Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
Очікувана вартість
235 400,00 UAH
UA-2019-11-13-002881-b 019151fb5f55499bb6b0fd89c7ec1292
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:09
Очікувана вартість: 235 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 177,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7062 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі (комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Шкільні меблі (комплекти учнівських столів зі стільцями (Нова українська школа))
(Джерела фінансування : співфінансування місцевого бюджету – 180 800 грн.00 коп., державний бюджет – 54 600 грн.00 коп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. за наявності коштів державної субвенції Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:28
ДОД 4 Проект договору меблі.docx
13 листопада 2019 18:27
Додаток № 1.docx
13 листопада 2019 18:27
Додаток №3.docx
13 листопада 2019 18:27
Додаток 5 Вимоги до гарантії виконання зобовязання.docx
13 листопада 2019 18:27
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
13 листопада 2019 18:27
ТД меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне
Дата подання: 17 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:46
Доброго дня Шановний замовнику. Згідно ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ), міждержавні стандарти які були підписані ряд країнами в тому числі і Україна, зі змінами до основного закону по функціональним розмірам столів учнівських, (Протокол 52 від 24.10.2012 року) зареєстровано Бюро по стандартам за №7092, де за пунктом 2.2 Таблиці 2 виложить в новій редакції, а саме: Довжина робочої поверхні одноосібного стола становить 600 мм, для всіх ростових груп 1-7 Ширина робочої поверхні одноосібного стола становить 450-500мм, для всіх ростових груп 1-7 Довжина робочої поверхні двомісного стола становить 1200 мм, для всіх ростових груп 1-7 Ширина робочої поверхні двомісного стола становить 450-500мм, для всіх ростових груп 1-7 І ніяких інших розмірів не прописано ГОСТ, ДСТУ, ISO. Всі пропозиції Учасників повинні базуватись на діючому законодавстві України (Постільки Висновки СЕС, Сертифікати відповідності видані саме по стандартам ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ), і на даний час інших стандартів не існує. «Службова записка Замовника» це не є законодавчий документ, і для того щоб Замовник не створював дискримінаційні вимоги, щодо учасників, надаючи перевагу одному із них, тендерні пропозиції повинні бути надані, згідно чинного Законодавства України. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, розглянувши ваше питання інформуємо, що СЛУЖБОВА ЗАПИСКА ЗАМОВНИКА є підставою для тендерного комітету розпочати процедуру закупівлі. Технічні характеристики в тому числі розміри були сформовані та відповідають вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004. В своїх посиланнях на нормативні документи: ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри », та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Загальні технічні умови» (ISO 1770:2005, NEQ)(ISO 7171:1988, NEQ)(ISO 7173:1989, NEQ)(DIN EN 527-3:2003, NEQ)(DIN EN 1729-2:2012, NEQ) ви зазначаєте, що розміри шкільних парт мають бути в діапазоні ширини робочої поверхні столів двомісних і одномісних 450-500мм. Відповідно до вимог замовника на закупівлю по якій ви звертається становить ширина робочої поверхні столу 500мм, що відповідає всім стандартам, в своїх запитаннях ви самі собі заперечуєте.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002881-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРАНШПЛЮС, Код ЄДРПОУ:36245516
Дата подання: 15 листопада 2019 19:34
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, що є складовою тендерної документації замовника, не може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №1 до Тендерної документації. Технічні вимоги (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлімістить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника. (Прайс ТОВ «УКРШКОЛА»)
Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик, та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин - колір ДСП «Сірий», колір крайки «Оливковий» – і таке інше по тексту Додатку №1. Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП, та крайок значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо розмірів столу одномісного, а саме Розміри столу учнівського : 700 х 500 х 580/640/700 мм., та двомісного столу 1200*500*580/640/700. Наголошуємо Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами, та не суперечить вимогам державних стандартів.
Згідно (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016), "форма та розміри", діючих законодавчих документів які чинні на тереторії України,"Длина рабочей плоскости не менее: одноместный стол 600мм, ширина не менее 450мм; двухместный стол длина не менее 1200 мм, ширина не менее 450мм " для всіх ростових груп.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. Після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних стандартів.
2. Додати вираз «або еквівалент» до назви шостої колонки Технічних вимог «Фото товару».
3. В Додаток 1 до тендерної документації Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики в позиціях стіл одномісний та стілець учнівський додати еквівалентний документ, який мають надати Учасники в своїх тендерних пропозиціях для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
Згідно вищевказаного Тендерна документація має бути змінена, згідно ст18 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містити точні описи предмету закупівлі, що призводить до дискримінації Учасників, порушуючи Закон України «Про корупцію».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 16:59
Відхилено згідно протоколу від 18.11.2019р.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 19:34
Дискримінаційні вимоги

Документи

18 листопада 2019 16:59
Протокол відповіді.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-002881-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 14 грудня 2019 12:44
Скарга на рішення Замовника
Детальні обставини та обгрунтування вимог містяться в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: невірно оформлена скарга
Дата: 18 грудня 2019 16:44
рішення від 18.12.2019 № 18838 .pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 20:14

