Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатопрофільний пристрій (принтер-сканер-ксерокс))
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002921-b ● 3b75acccc67144a9aa4457a01b657277
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37677106 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Гагаріна, буд.16 |
Контактна особа: |
Євген Білик +380565832438 juristvcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 18:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 18:58 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування: кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатопрофільний пристрій, Canon i-SENSYS MF3010 (5252B004) + USB cable
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровсвьк, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 19:02 |
Проект договору.doc | |
13 листопада 2019 19:02 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:44
Дата відповіді: 15 листопада 2019 08:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Всі пропозиції, запропоновані Учасниками закупівель, будуть розглядатися Замовником відповідно до вимог викладених в інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Оголошення та Додатку до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів. Згідно п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В п.6 Оголошення вказано, які документи необхідно надати Учасникам закупівлі (юридичним особам та фізичним особам – підприємцям). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція з найнижчою ціною вважатиметься найбільш економічно вигіднішою. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
10 660,00
UAH з ПДВ
|
10 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
11 398,00
UAH з ПДВ
|
10 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ |
16 950,00
UAH з ПДВ
|
11 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
13 708,00
UAH з ПДВ
|
13 708,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КС Міст" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Відхилено |
10 660,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:32
|
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3313615771 |
Переможець |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 15:44
|
Договір_316.pdf | укладений |
05 грудня 2019 15:43
|