Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням підготовчих та будівельних робіт з будівництва об'єкту: «Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету 2-го поліклінічного відділення КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР, розташованої за адресою: вул. Жаботинського, 32. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
16 267,00 UAH
UA-2019-11-13-002647-b c6c0d258beaa4645905a989df68ec819
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням підготовчих та будівельних робіт з будівництва об'єкту: «Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету 2-го поліклінічного відділення КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР, розташованої за адресою: вул. Жаботинського, 32. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Л. Жаботинського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Здійснюється після виконання робіт за відповідний період Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

13 листопада 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЬОМІН ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3063721257
Переможець 16 267,00
UAH
13 листопада 2019 17:09

Документи

13 листопада 2019 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2020 10:38
Додаткова_угода_6_до_договору_32РК_вiд_13.11.2019.PDF зміни до договору
20 червня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:38
дод угода 5 до договору 3_2РК.pdf зміни до договору
11 червня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 18:05
Додаткова угода 4 до дог.3-2РК. Тех.нагляд.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:24
дод угод 3 до договору 3_2РК.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:11
Додаткова угода 2 до договору 32РК (2).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:27
Дод.уг. 1 до договору рентген технадзор (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 17:14
Договір укладений
13 листопада 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із формальною помилкою у назві предмету договору
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням терміну дії договору на наступний рік та перерозподілом фінансування
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з формальною помилкою
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною розрахункового рахунку замовника
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням робочого проекту, враховуючи збільшення суми витрат за підсумком глав 1-9 зведеного кошторису
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додатки до договору - рахунок в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3/2РК
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML