Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
170 222,00 UAH
UA-2019-11-13-002523-b 25ff916dfd0c4876919f6629c6a5b16e
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКА МИТНИЦЯ ДФС
Код ЄДРПОУ: 39421140
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 25
Контактна особа: Людмила Малюта
+380412227332,+380412418951
zt@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:15
Очікувана вартість: 170 222,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 851,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт станції водопостачання міжнародного автомобільного пункту пропуску "Виступовичі" митного посту "Північний" Житомирської митниці ДФС за адресою: Житомирська область, Овруцький район, Руднянська сільська рада, автодорога Виступовичі (на Мозир) - Житомир (через Овруч), 19 км.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11147, Україна, Житомирська область, с. Виступовичі, Руднянська с/р, автодорога Виступовичі (на Мозир) - Житомир (через Овруч), 19 км.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 17:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 170 208,65
UAH з ПДВ
170 208,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 10:45
sign.p7s
20 листопада 2019 10:44
4.9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 листопада 2019 10:44
4.4 Витяг в ЄДР.pdf
20 листопада 2019 10:43
4.12 Фінансовий звіт.pdf
20 листопада 2019 10:42
4.5, 4.6 Паспорт, код керівника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Переможець 170 208,65
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:40

Документи

22 листопада 2019 11:40
sign.p7s
22 листопада 2019 11:38
Протокол Станція.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
170 208,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 11:40
sign.p7s
22 листопада 2019 11:38
Протокол Станція.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 листопада 2019 17:51
Договір станція.pdf укладений
27 листопада 2019 17:49
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
25-11-19-2-153.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни та доповнити Договір будівельного підряду від 26.11.2019 № 25/11/19/153, а саме: викласти у наступній редакції пункт 3.1 розділу 3. Ціна договору: «3.1. Ціна предмету Договору складає: 170208,65 грн (Сто сімдесят тисяч двісті вісім гривень 65 копійок) в тому числі ПДВ 28368,11 грн (Двадцять вісім тисяч триста шістдесят вісім гривень 11 копійок) та підлягає сплаті: в 2019 році в сумі 161693,02 грн (Сто шістдесят одна тисяча шістсот дев'яносто три гривні 02 копійки) в тому числі ПДВ 26948,84 грн (Двадцять шість тисяч дев'ятсот сорок вісім гривень 84 копійки) протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт після надходження фінансування за КЕКВ 3132; в 2020 році в сумі 8515,63 грн (Вісім тисяч п'ятсот п'ятнадцять гривень 63 копійки) в тому числі ПДВ 1419,27 грн (Одна тисяча чотириста дев'ятнадцять гривень 27 копійок) після затвердження кошторисних призначень та надходження фінансування за КЕКВ 3132. Ціна є твердою і розрахована згідно з нормативними документами, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовлення, і поточних цін на них». 2. Викласти у наступній редакції пункт 5.1. розділу 5. Виконання робіт: «5.1. Підрядник приступає до виконання робіт на наступний день після отримання від Замовника всієї необхідної документації та допуску на об'єкт, що знаходиться в належному стані достатньому для якісного виконання робіт, передбачених кошторисом, та завершує роботи не пізніше 30.06.2020». 3. Викласти у наступній редакції розділ 10. Строк дії Договору: «10. Строк дії Договору 10.1. Термін дії договору - з моменту підписання до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. 10.2. Строк виконання робіт – згідно затвердженого графіку, але не пізніше 30.06.2020». 4. Викласти в новій редакції, що додається Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт. 5. Ця додаткова угода укладається і підписується у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з дня підписання обома Сторонами і діє в межах строку дії Договору. 7. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 25/11/19/2/153
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку