Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка» на ділянках км 0+000 – км 45+725; км 50+850 – км 78+256, Полтавська область
Maintenance of the public road of public importance T-17-05 Lokhvitsa-Gadyach-Okhtyrka-checkpoint "Velika Pisarivka" in sections of km 0 + 000 - km 45 + 725; km 50 + 850 - km 78 + 256, Poltava region
Очікувана вартість
18 607 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000259-c 28fa50450a8f41518d69d89cca949c38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 12:00
Очікувана вартість: 18 607 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 558210 UAH
Publication date: 14 листопада 2019 10:18
Enquiries until: 08 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 14 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 18 607 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 186 070 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73.1 кілометри
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка» на ділянках км 0+000 – км 45+725; км 50+850 – км 78+256, Полтавська область. Державний бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: T-17-05 — Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка”

Maintenance of the public road of public importance T-17-05 Lokhvitsa-Gadyach-Okhtyrka-checkpoint "Velika Pisarivka" in sections of km 0 + 000 - km 45 + 725; km 50 + 850 - km 78 + 256, Poltava region. National budget.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику в міру виконання не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг, після надходження відповідних бюджетних призначень на казначейський рахунок Замовника. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
05 грудня 2019 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Т-17-05 (зміни № 3).pdf
03 грудня 2019 08:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
03 грудня 2019 08:48
Зведена відомість обсягів робіт (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 11:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
28 листопада 2019 11:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Т-17-05 (зміни № 1).pdf
05 грудня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
05 грудня 2019 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Т-17-05 (зміни № 3).pdf
03 грудня 2019 08:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Т-17-05 (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 11:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Т-17-05 (зміни № 1).pdf
14 листопада 2019 10:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Т-17-05.pdf
03 грудня 2019 08:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
03 грудня 2019 08:48
Зведена відомість обсягів робіт (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 11:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
28 листопада 2019 11:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Т-17-05 (зміни № 1).pdf
14 листопада 2019 10:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Т-17-05.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 21 листопада 2019 15:21
Дата відповіді: 22 листопада 2019 08:22
На сторінці 6 тендерної документації зазначено: " У разі якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторіннок наданих документів/інформації." Якщо Тендерна пропозиця буде складатися з 3 частин (приміром), матиме реєстр наданих документів із зазніченням сторінок , який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Надайте, будь ласка, роз'яснення: реєстр тендерної пропозиції має бути першою сторінкою пропозиції? У цьому реєстрі мають бути зазначені документи всієї тендерної пропозиції чи лише тих, які вкладені в Частину (якщо частина не одна)? Друга частина теж матиме реєст (приміром), то як реєстр номерувати? як продовження першої Частини (приклад:частина перша закінчилася на сторінці 50, а реєстр другої частини матиме номер 51) , чи починати номерації спочатку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожний реєстр має свою нумерації.
Технічне завдання
Дата подання: 25 листопада 2019 11:51
Дата відповіді: 27 листопада 2019 19:32
Просимо надати роз'яснення Додатку 6 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ". Тут зазначені лише загальні характеристики предмету закупівлі. Роботи по предмету закупівлі відсутні, кількісні характеристики даного предмету закупівлі відсутні теж. Це унеможливлює обрахунок договірної ціни. Як була визначена очікувана вартість закупівлі??? Замовник своїми діями призводить до порушення п. 3. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де вказано, що тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики». Зрозуміло, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення має певну специфічність, сезонний характер виконання дорожніх робіт, розпорошеність місць виконання робіт, аварійні (не прогнозовані) роботи, що на стадії проведення тендеру та складання договірної ціни, не дозволяє точно визначити обсяг робіт. Ці фактори мають вплив на вартість робіт, тому уточняються в процесі виконання та при розрахунках за експлуатаційне утримання. АЛЕ для встановлення однакових умов для всіх учасників при підготовці тендерної пропозиції та для відповідного обрахунку договірної ціни орієнтовні кількісні характеристики на окремі види робіт предмета закупівлі мають бути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 6 до тендерної документації «Технічне завдання» містить вичерпну інформацію технічної характеристики автомобільної дороги Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», виконання робіт з експлуатаційного утримання якої є предметом закупівлі (вказана протяжність автодороги, її категорія, наявність штучних споруд). Детальний обсяг по предмету закупівлі робіт з експлуатаційного утримання наведений в нормативному документі, а саме в додатку 8 до «Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України 21.09.2012 № 573/1019 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 жовтня 2012 р. № 1734/22046. Учасникам торгів надані однакові умови для вивчення предмету закупівлі та детального визначення загального обсягу робіт експлуатаційного утримання доріг державного значення, розрахунковою одиницею яких є 1 км дороги певної категорії.
