Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 472 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002705-b 31fe54eb99e0473c9c863b5a8af4f771
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Мусін

+380445248447 mtz_spp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура міста Києва
Код ЄДРПОУ: 02910019
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Предславинська, 45/9
Контактна особа: Євген Мусін
+380445248447
mtz_spp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 472 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 комплект
Персональні ком'ютери (джерело фінансування кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київ, Київ, вул. Предславинська, 45/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 11:10
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 11:10
Тендерна документація .doc
15 листопада 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 11:10
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 11:10
Тендерна документація .doc
13 листопада 2019 17:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:53
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно лотів), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002705-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 листопада 2019 12:37
Умови
Шановний Замовнику!
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «5.2. Умови поставки – протягом 1 календарного дня з дня подання заявки від Покупця.» Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 15:04
Доброго дня!
На наявну в електронній системі закупівель Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-11-13-002705-b.с1; Дата подання: 14 листопада 2019 12:37) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери) (№ оголошення - UA-2019-11-13-002705-b), тендерний комітет Прокуратури міста Києва (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Оскільки процедура здійснюється у кінці 2019 року та існують кінцеві терміни оплати за поставлений товар, тому Замовником прийнято рішення п. 5.2.Умови поставки – протягом 1 календарного дня з дня подання заявки від Покупця.
Також, звертаємо Вашу увагу на п. 5.1. Строк поставки товару – до 20 грудня 2019 року (згідно з заявками Покупця).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНК-ПЛЮС" 1 471 982,00
UAH з ПДВ
1 471 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 09:42
Технічні_вимоги.pdf
27 листопада 2019 09:42
Тендерна_пропозиція.pdf
27 листопада 2019 09:42
СанГиг монітори.pdf
27 листопада 2019 09:42
СанГиг комп..pdf
27 листопада 2019 09:42
Реквізити.pdf
27 листопада 2019 09:42
Протокол.pdf
27 листопада 2019 09:42
Повна_інфо_довідка_з_.pdf
27 листопада 2019 09:42
Мониторы 30.09. 2019.pdf
27 листопада 2019 09:42
Договір.pdf
27 листопада 2019 09:42
Доверенность_Рейф.pdf
27 листопада 2019 09:42
Витяг_з_ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2019 09:42
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2019 09:42
Блоки Системные 30.09.2019.pdf
27 листопада 2019 09:42
Авторизаційний лист.pdf
27 листопада 2019 09:42
ISO 14001-2015 до 29.09.22.pdf
27 листопада 2019 09:42
ISO 9001-2015 до 29.09.22.pdf
27 листопада 2019 09:42
6_Витяг_платник_ПДВ_ТП.pdf
27 листопада 2019 09:42
4_Статут_ТП_010319_Рішення_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНК-ПЛЮС"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій