Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
Очікувана вартість
912 900,00 UAH
UA-2019-11-13-002894-b b2b07af1a94c45c6ba2e5f239bc80dd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:51
Очікувана вартість: 912 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 564,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27387 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі
(комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Шкільні меблі (комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
(Джерела фінансування : співфінансування місцевого бюджету – 210 700 грн.00 коп., державний бюджет – 702 200 грн.00 коп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. за наявності коштів державної субвенції Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:44
ДОД 4 Проект договору меблі.docx
13 листопада 2019 18:44
Додаток 5 Вимоги до гарантії виконання зобовязання.docx
13 листопада 2019 18:44
ТД меблі.doc
13 листопада 2019 18:44
Додаток № 1.docx
13 листопада 2019 18:44
Додаток №3.docx
13 листопада 2019 18:44
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення показників
Дата подання: 15 листопада 2019 09:17
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:08
Доброго дня, згідно технічних вимог в Додатку №1 прописані розміри столу учнівського 700*500*580/640/700мм, відповідно посилання шодо розмірів на ДСТУ,ГОСТ, ТУ або інший технічний нормативний документ. Згідно даних документів (виробництво шкільних меблів "форма та розміри"), а саме ГОСТ, ДСТУ, ISO, діючих законодавчих документів які чинні на тереторії України, згідно даних документів видані Висновки СЕС, де прописані розміри а саме, цитата:"Длина рабочей плоскости не менее: одноместный стол 600мм, ширина не менее 450мм; двухместный стол длина не менее 1200 мм, ширина не менее 450мм " для всіх ростових груп. Просимо зафіксувати даний факт. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику тендерні пропозиції розглядаються на відповідність їх технічним вимогам визначених в тендерній документації Додаток 1, що сформовані на підставі службової записки замовника та з урахуванням вимог ДСТУ prEN 1729-1:2004. Згідно вимог замовника в Додатку 1 тендерної документації: "Якість продукції повинна відповідати ДСТУ, ГОСТу та/або ТУ та іншим нормативно-технічним документам для даного виду товару. Товар призначений для використання в побуті , а також у навчальних закладах."
Технічне
Дата подання: 15 листопада 2019 16:36
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:00
Шановний Замовнику, всі Технічні характеристики повинні відповідати чинному законодавству України, а саме ГОСТ, ДСТУ, ISO, на основі яких видані ВИСНОВКИ СЕС, та Сертифікати відповідності, просимо пробачення, але "службова записка" Замовника це неє Законодавчий Документ, це по перше, а по друге, щоб не допускати дискримінації учасників, технічні і якісні характеристики шкільних меблів повинні відповідати Стандартам України, і ніяких більше документів, нажаль ми не знаємо. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику тендерні пропозиції розглядаються на відповідність їх технічним вимогам визначених в тендерній документації Додаток 1, що сформовані на підставі службової записки замовника та з урахуванням вимог ДСТУ prEN 1729-1:2004. Згідно вимог замовника в Додатку 1 тендерної документації: "Якість продукції повинна відповідати ДСТУ, ГОСТу та/або ТУ та іншим нормативно-технічним документам для даного виду товару. Товар призначений для використання в побуті , а також у навчальних закладах."
Вдруге інформуємо вас, що технічні характеристики сформовані на основі вимог ДСТУ prEN 1729-1:2004, вибачте, ДСТУ prEN 1729-1:2004 для вас не є нормативно правовим документом?