Щодо поняття аналогічного договору
Дата подання: 26 листопада 2019 15:18
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:45
Доброго дня! У додатку 2 до тендерної документації встановлено, що «Аналогічними договорами є договори на надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 6) з дотриманням діючих норм і правил.». Додатком 6 до тендерної документації передбачено Технічне завдання на експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення. Виходячи з вищевикладеного, під аналогічним договором слід розуміти, ЛИШЕ, договір на надання послуги (виконання робіт) на експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування ДЕРЖАВНОГО значення? Чи буде вважатися аналогічним договором, договір на експлуатаційне утримання автомобільних (автомобільної) доріг (дороги) загального користування МІСЦЕВОГО значення ? З метою уникнення непорозумінь при кваліфікації учасників, недопущення дискримінації учасників та дотримання принципів закупівельного процесу, просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та конкретно передбачити, що слід вважати аналогічним договором, а саме: «Експлуатаційне утримання автомобільних (автомобільної) доріг (дороги) загального користування МІСЦЕВОГО або ДЕРЖАВНОГО значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Порушення при підготовці тендерної документації
Дата подання: 28 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:46
Найважливішою складовою тендерної документації при проведенні торгів є технічне завдання з повною та детальною інформацією щодо об'ємів та видів робіт/послуг, які закуповуються. Добросовісна конкуренція між учасниками торгів грунтується , зокрема, на порівнянні цін/приведених цін пропозицій, розрахованих на конкретні об'єми та види робіт/послуг. Саме визанчення Замовником (а не Підрядником!!!!) відповідно до кошторисів/дефектних актів обєми закупівлі є інформацією, необхідною для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника. Не зазначення Замовником в тендерній документації жодних об'ємів робіт/послуг ( а у Вашому випадку посиладдя на Додаток 8, де зазначені всеможливий, без вийнятку, комплекс робіт (доречно зауважити, що "Методика визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг" розроблена для балансоутримувачів доріг!) унеможливлює надання учасниками розрахунку договірної ціни щодо предмету закупівлі, оскільки інформація про конкретні технічні та кількісні характеристики відсутня. Обрання в такому випадку переможця з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами оцінки не дасть жодних підстав вважати, що на обсяг послуг, який буде запропонований замовником в майбутньому при виконанні договору, переможцем буде встановлена дійсно найкраща, у порівнянні з конкурентами, ціна. Надання загальних характеристик щодо протяжності, складності та кількосьі споруд на даній дорозі ніякого відношення до кількісних обємів робіт/послуг не має. Предметом закупівлі не є 73,1 км дороги та штучні споруди. а саме обєми робіт на ній, які мають бути визначені Замовником, а не Підрядником стосовно Додотку 8 вищезгаданої Методики!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо працівників
Дата подання: 28 листопада 2019 19:14
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:47
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасники подають довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом торгів. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису. Чи правильно розуміє учасник, що всі працівники ОБОВ’ЯЗКОВО мають працювати у штаті юридичної особи? А залучення працівників на умовах цивільно-правового договору не відповідатиме умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію? Також, надайте роз’яснення, перелічені у примітці до таблиці 2 працівники, а саме: інженери, виконроби, майстри, робітники з відповідними розрядами, водії - обов’язкові для наявності в учасників, чи це просто приклад, який ні до чого не зобов’язує ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що учасник подає довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. До вказаної довідки обов’язково додається копія штатного розкладу. Поряд з цим інформуємо, що до виконання робіт, зазначених в тендерній документації, поряд з працівниками, які знаходяться в трудових відносинах з підприємством, можуть бути залучені фізичні особи на умовах цивільно- правового договору.
Крім того, роз’яснюємо, що всі перелічені в примітці до таблиці 2 працівники, а саме: інженери, виконроби, майстри, робітники з відповідними розрядами, водії, повинні бути обов’язкові для наявності в учасника і перебувати з ним в юридично оформлених трудових відносинах чи виконувати визначений перелік робіт на умовах письмового цивільно- правового договору.
Щодо працівників
Дата подання: 28 листопада 2019 19:14
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:47
Надайте чіткий перелік працівників (із найменуванням посад) та їх кількість, яку Замовник вважає за достатню для повного виконання умов технічного завдання і договору (якщо такий є). У разі відсутності чіткого переліку щодо кількості і посад працівників, надайте підтвердження, що учасник на власний розсуд визначає кількість і посади працівників, які будуть необхідні для виконання технічного завдання та договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник самостійно приймає рішення щодо використання матеріалів, методів і способів виконання робіт в межах державних будівельних стандартів, норм і правил, а також кількість та перелік працівників необхідних для виконання даних об'ємів робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 28 листопада 2019 19:15
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:46
Шановний Замовнику, не спотворюйте процедуру закупівлю та надайте повне технічне завдання, шляхом внесення змін до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо звертатись у правоохоронні органи за захистом своїх прав та інтересів.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2020
UA-2019-11-14-000259-c28fa50450a8f41518d69d89cca949c38
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 грудня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

17 грудня 2019 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:44
16760 ШБУ 9 p7s.7z
17 грудня 2019 18:44
лист_покриття.pdf
17 грудня 2019 18:44
лист_покриття.pdf
17 грудня 2019 18:39
Договір Т-17-05.pdf
17 грудня 2019 18:39
виписка.pdf
17 грудня 2019 18:39
4.pdf
17 грудня 2019 18:39
3.pdf
17 грудня 2019 18:39
2.pdf
17 грудня 2019 18:39
1.pdf

Документи

Публічні документи

22 січня 2020 14:44
Електронний підпис
22 січня 2020 14:40
Довідки з МВС від 15.01.2020
20 січня 2020 16:17
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 4_Т-17-05_Ціна.pdf
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 3_Т-17-05.pdf
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 2_Т-17-05.rar
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 1_Т-17-05.rar
17 грудня 2019 20:25
5289-55 Альтком p7s.7z

Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:36
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
18 грудня 2019 09:36
КВАЛ ЧАСТИНА.pdf
18 грудня 2019 09:36
ФІН ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 18 548 965,20
UAH з ПДВ
16 499 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 18 606 954,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" 18 566 301,62
UAH з ПДВ
18 566 301,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 14:44
Електронний підпис
22 січня 2020 14:40
Довідки з МВС від 15.01.2020
20 січня 2020 16:17
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 4_Т-17-05_Ціна.pdf
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 3_Т-17-05.pdf
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 2_Т-17-05.rar
17 грудня 2019 20:25
Реєстр 1_Т-17-05.rar
17 грудня 2019 20:25
5289-55 Альтком p7s.7z

Публічні документи

18 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:36
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
18 грудня 2019 09:36
КВАЛ ЧАСТИНА.pdf
18 грудня 2019 09:36
ФІН ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 18:44
16760 ШБУ 9 p7s.7z
17 грудня 2019 18:44
лист_покриття.pdf
17 грудня 2019 18:44
лист_покриття.pdf
17 грудня 2019 18:39
Договір Т-17-05.pdf
17 грудня 2019 18:39
виписка.pdf
17 грудня 2019 18:39
4.pdf
17 грудня 2019 18:39
3.pdf
17 грудня 2019 18:39
2.pdf
17 грудня 2019 18:39
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ Данко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Переможець 16 499 550,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 08:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
16 499 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№ 14-01-20 д.у.08.pdf укладений
26 березня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 08:14
№ 14-01-20 д.у.07 (із додатками).pdf зміни до договору
21 січня 2021 08:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:04
№ 14-01-20 д.у. 06.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:24
Додаток 1 (Договір № 14-01-20).pdf укладений
11 лютого 2020 15:22
Договір № 14-01-20.pdf укладений
11 лютого 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: № 14-01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою зазначають суму в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в Договорі із урахуванням всіх змін внесених до нього та юридичні зобов'язання на перший квартал поточного ріку.
Номер договору про закупівлю: № 14-01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 березня 2021
Сума оплати за договором: 19 799 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 299 910,00 UAH)