Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери планшетні
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002877-b 91ce0f25d0fa4fdd8dc241a556a0db30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:19
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:19
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:24
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Сканери планшетні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Короленка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної, в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:24
Сканер_Додаток_1.pdf
13 листопада 2019 18:24
Сканери_Додаток_2.pdf
13 листопада 2019 18:24
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 16 листопада 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання.
Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів, не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».

Щодо другого питання.
Пункт 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованого у відкритих торгах товару.

Щодо третього питання.
П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 74 997,60
UAH з ПДВ
74 997,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 76 800,00
UAH з ПДВ
76 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 12:18
Довідка МВС.jpg
06 грудня 2019 12:18
Довідка ДФС_пенс фонд.jpg
06 грудня 2019 12:18
Довідка_корупція.pdf
06 грудня 2019 12:18
Довідка_банкруцтво.pdf
26 листопада 2019 17:13
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:09
Обробка персон даних ЛИСТ.pdf
26 листопада 2019 17:09
Обробка персон даних ЗАЯВА.pdf
26 листопада 2019 17:09
Лист про ліцензування.pdf
26 листопада 2019 17:09
Комерційна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 17:09
Інструкція користувача.pdf
26 листопада 2019 17:09
Згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2019 17:09
Додаток 2. Проект договору.pdf
26 листопада 2019 17:09
Довідка про субпідрядників.pdf
26 листопада 2019 17:09
Гарантійний лист поставки.pdf
26 листопада 2019 17:09
Висновок СЕС.pdf
26 листопада 2019 17:09
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:13
технічна частина.pdf
29 листопада 2019 15:13
лист згода проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:13
лист Epson відповідність ТХ.pdf
29 листопада 2019 15:13
лист Epson авторизація.pdf
29 листопада 2019 15:13
копія Статут.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія протокол.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія наказ.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія договір ГУ ПФУ Львів.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія договір видаткова КМ.pdf
29 листопада 2019 15:13
копія договір видаткова ВЧ.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія витяг ЄДР 06112019.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія виписка 23082011.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія Epson ISO 14001.PDF
29 листопада 2019 15:13
копія Epson ISO 9001.PDF
29 листопада 2019 15:13
копії паспорт код.PDF
29 листопада 2019 15:13
довідка субпідрядники.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка ст 17.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка санкції.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка матер-тех база.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка код Статуту.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка довкілля.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка аналог договір.pdf
29 листопада 2019 15:13
довідка уповноважена особа.pdf
29 листопада 2019 15:13
відгук ПФУ.pdf
29 листопада 2019 15:13
відгук ГУ ПФУ Львів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 74 997,60
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
74 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 18:07
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 18:19
Dog_Scan_KTC.PDF укладений
17 грудня 2019 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 997,60
UAH (в тому числі ПДВ 12 499,60 UAH)