Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
28 488,00 UAH
UA-2019-11-14-000266-c ● bf9ddfd1b41e4d5595a74b68c7e78935
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05492290 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7 |
Контактна особа: |
Вавроневич Ірина Миколаївна +380444683391 4683391_9dkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:37 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 28 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 284,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 10:21 |
3019 Папір офісний.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 14 листопада 2019 12:11
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:30
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимоги до предмету закупівлі чітко сформульовані у Додатку 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. З повагою, Ірина Вавроневич
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:38
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1 питання: Відповідь на питання зазначена в Документації. 2 питання: Учасник на власний розсуд може запропонувати конкретні торгові марки. 3 питання: В технічній документації не вказано, що аналоги не пропонувати, тому будуть розглядатись всі пропозиції. Характеристики товару мають бути відповідними або кращими ніж ті, що містяться у технічному завданні. 4 питання: Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Договір буде укладатися на цю суму. З повагою, Ірина Вавроневич
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
28 368,00
UAH з ПДВ
|
26 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
28 392,00
UAH з ПДВ
|
26 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ" |
27 556,80
UAH з ПДВ
|
27 259,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
26 376,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:36
|
3019 Договір ЕЗ-0266 від 26.11.2019.pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:09
|