Технічне
Дата подання: 17 листопада 2019 09:44
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:35
Доброго дня Шановний замовнику. Згідно ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ), міждержавні стандарти які були підписані ряд країнами в тому числі і Україна, зі змінами до основного закону по функціональним розмірам столів учнівських, (Протокол 52 від 24.10.2012 року) зареєстровано Бюро по стандартам за №7092, де за пунктом 2.2 Таблиці 2 виложить в новій редакції, а саме: Довжина робочої поверхні одноосібного стола становить 600 мм, для всіх ростових груп 1-7 Ширина робочої поверхні одноосібного стола становить 450-500мм, для всіх ростових груп 1-7 Довжина робочої поверхні двомісного стола становить 1200 мм, для всіх ростових груп 1-7 Ширина робочої поверхні двомісного стола становить 450-500мм, для всіх ростових груп 1-7 І ніяких інших розмірів не прописано ГОСТ, ДСТУ, ISO. Всі пропозиції Учасників повинні базуватись на діючому законодавстві України (Постільки Висновки СЕС, Сертифікати відповідності видані саме по стандартам ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ), і на даний час інших стандартів не існує. «Службова записка Замовника» це не є законодавчий документ, і для того щоб Замовник не створював дискримінаційні вимоги, щодо учасників, надаючи перевагу одному із них, тендерні пропозиції повинні бути надані, згідно чинного Законодавства України. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, розглянувши ваше питання інформуємо, що СЛУЖБОВА ЗАПИСКА ЗАМОВНИКА є підставою для тендерного комітету розпочати процедуру закупівлі. Технічні характеристики в тому числі розміри були сформовані та відповідають вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004. В своїх посиланнях на нормативні документи: ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ) ви зазначаєте, що розміри шкільних парт мають бути в діапазоні ширини робочої поверхні столів двомісних і одномісних 450-500мм. Відповідно до вимог замовника на закупівлю по якій ви звертається становить ширина робочої поверхні столу 500мм, що відповідає всім стандартам, в своїх запитаннях ви самі собі заперечуєте.
Технічне
Дата подання: 18 листопада 2019 09:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:44
Доброго дня. Шановний Замовнику, всі розміри учнівських парт, згідно ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ) одноосібні парти: довжина- розміри 600мм,а ширина 450-500мм двомісні парти довжина 1200мм, а ширина 450-500 мм (не є помилкою ), згідно чинного законодавства розміри, які надасть у своїй пропозиції учасник 600*500/580*640*700, або 650*450/580*640*700- для одноосібної парти, та 1200*450/580*640*700, або 1200*500/580*640*700 для двомісної парти), посилаючись на чинні на сьогоднішній день стандарти (норми) України. Прошу зафіксувати даний факт, і це не є приводом дискваліфікації Учасників- поскільки всі технічні розміри в межах чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики в тому числі розміри були сформовані та відповідають вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004. В своїх посиланнях на нормативні документи: ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ) ви зазначаєте, що розміри шкільних парт мають бути в діапазоні ширини робочої поверхні столів двомісних і одномісних 450-500мм. Відповідно до вимог замовника на закупівлю по якій ви звертається становить ширина робочої поверхні столу 500мм, що відповідає всім стандартам, в своїх запитаннях ви самі собі заперечуєте.
Технічне
Дата подання: 18 листопада 2019 11:03
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:55
Доброго дня, Шановний Замовнику, мова йде за довжину одноосібної шкільної парти, що прописано в заявленій Вами Тендерній Документації, а це 700мм, хочу наголосити на тому, що жодними стандартами та ГОСТ, ДСТУ, ISO, не передбачені такі норми (1-7 ростових груп). Ви надаєте одну й ту саму відповідь посилаючись на ширину робочої поверхні одноосібного столу. Зверніть увагу на запитаня уже в 3 обговореннях, і надайте відповіть, згідно конкретних даних, які підтверджені Законадвчими документами. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри » таб.А.2 МІНІМАЛЬНА довжина стільниці на одну людину складає 600мм. Розміри передбачені тендерною документацією Додаток1: "Розміри столу учнівського : 700 х 500 х 580/640/700 мм.", що відповідає зазначеному ДСТУ оскільки є не менше 600мм.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002894-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРАНШПЛЮС, Код ЄДРПОУ:36245516
Дата подання: 15 листопада 2019 17:35
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, що є складовою тендерної документації замовника, не може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №1 до Тендерної документації. Технічні вимоги (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлімістить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника. (Прайс ТОВ «УКРШКОЛА»)
Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик, та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин - колір ДСП «Сірий», колір крайки «Оливковий» – і таке інше по тексту Додатку №1. Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП, та крайок значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо розмірів столу одномісного, а саме Розміри столу учнівського : 700 х 500 х 580/640/700 мм., та двомісного столу 1200*500*580/640/700. Наголошуємо Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами, та не суперечить вимогам державних стандартів.
