверху адміністративної будівлі Регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області за адресою: Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24»
Очікувана вартість
150 216,43 UAH
UA-2019-11-14-000328-b 4a0df207ce58414489d24a90e5049cd9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітанчук Костянтин

+380432661596 kkapitan1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40112249
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Контактна особа: Капітанчук Костянтин
+380432661596
kkapitan1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання Робіт.
3.2. Загальний строк проведення Робіт не може перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання Договору.
3.3. Підрядник зобов’язується забезпечити виконання Робіт кваліфікованими спеціалістами з використанням необхідного технологічного обладнання, інструментів, що відповідають вимогам чинного законодавства України.
3.4. Якість виконаних Робіт повинна відповідати вимогам нормативної, технічної і експлуатаційної документації.
3.5. Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки і охорони праці несе Підрядник, на якого покладається обов'язок проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці свого персоналу перед початком виконання Робіт. Зі свого боку, Замовник зобов’язаний здійснити всі необхідні заходи для забезпечення виконання вимог з техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт.
3.6. Виконання Робіт посвідчується актом за примірною формою КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Акт), які Підрядник надає Замовнику для підписання протягом 3 (трьох) робочих днів після виконання робіт на об’єкті Замовника.
3.7. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту, за умови відсутності будь-яких зауважень щодо їх кількості та якості, надсилає Підряднику підписаний примірник Акту або вмотивовану відмову від приймання Робіт. Якщо протягом цього часу Замовник без об'єктивних причин не підписує Акт та не пред’являє Підряднику претензій, Акт вважається підписаним, а Роботи такими, що прийняті Замовником без зауважень.
3.8. У випадку наявності зауважень Замовника до виконаних Робіт у встановлений п.3.9 Договору строк Сторонами укладається двосторонній акт про виявлені недоліки та необхідні доробки із зазначенням терміну їх виконання.
3.9. При виявленні будь-яких недоліків Замовник зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня повідомити Підрядника, а Підрядник протягом 2 (двох) робочих днів направити свого представника для складання акта виявлених недоліків та з’ясування причин їх виникнення.
3.10. Приймання робіт здійснюється Замовником протягом 2 (двох) робочих днів з моменту повідомлення Підрядником про закінчення Робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
будівельні роботи: «Поточний ремонт приміщень №2-18 та №2-19 підвального поверху адміністративної будівлі Регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області за адресою: Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 листопада 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕЛІТА"
#42471123
Переможець 150 216,43
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 09:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 09:58