ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
288 989,74 UAH
UA-2019-11-14-000024-b 2881b38c4bda44098d4bb0c3527d39eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Антонівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04590056
Місцезнаходження: 54105, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський р-н, село Антонівка,, вул. Шкільна, 1
Контактна особа: Надія Петрик
+380978149357,+380935199815
ashi@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 08:45
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 08:45
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 288 989,74 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 889,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 - 15511100-4 - Пастеризоване молоко не менше 2,6 % жирності
ДК 021:2015 - 15511600-9 - Згущене молоко жирністю 8,5%
ДК 021:2015 -15512000-0 – Сметана фасована 21% жирності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9699 кілограм
ДК 021:2015 - 15511100-4 - Пастеризоване молоко не менше 2,6 % жирності
ДК 021:2015 - 15511600-9 - Згущене молоко жирністю 8,5%
ДК 021:2015 -15512000-0 – Сметана фасована 21% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56630, Україна, Миколаївська область, село Антонівка, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 листопада 2019 08:12
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 08:11
Протокол 485301.pdf
14 листопада 2019 08:11
тд 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-06-000014 ● 60c950e2445245278c7217acd9bd3410
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-06 14:01:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.12.2019 № 238

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-14-000024-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 14 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру закупівлі відмінено

2019-12-19 10:55:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Антонівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради, 04590056, Україна, Новоодеський р-н, село Антонівка,, вул. Шкільна, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 15511100-4 - Пастеризоване молоко не менше 2,6 % жирності ДК 021:2015 - 15511600-9 - Згущене молоко жирністю 8,5% ДК 021:2015 -15512000-0 – Сметана фасована 21% жирності , 288989.74UAH, 15510000-6, ДК021, 9699, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 2881b38c4bda44098d4bb0c3527d39eb, 2019-11-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 06 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Антонівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 14.11.2019 № 12); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Гусєва Анатолія Олександровича (код в ЄДРПОУ 36856010) (далі – ФОП Гусєв А.О.); повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 04.12.2019 № 24. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Гусєв А.О. не відповідає умовам тендерної документації. Так, учасник ФОП Гусєв А.О. на порушення умов додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції не надав: - документ, що посвідчує право власності, або документ, що підтверджує право використання, на складське приміщення, розташоване за адресою: м. Баштанка, вул. Ювілейна, 77а, яке учасник зазначив в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу (файл «3.pdf»); - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на FIAT DUCATO (державний номер ВЕ2619ВВ), який учасник зазначив в інформації про наявність транспортного засобу (файл «3.pdf»); - копію договору про послуги з дезінфекції транспортного засобу на FIAT DUCATO (державний номер ВЕ2619ВВ) та «копії актів виконаних робіт за надані послуги». Отже, Замовник на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гусєв А.О. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас, Замовником визнано учасника ФОП Гусєв А.О. переможцем торгів та 04.12.2019 прийнято рішення про намір укласти з цим учасником договір про закупівлю. Також за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов додатку 2 до тендерної документації «документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові, шляхом розміщення в електронній системі, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Проте, учасник ФОП Гусєв А.О. на порушення умов додатку 2 до тендерної документації та вимог абзацу другого частини третьої статті 17 Закону не надав Замовнику через електронну систему закупівель довідку МВС України щодо відсутності підстав, визначених пунктом п’ятим частини першої статті 17 Закону, протягом п’яти днів. Учасник розмістив в електронній системі закупівель довідку МВС України (файл «Документи ст 17.pdf») 11.12.2019, тобто на сьомий день з дати оприлюднення повідомлення намір укласти договір. Отже, Замовник на порушення пункту другого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гусєв А.О. у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів другого та четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-12-19 11:08:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 250 723,00
UAH з ПДВ
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М" 255 504,72
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 09:42
sign.p7s
11 грудня 2019 09:40
Документи ст 17.pdf
03 грудня 2019 09:05
sign.p7s
03 грудня 2019 09:03
8.pdf
02 грудня 2019 16:34
sign.p7s
02 грудня 2019 16:30
оновлена пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:28
sign.p7s
28 листопада 2019 16:27
7.pdf
28 листопада 2019 16:27
6.pdf
28 листопада 2019 16:27
5.pdf
28 листопада 2019 16:27
4.pdf
28 листопада 2019 16:27
3.pdf
28 листопада 2019 16:27
2.pdf
28 листопада 2019 16:27
1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 08:33
кваліфікація част 3.pdf
29 листопада 2019 08:33
кваліфікація част 2.pdf
29 листопада 2019 08:33
кваліфікація част 1.pdf
29 листопада 2019 08:33
Пропозиція.PDF
29 листопада 2019 08:33
Проект договору.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
Переможець 219 999,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 10:53
Коментар щодо відміни: Відповідно до Висновку від 18.12.2019 року про результати моніторингу закупівлі
Документи:
19 грудня 2019 10:53
Електронний цифровий підпис
19 грудня 2019 10:52
Протокол №30 26.pdf

Актуальні тендери

До пошуку