Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для друку
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2019-11-14-000053-b ● e8d8cba602c34d9e84c49b04418ae34f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056569 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Максим Вікторович Садовнік +380685809495 vozmer2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 08:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 08:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 08:35 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 11 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Шановні учасники аукціону! Виконавчий комітет Вознесенської міської ради являється не прибутковою бюджетною організацією і працює без ПДВ. Зверніть увагу на те, що ціна закупівлі вказана з ПДВ. Тому якщо Ви являєтесь платником ПДВ то сума закупівлі (11 100 грн.) має включати в себе ПДВ, і не може бути більшою за 11 100 грн. Також до закупівлі прикріплено документацію з обов'язковими умовами закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Тонери, фотобарабани, ракіля, магнітні вали, леза дозування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, пл.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 08:36 |
Документація заправки 14.11.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 15 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Щодо другого питання, то ми не маємо однозначної відповіді. Не всі користувачі майданчика Prozzoro вміють досконально ним користуватися. Ми проконтролюємо щоб точні назви марок і виробників товарів були вказані у договорі з постачальником. Який ви зможе прочитати після оприлюднення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
7 600,02
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 11:58
|
Договір 7600,02.pdf | укладений |
10 грудня 2019 11:55
|
Договір 7600,02.pdf | укладений |
10 грудня 2019 11:55
|