Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари для робочого одягу(рукавиці робочі)
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2019-11-13-002770-b 3dbb03c1df2f4886830c35a9823a581c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микола Костюк

+380465725736 tanyaolifirenko1973@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03189908
Місцезнаходження: 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
Контактна особа: Микола Костюк
+380465725736
tanyaolifirenko1973@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:34
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Рукавиці робочі (код за ДК 021:2015 181400000-2 Аксесуари для робочого одягу ).Технічні (якістні ) та кількістні вимоги більш детально у додатку №1 документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 пара
Рукавиці робочі (кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне Корюківського району, вул.Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:49
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так .Надання аналогів можливо,якщо технічні характеристики предмета закупівлі будуть повністю ідентичними до заявлених Замовником.При оцінюванні буде порівнюватися кінцева ціна товару в незалежності від того влючає вона ПДВ чи ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002770-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВІК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37267441
Дата подання: 20 листопада 2019 17:56
Навідповідність наданих документів та запропонованого товару
Просимо Вас звернути увагу на невідповідність наданих документів у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ Чернігівторг, а саме: у документації тендерних торгів є вимога, що всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), а у ТОВ Чернігівторг жоден з наданих документів якості на запропонований товар не завірений власною печаткою (хоча у своїй діяльності вони використовують печатку), також предоставлений висновок ДСЕЕ на рукавиці наданий, у якого закінчився термін дії (він дійсний до 04.02.13). Та позиція 2 у комерційній пропозиції не відповідає запитуваної рукавички технічним вимогам тендерної документаціїї, а саме у документації: захисні перчатки з поліуретановим покриттям, а запропоновані ТОВ Чернігівторг рукавички нітрилові.Таким чином, ми вважаємо, що пропозиція ТОВ Чернігівторг не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 4 320,00
UAH з ПДВ
3 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК СЕРВІС" 4 600,50
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 16:56
Пропозиція .pdf
18 листопада 2019 16:56
Документи якості.7z
18 листопада 2019 16:56
Витяг з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 16:56
Виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 16:56
Статут ТОВ ЧЕРНІГІВТОРГ.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 15:27
Статут_compressed.pdf
18 листопада 2019 15:27
протокол Пугина.pdf
18 листопада 2019 15:27
приказ Пугина.pdf
18 листопада 2019 15:27
Довідка банк нова.pdf
18 листопада 2019 15:27
Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 15:27
Витяг ЄДРПОУ новий.pdf
18 листопада 2019 15:27
СЕС рук комбіновані хб.pdf
18 листопада 2019 15:27
Сертифікат рук поліуретан.pdf
18 листопада 2019 15:27
декларація рук поліуретан.pdf
18 листопада 2019 15:27
декларація ПВХ крапка 1.pdf
18 листопада 2019 15:27
Висновок ДСЕЕ ПВХ крапка.pdf
18 листопада 2019 15:27
Інформація про Учасника.pdf
18 листопада 2019 15:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ТОВ "ВІК СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 3 798,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 15:59

Документи

20 листопада 2019 15:59
протокол 253.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
3 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 15:59
протокол 253.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 87 рукавиці робочі.pdf укладений
05 грудня 2019 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 633,00 UAH)