Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002500-b 9955c7194ceb4af59c0eed7de3d8daeb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:19
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340000 штука
03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл.Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:38
ТД яйця 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002500-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ юлтис, Код ЄДРПОУ:33254046
Дата подання: 17 грудня 2019 15:51
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога (Скарга)
ТОВ «Юлтис»
Вимога Замовнику щодо неправомірного визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю “ Юлтис ”, в особі директора Яковця Вадима Івановича, є учасником процедури закупівлі, яку проводить Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради (далі – Замовник) по предмету закупівлі : 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b
29.11.2019 року відбувся аукціон пропозицій учасників.
На розгляд було подано цінові пропозиції ТОВ “Юлтис” та ТОВ “Продукт Гарант”.
Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ “ Продукт Гарант ”.
Проте, з аналізу поданих ТОВ “ Продукт Гарант ” документів, вбачається, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. № 922-VIII (зі змінами) та п.2 розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник під час проведення процедури закупівлі має надавати лише достовірну інформацію. У випадку встановлення невідповідності поданої Учасником інформації його пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам документації Замовника.
Відповідно до Пояснювального листа ТОВ «Продукт Гарант» вих. № 7 від 26.11.19р., який подано Учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи Сокол Г.О. та скріплено печаткою товариства, зазначено, що ТОВ «Продукт Гарант» є малим підприємством.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.19р. № 625 (опубліковано в Урядовому Кур’єрі за 24.07.19р. № 139) «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності» внесено зміни до «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000р.№ 419.
Відповідно до абзацу шістнадцятого п.2 Порядку № 419 малі підприємства виключили з числа підприємств, які подають фінансову звітність один раз на рік. Тобто, вони зобов’язані складати і подавати проміжну фінансову звітність у складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м).
Постанова № 625, якою внесено зміни до Порядку № 419, набрала чинності 24.07.19р. Тому квартальну звітність малі підприємства повинні складати вже починаючи зі звітності за 9 місяців 2019 року. Відповідно, подати її до органів статистики не пізніше 25.10.2019р.
Враховуючи викладене вище ТОВ «Продукт Гарант» в обов’язковому порядку мало складати та подавати до органів статистики фінансову звітність за 9 місяців 2019 року.
ТОВ «Продукт Гарант» порушило п 5. і п.6 Додатку № 5 до тендерної документації «Перелік документів відповідно до вимог тендерної документації», а саме:
- п.5 у складі тендерної пропозиції Учасника не надано фінансову звітність за 9 місяців 2019 року у складі Балансу та Звіту про фінансові результати;
- п.6 у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка з інформацією про вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника та головного бухгалтера товариства.

2. Відповідно до п.2 Розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка підтверджує його ознайомлення з проектом договору та гарантує зобов’язання за ним із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові уповноваженої на підписання договору особи та переліку повноважень передбачених установчими документами з посиланням на пункти установчих документів.

В складі тендерної пропозиції ТОВ «Продукт Гарант» є «Пояснювальний лист № 4» за Вих. № 12 від 26.11.19р., в якому уповноважена особа директор Сокол Г.О. повідомляє про згоду та гарантує виконання зобов’язань за договором. Учасник також надає «Інформаційну довідку про осіб, які мають право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю та уповноважені представляти інтереси підприємства» Вих. № 8 від 26.11.19р.
Жоден із зазначених документів Учасника не містить посилань на пункти установчих документів, які визначають повноваження уповноваженої на підписання договору особи, що суперечить вимогам Замовника торгів щодо подання такої інформації.

3. Відповідно «Технічним Вимогам»- Додатку 4 до тендерної документації : «Вимоги до предмету закупівлі та Документи, які Учасник повинен подати для підтвердження технічної частини:
Якість запропонованого товару повинна відповідати:
1. Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;…»
Згідно п.4.3.цієї Інструкції постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин ізсередини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної
експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних
оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями).

В складі тендерної пропозиції ТОВ «Продукт Гарант» не надало документи, які підтверджують наявність спеціального автотранспорту, проходження цим транспортом санітарної обробки та наявності у персонала, який буде залучено до виконання умов договору, особових медичних книжок з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів.

Отже, тендерна пропозиція ТОВ “ Продукт Гарант ” не відповідає технічним вимогам тендерної документації Замовника.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо зареєструвати та розглянути дану вимогу на засіданні тендерного комітету та дискваліфікувати Учасника ТОВ “ Продукт Гарант ” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні та інші вимоги процедури закупівлі.

Директор ТОВ «Юлтис» підпис існує . В.І.Яковець
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 17:22
Вимогу відхилено згідно протоколу засідання ТД № 188 від 20.12.2019

Документи подані скаржником

17 грудня 2019 15:51
ВимогаСкаргаЛист1
17 грудня 2019 15:51
ВимогаСкаргаЛист2

Документи

20 грудня 2019 17:22
Вимога Протокол 188.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-002500-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ юлтис, Код ЄДРПОУ:33254046
Дата подання: 23 грудня 2019 17:39
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Товариство з Обмеженою Відповідальністю 10002, м .Житомир, майдан Смолянський,3 п/р № UA 13 3510 0500 0002 6004 0552 2520 0 в АТ „УкрСиббанк” м. Харків МФО 351005, код ЄДРПОУ 33254046 тел/факс : (0412) 34-14-53 платник податків на загальних умовах Вих. № 2312/01 від 23.12.2019р. Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вулиця Василя Липківського, 45, Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Юлтис» Адреса місцезнаходження: 10002, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН СМОЛЯНСЬКИЙ, будинок 3. тел. +380412341453, 067-410-34-01 Адреса електронної пошти: yultis111@gmail.com код ЄДРПОУ 33254046 (інші відомості та засоби зв’язку відсутні) Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради Адреса місцезнаходження: 13300, Житомирська обл., місто Бердичів, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1. код ЄДРПОУ 02143206 (інші відомості та засоби зв’язку невідомі) Інформація про закупівлю: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b СКАРГА щодо неправомірного визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮЛТИС» в особі директора Яковця Вадима Івановича, є учасником процедури закупівлі, яку проводить Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради (код ЄДРПОУ 02143206 , далі – Замовник) по предмету закупівлі: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b. 29.11.2019 року відбувся аукціон пропозицій учасників. На розгляд було подано цінові пропозиції ТОВ “ЮЛТИС”(639200,00грн.) та ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” (816000,00грн.). Останній в жодному із 3-х раундів не намагався перебити цінову пропозицію ТОВ “ЮЛТИС”, тобто не торгувався. Остаточно мінімальною ціновою пропозицією так і залишилась пропозиція ТОВ “Юлтис”(639200,00грн.). Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 172 від 06.12.2019р. Замовником тендерна пропозиція ТОВ “ЮЛТИС” була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. (витяг з протоколу в форматі pdf додається). Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 181 від 13.12.2019р. Замовника, переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ”. І хоча ТОВ “ЮЛТИС” не оскаржувало рішення тендерного комітету Замовника про свою дискваліфікацію, оскільки поважає право Замовника відхилити одну чи всі пропозиції, у випадку наявності таких підстав. Хоч і підстави для нашої дискваліфікації були досить сумнівні, вивчивши документацію, яка була подана в складі тендерної пропозиції ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ”, ми були переконані про те, що зазначене Товариство буде дискваліфіковано. Однак, ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 181 від 13.12.2019р. Замовника, нам стало зрозуміло, що тендерний комітет Замовника допустив порушення норм законодавства, і протиправно не відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ”. У зв'язку з цим, ТОВ «Юлтис», користуючись своїм правом, подало обґрунтовану вимогу Замовнику щодо неправомірного визначення переможця № 171712/01 від 17.12.2019р. в якій ми вказали на всі допущені, на нашу думку, порушення Замовником. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 188 від 20.12.2019р. дану вимогу (скаргу) було розглянуто та відхилено, в стосовно заявлених нами порушень надано висновки тендерного комітету. Проте, з аналізу поданих ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” документів, вбачається, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. А тому з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” ми не погоджуємося з наступних причин: 1. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає при здійсненні закупівель проведення об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник під час проведення процедури закупівлі має надавати лише достовірну інформацію. У випадку встановлення невідповідності поданої Учасником інформації його пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам документації Замовника. Відповідно до Пояснювального листа ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” вих. № 7 від 26.11.19р., який подано Учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи Сокол Г.