Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
системний блок
Очікувана вартість
186 500,00 UAH
UA-2019-11-14-000119-b ● b9970ac981eb42a9a1c81d20067dcbd8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський обласний центр зайнятості населення |
Код ЄДРПОУ: | 03491406 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/sum |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, 3 |
Контактна особа: |
Насонова Людмила Миколаївна +380542685518 hoz@socz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 186 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 932,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 пачка
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 09:03 |
Додаток 3 сист блок-1.doc | |
14 листопада 2019 09:03 |
Додаток 2 сист блок-1.doc | |
14 листопада 2019 09:03 |
Додаток 1 сист блок-1.doc | |
14 листопада 2019 09:03 |
оголошення сист блок 2019-1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 16:48
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:32
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки.
2. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку №2 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати».
2. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку №2 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку № 1 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати». Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки
2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.
3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».
2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.
3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна |
181 922,00
UAH з ПДВ
|
181 922,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів |
185 172,00
UAH з ПДВ
|
185 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
186 420,00
UAH з ПДВ
|
186 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна #3268721006 |
Переможець |
181 922,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 15:47
|
ДУ 1 до дог _ 543-19 Пух.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 13:57
|
договір | укладений |
27 листопада 2019 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призводе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 543-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |