Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»
Очікувана вартість
7 428 885,60 UAH
UA-2019-11-13-002671-b 2582edba288d4313a13d247335dbd108
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:29
Очікувана вартість: 7 428 885,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 288,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37144.42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44323, Україна, Волинська область, Любомльський район, смт Головне, вул.Незалежності,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:09
Додаток 13. Технічна частина.doc
13 листопада 2019 17:09
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002671-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 30 січня 2020 17:59
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі – UA-2019-11-13-002671-b

Вимога про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №11 від 28.01.2020 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
1. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була надана у складі пропозиції банківська гарантія №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк», яка вимагалася пунктом 2 Розділу III Тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу III - Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД. Повідомляємо, що надана банківська гарантія для ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» за №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк» не відповідає вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД, оскільки в тексті наданої гарантії зазначається: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд. 11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченої нотаріально.», а відповідно до Додатку 11 до ТД Замовника – пунктом 4 зазначається, що «Текст банківської гарантії не може містити умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо).». Засвідчення справжності підпису – дія, поширена в нотаріальній практиці. Суть цієї нотаріальної дії полягає в тому, що нотаріус лише підтверджує, що підпис на певному документі зроблено саме тією особою, яка звернулась до нотаріуса, за таку дію справляється відповідна плата, плата яка в даному випадку не передбачалася умовами тендерної документації для Замовника.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 36 розділу V Постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року №639 (редакція від 03.02.2018 року) банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Належним представленням є представлення документів за гарантією/контргарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії/контргарантії; вимогам правил, яким підпорядковується гарантія/контргарантія, а якщо немає відповідного положення в гарантії/контргарантії або правилах, - міжнародній стандартній практиці за гарантіями/контр гарантіями. Це означає, що жодного нормативного обґрунтування надання картки із нотаріального завіреними зразками підписів немає для належного представлення. Додатково повідомляємо, що вимога про надання картки із нотаріально завіреними зразками підписів разом із вимогою передбачалася у редакції вищезазначеної Постанови Правління НБУ від 16.02.2017 року.
Отже, оскільки банківська гарантія містить умови щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта, а умовами тендерної документації чітко передбачена заборона додаткового підтвердження повноважень підписанта та відповідними нормативно-правовими актами також не передбачено додаткового підтвердження повноважень підписанта, така банківська гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» повинна бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що надана банківська гарантія такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 15:36
Відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.14.2004 № 639, банк-гарант, отримавши від бенефіціара або іншого банку вимогу, має переконатися в достовірності цієї вимоги. У разі отримання вимоги від бенефіціара банк-гарант повинен перевірити справжність підписів на вимозі або в разі отримання повідомлення від іншого банка про виставлення бенефіціаром вимоги – перевірити ключі, підписи. Тому, вимога надати картку зі зразками підписів осіб, які підписали вимогу та відбитком печатки бенефіціара, засвідченої нотаріально не є порушення законодавства України та не може вважатися обмеженням для Замовника з боку банка-гаранта.
Гарантія надана Учасником у складі тендерної пропозиції, містить порядок направлення вимоги: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченою нотаріально». Отже, порядок направлення вимоги, наведеної у гарантії не є умовою щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта та надання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції на користь Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 11 від 28.01.2020) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Будівельник» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-002671-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 15 грудня 2019 16:35
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2019 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2020 № 342-р/пк-пз, департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації від 15.01.2020 скасовано рішення про визначення ТзОВ «Волиньекобуд» переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – «45000000-7» – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області».
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2020 10:09
Номер скарги: UA-2019-11-13-002671-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 07 лютого 2020 19:46
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 21:10
Рішення від 11.02.2020 № 2512+Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 21:10
Рішення від 26.02.2020 №3711.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 20:47

Документи подані скаржником

15 грудня 2019 15:42
Скарга_Головне_15.12.19.docx
15 грудня 2019 15:46
Скарга_Головне_15.12.19.pdf

Документи подані замовником

16 січня 2020 10:09
Протокол № 4 від 15.01.20.pdf

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 19:46
Платіжка
07 лютого 2020 19:46
Скарга АМКУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 6 657 732,79
UAH з ПДВ
5 999 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 7 065 926,75
UAH з ПДВ
5 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник" 6 492 149,00
UAH з ПДВ
6 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 6 983 299,94
UAH з ПДВ
6 983 299,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 7 368 875,25
UAH з ПДВ
7 368 875,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:26
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:10
локальні кошториси ч1.PDF
09 грудня 2019 13:10
локальні кошториси ч2.PDF
09 грудня 2019 13:10
договірна ціна.PDF
09 грудня 2019 13:10
локальні кошториси ч3.PDF
09 грудня 2019 13:09
тендерна пропозиція.PDF
09 грудня 2019 13:09
аналіз цін.pdf
09 грудня 2019 13:09
довідка мвс.pdf
09 грудня 2019 13:09
довідка податкова.pdf
09 грудня 2019 13:09
розрахунок зп.PDF
28 листопада 2019 19:35
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:34
4-10 договірна ціна.PDF
28 листопада 2019 19:34
Доверенность с ЭЦП.pdf
28 листопада 2019 19:34
G1119-9713-GL_tender.pdf
28 листопада 2019 19:34
4-7 Проект договору.PDF
28 листопада 2019 19:34
1-4 протокол до статуту.PDF
28 листопада 2019 19:34
1-4 сканкопія статуту.PDF
28 листопада 2019 19:34
4-11 кошторис ч3.PDF
28 листопада 2019 19:34
1-5 ліцензія _оригінал_.PDF
28 листопада 2019 19:34
Лицензия с эцп.pdf
28 листопада 2019 19:34
4-11 кошторис ч1.PDF
28 листопада 2019 19:34
4-9 тендерна пропозиція.PDF
28 листопада 2019 19:34
1-4 статут копія.PDF
28 листопада 2019 19:34
1-4 опис документів.PDF
28 листопада 2019 19:34
4-6 лист РНБО.PDF
28 листопада 2019 19:34
4-11 кошторис ч2.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 09:51
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:50
Позитивний відгук_1.pdf
29 листопада 2019 09:50
позитивний відгук_2.pdf
29 листопада 2019 09:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:46
Додаток 9 про санкції.pdf
29 листопада 2019 09:46
Довідка кеп.pdf
29 листопада 2019 09:46
Технічне завдання_Додат_13.pdf
29 листопада 2019 09:46
Гаран лист про погодже суб.pdf
29 листопада 2019 09:45
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 09:45
Тендерна пропоз.pdf
29 листопада 2019 09:45
Довідка про довкілля.pdf
29 листопада 2019 09:45
Лист згода Додаток 8.pdf
29 листопада 2019 09:45
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 09:45
Довід про аналогіч договір.pdf
29 листопада 2019 09:45
Довідка про субпід.pdf
29 листопада 2019 09:45
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 09:17
Статистика (4).pdf
29 листопада 2019 09:17
Приват_1.pdf
29 листопада 2019 09:17
казначейство.pdf
29 листопада 2019 09:17
витяг_пдв.pdf
29 листопада 2019 09:17
Приват_2.pdf
29 листопада 2019 09:17
Довiдка_про_вiдс.заборг..pdf
29 листопада 2019 09:17
file - 2019-11-21T132103.144 (1).pdf
29 листопада 2019 09:17
бюджети_i_цiл_овi_фонди.pdf
29 листопада 2019 09:17
Document_USR_1005990430.rtf
29 листопада 2019 09:16
Інші документи.rar
29 листопада 2019 09:16
працівники.rar
29 листопада 2019 09:15
Аналогічні договори.rar
29 листопада 2019 09:15
Техніка,Офіс,Склад.rar
29 листопада 2019 09:15
Дозволи.rar
29 листопада 2019 09:15
Кошторисник.rar
29 листопада 2019 09:15
Техпаспорти.rar
29 листопада 2019 09:09
Кошторис.rar

Публічні документи

30 січня 2020 08:11
Електронний підпис
30 січня 2020 08:07
Довідка МВС.pdf
29 січня 2020 08:21
Розрахунок зарплати.pdf
29 січня 2020 08:21
Прямі витрати.pdf
29 січня 2020 08:21
Підсум відомість.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт2-2-1-7-1-2.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кош 2-1-6-2-1-11.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт 2-1-5.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт 2-1-4.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт 2-1-3.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт2-1-2.pdf
29 січня 2020 08:21
Лок кошт 2-1-1.pdf
29 січня 2020 08:21
Договірна ціна.pdf
29 січня 2020 08:21
Довідка АМКУ.pdf
29 січня 2020 08:21
Аналіз цін.pdf
29 січня 2020 08:21
Адмінвитрати.pdf
29 січня 2020 08:21
90.imd
22 листопада 2019 16:05
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:32
Лок.кошт 2-1-1.pdf
22 листопада 2019 15:32
Тендерна проозиція.pdf
22 листопада 2019 15:32
Статут+опис.PDF
22 листопада 2019 15:32
свідоцтво 1 (2).pdf
22 листопада 2019 15:32
свідоцтво 1 (1).pdf
22 листопада 2019 15:32
Розрахунок машино-години.pdf
22 листопада 2019 15:32
Розрахунок зарплати.pdf
22 листопада 2019 15:32
Прямі витрати.pdf
22 листопада 2019 15:32
Протокол № 2.pdf
22 листопада 2019 15:32
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 15:32
Пояснюв записка.pdf
22 листопада 2019 15:32
Позитивний відгук.pdf
22 листопада 2019 15:32
Підсумкова відомість.pdf
22 листопада 2019 15:32
Паспорт колір.PDF
22 листопада 2019 15:32
Лок кошт 6-1-1 по 7-1-2.pdf
22 листопада 2019 15:32
Лок кошт 4-1-1 по 4-1-4.pdf
22 листопада 2019 15:32
Лок кошт 2-1-8по2-2-2.pdf
22 листопада 2019 15:32
Лок кошт 2-1-2 по 2-1-7.pdf
22 листопада 2019 15:32
Ліцензія + Дозвола.PDF
22 листопада 2019 15:32
ліцензія (2).pdf
22 листопада 2019 15:32
ліцензія (1).pdf
22 листопада 2019 15:32
Лист згода.pdf
22 листопада 2019 15:32
Коштор прибуток.pdf
22 листопада 2019 15:32
Копія паспорта і кода.pdf
22 листопада 2019 15:32
Копія опису Статуту.pdf
22 листопада 2019 15:32
КБ-3 остання.PDF
22 листопада 2019 15:32
Договірна ціна.pdf
22 листопада 2019 15:32
Договір аналог+ додатки.pdf
22 листопада 2019 15:32
Довідка про субпідряд.pdf
22 листопада 2019 15:32
Довідка про працівників.pdf
22 листопада 2019 15:32
Довідка про власну техніку.pdf
22 листопада 2019 15:32
Довідка не є фіз особою.pdf
22 листопада 2019 15:32
Довідка АМКУ.pdf
22 листопада 2019 15:32
довідка 2.pdf
22 листопада 2019 15:32
довідка 1.pdf
22 листопада 2019 15:32
Виписка З ЄДР.pdf
22 листопада 2019 15:32
виписка 2.pdf
22 листопада 2019 15:32
виписка 1.pdf
22 листопада 2019 15:32
БГ008_857ГР.rar
22 листопада 2019 15:32
Адмінвитрати.pdf
22 листопада 2019 15:32
86.imd

Публічні документи

28 листопада 2019 19:42
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:41
Підписаний_Лицензия.pdf
28 листопада 2019 19:41
Підписаний_G1119-9771-GL_tender.pdf
28 листопада 2019 19:41
27 кваліфікація кошториси.pdf
28 листопада 2019 19:40
26 кваліфікація кошториси.pdf
28 листопада 2019 19:40
25 кваліфікація кошториси.pdf
28 листопада 2019 19:40
24 кваліфікація кошториси.pdf
28 листопада 2019 19:40
23 відомості ЄДРПОУ.PDF
28 листопада 2019 19:40
22 витяг пдв.PDF
28 листопада 2019 19:40
14 Фіалка дозвільні.pdf
28 листопада 2019 19:40
07_кб3_плоске.PDF
28 листопада 2019 19:40
14 лист-підтвердження 2.pdf
28 листопада 2019 19:40
07_кб3_будівельників.PDF
28 листопада 2019 19:40
14 лист-підтвердження 1.pdf
28 листопада 2019 19:40
14 ВЗС ліцензія.pdf
28 листопада 2019 19:40
07_аналогічний_плоске.PDF
28 листопада 2019 19:40
07_лист-відгук_плоске.pdf
28 листопада 2019 19:40
05_договір оренди.PDF
28 листопада 2019 19:40
05 ліцензія оригінал.pdf
28 листопада 2019 19:40
05 декларація.PDF
28 листопада 2019 19:40
04 статут.pdf
28 листопада 2019 19:40
03 доки підпис.PDF
28 листопада 2019 19:40
01 кваліфікація.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:32
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:27
4.11. Калькуляції (кошторис).pdf
28 листопада 2019 15:27
4.14. Пояснювальна записка.PDF
28 листопада 2019 15:26
Підписаний_Лицензия(4).pdf
28 листопада 2019 15:26
Тендерна пропозицыя.PDF
28 листопада 2019 15:26
Підписаний_G1119-9876-GL_tender.pdf
28 листопада 2019 15:17
4.7. Договір підряду.PDF
28 листопада 2019 15:17
4.10. Договірна ціна.PDF
28 листопада 2019 15:14
2.3. Договір+ КБ-3 Базис.PDF
28 листопада 2019 15:13
4.6. Додаток 9 про санкції.PDF
28 листопада 2019 15:13
2.5. Позитивний відгук Базис.PDF
28 листопада 2019 15:12
2.2. Довідка про працівників.PDF
28 листопада 2019 15:12
2.1. Довідка про обладнання.PDF
28 листопада 2019 15:12
1.1. Відомості про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "Будівельник"

ТОВ "Компанія Барбакан"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Рішення скасоване 5 999 777,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 09:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 5 999 777,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 10:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 5 999 999,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:11
ТОВ "Будівельник"
#13361478
Переможець 6 224 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 09:44

Документи

16 січня 2020 10:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельник"
#13361478
6 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 12:09
ДУ №7 від 17.12.2020.pdf укладений
17 грудня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:41
Дод.угода № 6 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 12:51
Дод.угода № 5 від 24.09.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 13:57
Дод.угода № 4 від 24.06.20.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 16:04
Дод.угода № 3 від 25.05.20.pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 16:21
Дод.угода №2 від 23.04.20.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 08:48
Дод.угода № 1 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:47
Договір № 2-20 від 03.03.2020.pdf укладений
03 березня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника,внесення змін в порядок здійснення оплати, термінів виконання робіт, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 17 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 036 406,52
UAH (в тому числі ПДВ 975 534,20 UAH)