Згідно (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016), "форма та розміри", діючих законодавчих документів які чинні на тереторії України,"Длина рабочей плоскости не менее: одноместный стол 600мм, ширина не менее 450мм; двухместный стол длина не менее 1200 мм, ширина не менее 450мм " для всіх ростових груп.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. Після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних стандартів.
2. Додати вираз «або еквівалент» до назви шостої колонки Технічних вимог «Фото товару».
3. В Додаток 1 до тендерної документації Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики в позиціях стіл одномісний та стілець учнівський додати еквівалентний документ, який мають надати Учасники в своїх тендерних пропозиціях для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
Згідно вищевказаного Тендерна документація має бути змінена, згідно ст18 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містити точні описи предмету закупівлі, що призводить до дискримінації Учасників, порушуючи Закон України «Про корупцію».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 16:58
Вимогу відхилено згідно протоколу від 18.11.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002894-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРАНШПЛЮС", Код ЄДРПОУ:36245516
Дата подання: 09 грудня 2019 09:16
Неправомірність визнання переможця.
Порушення процедури закупівлі або прийняті
рішення, дії, або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть
підтверджувати.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 23:56
протокол від 13.12.2019

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:35
Дискримінація Учасників

Документи

18 листопада 2019 16:58
Протокол відповіді.pdf

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 09:16
СКАРГА.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 802 278,00
UAH з ПДВ
783 483,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНШПЛЮС" 866 700,00
UAH з ПДВ
784 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРЕНД ЮА" 805 500,00
UAH з ПДВ
805 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 908 604,00
UAH з ПДВ
908 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:17
pdf.pdf
05 грудня 2019 09:17
довідки МВС та ДФС.pdf
05 грудня 2019 09:17
Довідка.zip
05 грудня 2019 09:17
Довідка (1).zip
29 листопада 2019 15:34
Цінова після аукциону.pdf
28 листопада 2019 18:45
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:44
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 18:44
Технічні характеристики.pdf
28 листопада 2019 18:44
тех паспорт на ИВЕКО.PDF
28 листопада 2019 18:44
Тех паспорт Газель.pdf
28 листопада 2019 18:44
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
28 листопада 2019 18:44
СЕС на фарбу.pdf
28 листопада 2019 18:44
протокол засновників.pdf
28 листопада 2019 18:44
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 18:44
Поривняльна табл.pdf
28 листопада 2019 18:44
ПОДАТКОВИ документи.pdf
28 листопада 2019 18:44
паспорт директора.pdf
28 листопада 2019 18:44
наказ солошик.pdf
28 листопада 2019 18:44
наказ собитов.pdf
28 листопада 2019 18:44
наказ сергатий.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ Розумний Женя.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ розумний виктор.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ розумна татьяна.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ матенчук юлия.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ матенчук андрей.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ макаров михнюк.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ куриленко.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ кузьмич.pdf
28 листопада 2019 18:43
наказ гавриленко юрий.pdf
28 листопада 2019 18:43
Ліцензія.zip
28 листопада 2019 18:43
Лист гарантія по ст 17.pdf
