Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір А4)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-11-14-000289-c 4710ee5851d84c2491105292f7cc9b86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Степічева Леся Володимирівна

380442797290 lvs04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02231933
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,3
Контактна особа: Степічева Леся Володимирівна
380442797290
lvs04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:26
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Офісний папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 10:28
Кошторис на товари.xlsx
14 листопада 2019 10:28
Форма пропозиції.doc
14 листопада 2019 10:28
Кваліфікаційні критерії.doc
14 листопада 2019 10:27
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 14 листопада 2019 10:35
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:26
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались
У специфікації вказано конкретні характеристики товару, вимоги та короткі описи предмету закупівлі, які повністю відповідають критерію ціна – якість.
Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовник.
Також, звертаємо Вашу увагу, що в оголошенні про закупівлю у розділі «Істотні умови договору» передбачено, що Виконавець повинен надати Замовнику послугу (товар чи роботи), якість якої відповідає вимогам суспільства і навколишнього середовища та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня надання відповідного класу послуг (товарів чи робіт)
Дякуємо за запитання та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Еквіваленти
Дата подання: 14 листопада 2019 11:35
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:21
Доброго дня, чи розглядаєте Ви у якості еквіваленту товари інших торгових марок, та інших країн-виробників, якщо вони мають аналогічні, або кращі за зазначені у вимогах характеристики для забезпечення виконання принципів здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались
У специфікації вказано конкретні характеристики товару, вимоги та короткі описи предмету закупівлі, які повністю відповідають критерію ціна – якість.
Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовник. Дякуємо за запитання та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:40
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:13
Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?" - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику !
1. Щодо Тексту запитання: Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?"
Інформуємо Вас, що в даній закупівлі аналоги розглядатися не будуть.
2. Щодо зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
Інформуємо Вас, що пунктом 7.Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: передбачено марки товару.
3. Щодо Тексту запитання: Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Інформуємо Вас, що договір про закупівлю буде укладено за результатами ціни аукціону. Учасники будуть розглядатись на загальних підставах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 20 664,00
UAH з ПДВ
20 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 21 240,00
UAH з ПДВ
20 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 12:56
Цінова пропозиція оновлена.pdf
18 листопада 2019 16:29
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 16:29
Технічні характеристики.pdf
18 листопада 2019 16:29
Статутні документи.7z
18 листопада 2019 16:29
Лист-ліцензія.pdf
18 листопада 2019 16:29
Кошторис на товари.pdf
18 листопада 2019 16:29
Maestro Standart +.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 15:24
кваліфікаційні д-ти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 20 394,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
20 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаток.pdf укладений
03 грудня 2019 10:32
Договір № 0212 2019 від 02.12.19.pdf укладений
03 грудня 2019 10:32