Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для друку
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2019-11-14-000053-b e8d8cba602c34d9e84c49b04418ae34f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Максим Вікторович Садовнік

+380685809495 vozmer2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вознесенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056569
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна, 1
Контактна особа: Максим Вікторович Садовнік
+380685809495
vozmer2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 08:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 08:35
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:08
Очікувана вартість: 11 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Шановні учасники аукціону! Виконавчий комітет Вознесенської міської ради являється не прибутковою бюджетною організацією і працює без ПДВ. Зверніть увагу на те, що ціна закупівлі вказана з ПДВ. Тому якщо Ви являєтесь платником ПДВ то сума закупівлі (11 100 грн.) має включати в себе ПДВ, і не може бути більшою за 11 100 грн. Також до закупівлі прикріплено документацію з обов'язковими умовами закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Тонери, фотобарабани, ракіля, магнітні вали, леза дозування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, пл.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Щодо другого питання, то ми не маємо однозначної відповіді. Не всі користувачі майданчика Prozzoro вміють досконально ним користуватися. Ми проконтролюємо щоб точні назви марок і виробників товарів були вказані у договорі з постачальником. Який ви зможе прочитати після оприлюднення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 7 600,02
UAH з ПДВ
7 600,02
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 8 654,82
UAH з ПДВ
8 654,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:54
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
21 листопада 2019 16:54
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
21 листопада 2019 16:54
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
21 листопада 2019 16:54
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 10:42
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 10:42
Пропозиція ТОВ ВМ.pdf
20 листопада 2019 10:42
Статут.pdf
20 листопада 2019 10:42
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 7 600,02
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:36

Документи

27 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:35
19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
7 600,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:35
19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:58
Договір 7600,02.pdf укладений
10 грудня 2019 11:55
Договір 7600,02.pdf укладений
10 грудня 2019 11:55