О. та скріплено печаткою товариства, зазначено, що ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” є малим підприємством і подає форму №1 «Баланс» та форму №2 «Звіт про фінансові результати» 1 (один) раз на рік і не може подати ці форми за 9 місяців 2019 р. 24.07.2019 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 17.07.19р. № 625 «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності», якою внесено зміни до «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2000р. № 419. Згідно з абз. 16 п.2 Порядку № 419 малі підприємства було виключено з числа підприємств, які подають фінансову звітність один раз на рік. Таким чином, малі підприємства набули обов'язку складати і подавати проміжну фінансову звітність у складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м). Постанова КМУ № 625, якою внесено зміни до Порядку № 419, набрала чинності 24.07.19р. Тому квартальну звітність малі підприємства повинні складати вже починаючи зі звітності за 9 місяців 2019 року. Відповідно, такі підприємства мали подати її до органів статистики не пізніше 25.10.2019р. Враховуючи викладене вище ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” в обов’язковому порядку мало складати та подавати до органів статистики фінансову звітність за 9 місяців 2019 року. Таким чином, не надавши до тендерної пропозиції звітність за 9 місяців 2019 року як мале підприємство, ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” порушило вимоги п 5. Додатку № 5 до тендерної документації «Перелік документів відповідно до вимог тендерної документації», а саме: - п. 5 у складі тендерної пропозиції Учасника не надано фінансову звітність за 9 місяців 2019 року у складі Балансу та Звіту про фінансові результати. Вказані доводи були нами викладені у вимозі від 17.12.2019р., однак відхиляючи їх у протоколі № 188 від 20 грудня 2019р. Замовник зазначив, зокрема, наступне: “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.19р. № 625 «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності» внесено зміни до «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000р.№ 419 до абзацу шістнадцятого п.2 Порядку № 419 малі підприємства дійсно виключили з числа підприємств, які подають фінансову звітність один раз на рік. Але, згідно того ж абзацу шістнадцятого п.2 Порядку № 419 - “Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.” У фінансовій звітності ТОВ «Продукт Гарант» за 2018 рік у складі балансу і звіту про фінансові результати чітко визначається що ТОВ «Продукт Гарант» відноситься до мікропідприємства, згідно балансової вартості активів, чистого доходу від реалізації продукції та кількості працівників. Відтак пояснювальний лист, в довільній формі, № 7 від 26.11.2019р. Замовником, взагалі, не брався до уваги. Згідно п.5 «Фінансова звітність» Додатку 5 до тендерної документації ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” вимоги тендерної документації не порушені...” Таким чином, Замовник самостійно, всупереч вимогам законодавства, оскільки такого права йому не надано, - проігнорував офіційну інформацію в пояснювальному листі ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” № 7 від 26.11.2019р., яким даний Учасник визначив себе як мале підприємство. Не маючи на те повноважень, а також достатніх доказів, Замовник визначив даного Учасника як мікропідприємство. Однак, питання розмежування малого підприємства та мікропідприємства є значно ширшим ніж зазначено у протоколі № 188 від 20 грудня 2019р. Замовника. По-перше, у випадку, якщо навіть ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” був би мікропідприємством, то воно зобов'язане було б подати звітність за 2018 рік у іншій формі. Так, зміст і форма фінансової звітності мікропідприємства та малого підприємства регламентується Національним положенням (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів від 25.02.2000р. № 39. Відповідно до зазначеного стандарту скорочена фінансова звітність буває двох видів: - Фінансова звітність малого підприємства (форма №1-м і № 2-м) Додаток № 1 до даного Стандарту; - Фінансова звітність мікропідприємства (форма № 1-мс і № 2-мс) Додаток №2 даного Стандарту. Національне положенням (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" не надає права вибору підприємству між формами «м» і «мс». Таким чином, мікропідприємство у жодному разі не має права складати форми звітності малого підприємства і навпаки. Таким чином, якщо навіть взяти до уваги висновки Замовника, що ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” є мікропідприємством, то таким чином слід дійти висновку, що фінансова звітність подана у складі тендерної пропозиції ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” не відповідає вимогам законодавства. Учасником порушено вимоги щодо подання фінансової звітності НП(С)БО № 25, а саме: невірно обрано форму бланку звітності. Використовуючи Додаток № 2 до НП(С)БО № 25 «Фінансова звітність мікропідприємства», такому суб'єкту господарювання необхідно було б обрати форми звітності 1-мс, і 2-мс (спеціально призначені для мікропідприємств). Натомість ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” заповнило річну звітність за формами малого підприємства у складі 1-м і 2-м. По-друге, виключно сам суб'єкт господарювання визначає свій статус, та у передбачених законом випадках несе відповідальність за недостовірність відображеної ним у офіційних документах, яким є звіт суб'єкта господарювання — інформації. Змінити форму ведення бухгалтерського обліку так просто неможливо. Згідно з вимогами ст. 1 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності. Згідно з бух.