Документи подані скаржником

14 грудня 2019 12:43
Скарга.pdf
14 грудня 2019 12:44
Платіж за скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНШПЛЮС" 146 300,00
UAH з ПДВ
146 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 211 860,00
UAH з ПДВ
211 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 234 233,70
UAH з ПДВ
234 233,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:43
IMG_2661.jpg
06 грудня 2019 11:09
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:07
Dovidka_19316505450030874954.pdf.p7s
06 грудня 2019 11:07
Dovidka_19316505450030874954.pdf
06 грудня 2019 11:07
Довідка п.10 ч.1 ст17.pdf
06 грудня 2019 11:07
Довідка п.8ч. ст.17.pdf
06 грудня 2019 11:07
Довідка п.3 ч.1 ст17.pdf
28 листопада 2019 17:42
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:40
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 17:40
СТАТУТ ТРАНШПЛЮС.pdf
28 листопада 2019 17:40
Рішення учасника.pdf
28 листопада 2019 17:40
Проект Договору.pdf
28 листопада 2019 17:40
Порівняльна таблиця.pdf
28 листопада 2019 17:40
Накази і Договір на послуги.pdf
28 листопада 2019 17:40
Лiцензiя.zip
28 листопада 2019 17:40
Доручення на право підпису.pdf
28 листопада 2019 17:40
Договір оренди ТЗ.pdf
28 листопада 2019 17:40
Договір Оренди приміщення.pdf
28 листопада 2019 17:40
Довідка про МТБ.pdf
28 листопада 2019 17:40
Довiренiсть банку.zip
28 листопада 2019 17:40
Декларація якості стілець.pdf
28 листопада 2019 17:40
Гарантия_7627.zip
28 листопада 2019 17:40
Відомість про учасника.pdf
28 листопада 2019 17:40
Відгуки.pdf
28 листопада 2019 17:40
Витяг з ЄДРП.pdf
28 листопада 2019 17:40
Висновки СЕС на комплекти.pdf
28 листопада 2019 17:40
Висновки ДСЕС на матеріали.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 19:04
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:04
Копія СЕС на шкільні меблі.pdf
28 листопада 2019 19:03
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 19:03
паспорт директора.pdf
28 листопада 2019 19:03
Технічні характеристики.pdf
28 листопада 2019 19:03
договор оренді оригинал.pdf
28 листопада 2019 19:02
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 19:02
тех паспорт на ИВЕКО.PDF
28 листопада 2019 19:02
Тех паспорт Газель.pdf
28 листопада 2019 19:02
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
28 листопада 2019 19:02
СЕС на фарбу.pdf
28 листопада 2019 19:02
протокол засновників.pdf
28 листопада 2019 19:02
Порівняльна таблиця.pdf
28 листопада 2019 19:02
ПОДАТКОВИ документи.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ солошик.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ собитов.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ сергатий.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ Розумний Женя.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ розумний виктор.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ розумна татьяна.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ матенчук юлия.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ матенчук андрей.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ макаров михнюк.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ куриленко.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ кузьмич.pdf
28 листопада 2019 19:02
наказ гавриленко юрий.pdf
28 листопада 2019 19:02
Ліцензія.zip
28 листопада 2019 19:02
Лист гарантія по ст 17.pdf
28 листопада 2019 19:02
Копія на авто ИВЕКО.pdf
28 листопада 2019 19:02
Копія на авто ГАЗ.pdf
28 листопада 2019 19:02
Копія витягу.pdf
28 листопада 2019 19:02
Иден код директора.PDF
28 листопада 2019 19:02
Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 19:02
Довідка про наявність МТБ.pdf
28 листопада 2019 19:02
Довідка про аналог договір.pdf
28 листопада 2019 19:02
Гарантія щодо маркування.pdf
28 листопада 2019 19:02
Гарантія щодо зразка.pdf
28 листопада 2019 19:02
Гарантия 7582.zip
28 листопада 2019 19:02
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:02
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:59
Статут.pdf
28 листопада 2019 14:59
наказ.pdf
28 листопада 2019 14:59
Лист-згода 2.pdf
28 листопада 2019 14:59
Лист-гарантія.pdf
28 листопада 2019 14:59
Довідка.pdf
28 листопада 2019 14:59
довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 14:59
довідка обладнання.pdf
28 листопада 2019 14:59
дов.ст.17.pdf
28 листопада 2019 14:59
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 14:59
відомості про підприємство.pdf
28 листопада 2019 14:59
витяг з реєстру.pdf
28 листопада 2019 14:59
аналог.догов..pdf
28 листопада 2019 14:59
технічна.pdf
28 листопада 2019 14:59
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНШПЛЮС"

ТОВ Розком

ПП "БУДПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНШПЛЮС"
#36245516
Рішення скасоване 146 300,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:02
ТОВ Розком
#32210799
Очікує рішення 211 860,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:12
ТОВ "ТРАНШПЛЮС"
#36245516
Відхилено 146 300,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 11:38
Коментар щодо відміни: Необхідність відміни торгів в зв’язку з відсутністю потреби в закупівлі товарів (ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Документи:
19 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:37
протокол від 19.12.2019.pdf