Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
28 488,00 UAH
UA-2019-11-14-000266-c bf9ddfd1b41e4d5595a74b68c7e78935
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вавроневич Ірина Миколаївна

+380444683391 4683391_9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Контактна особа: Вавроневич Ірина Миколаївна
+380444683391
4683391_9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:37
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:37
Очікувана вартість: 28 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 284,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 10:21
3019 Папір офісний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 14 листопада 2019 12:11
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:30
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимоги до предмету закупівлі чітко сформульовані у Додатку 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. З повагою, Ірина Вавроневич
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:38
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1 питання: Відповідь на питання зазначена в Документації. 2 питання: Учасник на власний розсуд може запропонувати конкретні торгові марки. 3 питання: В технічній документації не вказано, що аналоги не пропонувати, тому будуть розглядатись всі пропозиції. Характеристики товару мають бути відповідними або кращими ніж ті, що містяться у технічному завданні. 4 питання: Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Договір буде укладатися на цю суму. З повагою, Ірина Вавроневич

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 28 368,00
UAH з ПДВ
26 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 28 392,00
UAH з ПДВ
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ" 27 556,80
UAH з ПДВ
27 259,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:50
Лист про неліцензування.pdf
20 листопада 2019 16:50
Згода з договором.pdf
20 листопада 2019 16:50
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 16:50
ЕКО5372_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:17
Кваліфікаційні документи.rar
20 листопада 2019 16:17
Кваліфікаційні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 26 376,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 16:48

Документи

21 листопада 2019 16:48
Рішення №85 від 21.11.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
26 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 16:48
Рішення №85 від 21.11.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:36
3019 Договір ЕЗ-0266 від 26.11.2019.pdf укладений
26 листопада 2019 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 376,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 396,00 UAH)