Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аксесуари для робочого одягу(рукавиці робочі)
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2019-11-13-002770-b ● 3dbb03c1df2f4886830c35a9823a581c
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03189908 |
Місцезнаходження: | 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл. |
Контактна особа: |
Микола Костюк +380465725736 tanyaolifirenko1973@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 14:34 |
Очікувана вартість: | 5 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Рукавиці робочі (код за ДК 021:2015 181400000-2 Аксесуари для робочого одягу ).Технічні (якістні ) та кількістні вимоги більш детально у додатку №1 документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 пара
Рукавиці робочі (кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне Корюківського району, вул.Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 17:31 |
Оголошення рукавиці робочі (2).odt |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:49
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так .Надання аналогів можливо,якщо технічні характеристики предмета закупівлі будуть повністю ідентичними до заявлених Замовником.При оцінюванні буде порівнюватися кінцева ціна товару в незалежності від того влючає вона ПДВ чи ні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002770-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВІК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37267441
Дата подання: 20 листопада 2019 17:56
Навідповідність наданих документів та запропонованого товару
Просимо Вас звернути увагу на невідповідність наданих документів у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ Чернігівторг, а саме: у документації тендерних торгів є вимога, що всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), а у ТОВ Чернігівторг жоден з наданих документів якості на запропонований товар не завірений власною печаткою (хоча у своїй діяльності вони використовують печатку), також предоставлений висновок ДСЕЕ на рукавиці наданий, у якого закінчився термін дії (він дійсний до 04.02.13). Та позиція 2 у комерційній пропозиції не відповідає запитуваної рукавички технічним вимогам тендерної документаціїї, а саме у документації: захисні перчатки з поліуретановим покриттям, а запропоновані ТОВ Чернігівторг рукавички нітрилові.Таким чином, ми вважаємо, що пропозиція ТОВ Чернігівторг не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
3 798,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 87 рукавиці робочі.pdf | укладений |
05 грудня 2019 16:41
|