28 листопада 2019 18:43
Копія СЕС на шкільні меблі.pdf
28 листопада 2019 18:43
Копія на авто ИВЕКО.pdf
28 листопада 2019 18:43
Копія на авто ГАЗ.pdf
28 листопада 2019 18:43
Копія витягу.pdf
28 листопада 2019 18:43
Иден код директора.PDF
28 листопада 2019 18:43
договор оренді оригинал.pdf
28 листопада 2019 18:43
Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 18:43
Довідка про наявність МТБ.pdf
28 листопада 2019 18:43
Довідка про аналог договір.pdf
28 листопада 2019 18:43
Гарантія щодо маркування.pdf
28 листопада 2019 18:43
Гарантія щодо зразка.pdf
28 листопада 2019 18:43
Гарантия 7583.zip
28 листопада 2019 18:43
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:58
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:51
СТАТУТ ТРАНШПЛЮС.pdf
28 листопада 2019 16:51
Рішення учасника.pdf
28 листопада 2019 16:51
Проект Договору.pdf
28 листопада 2019 16:51
Порівняльна Таблиця.pdf
28 листопада 2019 16:51
Накази і Договір на послуги.pdf
28 листопада 2019 16:51
Лiцензiя.zip
28 листопада 2019 16:51
Доручення на право підпису.pdf
28 листопада 2019 16:51
Договір оренди ТЗ.pdf
28 листопада 2019 16:51
Договір Оренди приміщення.pdf
28 листопада 2019 16:51
Довідка про МТБ.pdf
28 листопада 2019 16:51
Довiренiсть банку.zip
28 листопада 2019 16:51
Гарантия_7628 з ЕЦП банку.zip
28 листопада 2019 16:51
Відомість про учасника.pdf
28 листопада 2019 16:51
Відгуки.pdf
28 листопада 2019 16:51
Витяг з ЄДРП.pdf
28 листопада 2019 16:51
Висновки СЕС на комплекти.pdf
28 листопада 2019 16:51
Висновки ДСЕС на матеріали.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 18:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:25
35.5. Штатний розпис.pdf
28 листопада 2019 18:25
35.4Статут (Завірений).pdf
28 листопада 2019 18:25
35. Уставні .pdf
28 листопада 2019 18:25
34.1 Сертифікати ISO .pdf
28 листопада 2019 18:25
34. Сертифікати, СЕС, ТУ.pdf
28 листопада 2019 18:25
33.3 Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 листопада 2019 18:25
4. Проект договору.pdf
28 листопада 2019 18:25
2. Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 18:25
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 14:44
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2019 14:44
Ст 17.pdf
28 листопада 2019 14:44
СЕС меблі 2019.pdf
28 листопада 2019 14:44
СВ меблі 2019.pdf
28 листопада 2019 14:44
Санкції.pdf
28 листопада 2019 14:44
Рішення №4 оригінал.PDF
28 листопада 2019 14:44
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 14:44
Накази на працівників.pdf
28 листопада 2019 14:44
Наказ 3.PDF
28 листопада 2019 14:44
МТБ транспорт.pdf
28 листопада 2019 14:44
МТБ приміщення.pdf
28 листопада 2019 14:44
Інф-я про працівників.pdf
28 листопада 2019 14:44
Довкілля.pdf
28 листопада 2019 14:44
Довідка про повноваження.pdf
28 листопада 2019 14:44
Довідка 2.pdf
28 листопада 2019 14:44
Довідка 1.pdf
28 листопада 2019 14:44
ГЛ строк експлуатації.pdf
28 листопада 2019 14:44
ГЛ зразки.pdf
28 листопада 2019 14:44
ГЛ заміна товару.pdf
28 листопада 2019 14:44
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 14:44
Витяг ПДВ.PDF
28 листопада 2019 14:44
Витяг ЄДР.PDF
28 листопада 2019 14:44
Аналог. договір, відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ТОВ "ТРАНШПЛЮС"

ТОВ "ФРЕНД ЮА"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 783 483,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
783 483,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 13:48
додаткова угода №217-1 до договору №217 від 16.12.2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 13:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:34
договір №217 від 16.12.2019.pdf укладений
16 грудня 2019 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 217/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 783 483,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 580,50 UAH)