Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системний блок
Очікувана вартість
186 500,00 UAH
UA-2019-11-14-000119-b b9970ac981eb42a9a1c81d20067dcbd8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насонова Людмила Миколаївна

+380542685518 hoz@socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський обласний центр зайнятості населення
Код ЄДРПОУ: 03491406
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/sum
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, 3
Контактна особа: Насонова Людмила Миколаївна
+380542685518
hoz@socz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:53
Очікувана вартість: 186 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 932,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 пачка
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 09:03
Додаток 3 сист блок-1.doc
14 листопада 2019 09:03
Додаток 2 сист блок-1.doc
14 листопада 2019 09:03
Додаток 1 сист блок-1.doc
14 листопада 2019 09:03
оголошення сист блок 2019-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 16:48
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:32
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки.
2. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку №2 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку № 1 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати». Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки

2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.

3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 181 922,00
UAH з ПДВ
181 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів 185 172,00
UAH з ПДВ
185 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 186 420,00
UAH з ПДВ
186 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 17:21
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:19
Інформація про досвід.rar
21 листопада 2019 17:19
паспорт и код.PDF
21 листопада 2019 17:19
витяг II.PDF
21 листопада 2019 17:19
виписка.PDF
21 листопада 2019 17:19
Гарантійне зобовязання.pdf
21 листопада 2019 17:19
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 17:19
Сертифікати ПК.rar
21 листопада 2019 17:19
Лист-згода на обробку даних.pdf
21 листопада 2019 17:19
Лист-гарнтія.pdf
21 листопада 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:18
Технічні вимоги.pdf
20 листопада 2019 16:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:20
Авторизаційний лист.pdf
21 листопада 2019 17:20
Досвід 2000.rar
21 листопада 2019 17:20
Документы Компаком 2000_1.rar
21 листопада 2019 17:20
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 17:20
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 17:20
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Переможець 181 922,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 13:58

Документи

22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
181 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:47
ДУ 1 до дог _ 543-19 Пух.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:37
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:57
договір укладений
27 листопада 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призводе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 543-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML