Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деталі контактної мережі (затискачі, сідло)
Очікувана вартість
2 393 845,38 UAH
UA-2019-11-14-000174-a ● 11139948eeb84d98bcf5ab470a032bdc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Ісаєва Олена Сергіївна (048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 2 393 845,38 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 969,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8579 шт
Деталі контактної мережі(затискачі, сідло) в асортименті (всього 26 найменувань згідно Додатку №2 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 10:35 |
Проект договору (2).doc | |
14 листопада 2019 10:35 |
2 ТД ДКМ затискачі, сідло (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оцінка відповідності
Дата подання: 19 листопада 2019 16:29
Дата відповіді: 22 листопада 2019 09:41
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Оцінка відповідності є цілком добровільною. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, умови Тендерної документації є протизаконними та порушують права потенційних учасників та звужують коло до «бажаних» постачальників.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та додати перелік документів які необхідно надати учаснику для продукції на яку не поширюється дія технічних регламентів та не проведено добровільну оцінку відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На питання в тендері № 4750270, UA-2019-11-14-000174-a «Деталі контактної мережі (затискачі, сідло)» на електронному майданчику «smarttender.biz» стосовно внесення змін, повідомляємо:
Доброго дня Шановний учаснику.
Оцінка відповідності – це процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене.
В тендерній документації зазначена вимога стосовно надання документу щодо підтвердження відповідності товару заявленим вимогам, а саме:
«Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006».
Отже, вищезазначена вимога не містить жодного посилання на обов’язкову сертифікацію.
Ми, як замовники маємо право вимагати від учасників гарантування відповідності ідентифікованого об’єкта встановленим вимогам.
Дякуємо за звернення.
Доброго дня Шановний учаснику.
Оцінка відповідності – це процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене.
В тендерній документації зазначена вимога стосовно надання документу щодо підтвердження відповідності товару заявленим вимогам, а саме:
«Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006».
Отже, вищезазначена вимога не містить жодного посилання на обов’язкову сертифікацію.
Ми, як замовники маємо право вимагати від учасників гарантування відповідності ідентифікованого об’єкта встановленим вимогам.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-000174-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 05 грудня 2019 17:12
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Інформація наведена у прікріплених файлах
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 13:18
Доброго дня Шановний учаснику.
Наразі учасник ТОВ «СЕЗ» який запропонував найкращу пропозицію знаходиться на стадії оцінки. Під час вивчення пропозиції учасника ТОВ «СЕЗ», Ваша вимога буде взята до уваги.
Дякуємо за звернення.
Наразі учасник ТОВ «СЕЗ» який запропонував найкращу пропозицію знаходиться на стадії оцінки. Під час вивчення пропозиції учасника ТОВ «СЕЗ», Ваша вимога буде взята до уваги.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-14-000174-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 19 грудня 2019 15:18
Дата подання: 19 грудня 2019 15:18
Скарга до Антимонопольного комітету України
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що зазначено у Скарзі що додається.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 19:02
рішення від 21.12.2019№19067+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 19:01
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.12.2019 № UA-2019-11-14-000174-a.b2.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 21:50
інформація про преенесення розгляду скарги від 19.12.2019 № UA-2019-11-14-000174-a.b2.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 14:35
Запит замовнику від 13.01.2020 №407.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 14:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2020№744.pdf
Дата публікації: 15 січня 2020 17:37
рішення від 14.01.2020№744.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 18:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕЗ" |
2 150 000,00
UAH
|
2 150 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" |
2 393 805,60
UAH
|
2 393 805,60
UAH
|
Документи |
ФОП "ЗЕРНІЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 393 845,38
UAH
|
2 393 845,38
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" |
2 393 845,38
UAH
|
2 393 845,38
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕЗ" #37470196 |
Переможець |
2 150 000,00
UAH
|
10 грудня 2019 09:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 січня 2020 16:57 |
Коментар щодо відміни: | торги відмінено у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до абз..2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
20 січня 2020 16:57
|
6.1 Протокол розгляду ріш-ня АМКУ + відміна (плани).doc |