обліковим принципом послідовності облікової політики, облікова політика може змінюватися у випадках, якщо: змінюються на підприємстві статутні вимоги; змінюються вимоги органу, який здійснює функції з державного регулювання методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності; зміни облікової політики забезпечать більш достовірне відображення подій (господарських операцій) у бухгалтерському обліку і фінансовій звітності (п. 3.3. Методрекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 635).. Змінити облікову політику підприємство може у виняткових випадках, прямо встановлених в положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку. Перегляд облікової політики має бути обґрунтований. Облікова політика може бути змінена, як правило, з початку року. (п. 3.2 Методрекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 635). Підприємство самостійно на основі національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства, а також зміни до неї. У розпорядчому документі про облікову політику наводяться принципи, методи і процедури, які використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової звітності та щодо яких нормативно-правовими актами з бухгалтерського обліку передбачено більш ніж один їх варіант, а також попередні оцінки, які використовуються підприємством з метою розподілу витрат між відповідними звітними періодами. Одноваріантні методи оцінки, обліку і процедур до такого розпорядчого документа включати недоцільно. (п. 1.2., 1.3. Методрекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 635). На основі принципу послідовності облікова політика підприємства має передбачати постійне (із року в рік) застосування прийнятої стабільної облікової політики. Облікова політика підприємства з урахуванням внесених змін наводиться у примітках до річної фінансової звітності у формі опису або шляхом прикладання до звітності копії розпорядчого документа (п. 3.1., 3.5. Методрекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 635). Крім того критеріями розмежування мікропідприємства від інших підприємств є визначення підприємством своєї облікової політики по наступним питанням: - порядок здійснення обліку необоротних активів; - порядок формування поточного відпускного резерву; - порядок створення резерву сумнівних боргів тощо. Отже, визначати принципи, форму та порядок облікової політики Учасника Замовник права не мав, а тим більше не мав права самостійно перекваліфіковувати його з малого підприємства у мікропідприємство. 2. Відповідно до п. 2 Розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка підтверджує його ознайомлення з проектом договору та гарантує зобов’язання за ним із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові уповноваженої на підписання договору особи та переліку повноважень передбачених установчими документами з посиланням на пункти установчих документів. В складі тендерної пропозиції ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” є Пояснювальний лист № 4 за вих. № 12 від 26.11.19р., в якому уповноважена особа директор Сокол Г.О. повідомляє про згоду та гарантує виконання зобов’язань за договором. Учасник також надає «Інформаційну довідку про осіб, які мають право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю та уповноважені представляти інтереси підприємства» Вих. № 8 від 26.11.19р. Проте, жоден із зазначених документів Учасника не містить посилань на пункти установчих документів, які визначають повноваження уповноваженої на підписання договору особи, що суперечить вимогам Замовника торгів щодо подання такої інформації, зазначеної у п. 2 Розділу 6 тендерної документації. Замовник відхиляючи цю вимогу, у протоколі № 188 від 20.12.2019р., вказує на те, що наявність в тендерній пропозиції формальних несуттєвих помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. При цьому, Замовник дискримінаційно підійшов до вирішення питання формальностей несуттєвих помилок. Так, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЮЛТИС», Замовником фраза «Досвід роботи на аналогічній посаді, років» замість «стаж роботи за фахом» вважається суттєвою невідповідністю вимогам ТД, а відсутність переліку повноважень передбачених установчими документами з посиланням на пункти установчих документів не вважається помилкою. Стосовно розгляду Замовником пропозиції ТОВ “ЮЛТИС” інформація буде наведена нижче. 3. Відповідно до Додатку 4 Тендерної Документації - «Технічні Вимоги»: - «Вимоги до предмету закупівлі та Документи, які Учасник повинен подати для підтвердження технічної частини: Якість запропонованого товару повинна відповідати, зокрема: 1. Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;…». Згідно п. 4.3. цієї Інструкції постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). В складі тендерної пропозиції ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” не надало документи, які підтверджують наявність спеціального автотранспорту, проходження цим транспортом санітарної обробки та наявності у персоналу, який буде залучено до виконання умов договору, особових медичних книжок з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. Отже, тендерна пропозиція ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” не відповідає технічним вимогам Тендерної Документації Замовника, внаслідок чого останній мав бути дискваліфікований. Однак, цього не сталось, що змушує нас звернутися з даною скаргою. Додаткова інформація, яка не стосується суті скарги ! Для прийняття правильного рішення по даній скарзі має значення підхід Замовника до розгляду тендерних пропозицій Учасників даної закупівлі. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ “Юлтис”: 1. Пропозиція не відповідає пп.2 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки вимагалось «Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору в результаті процедури закупівлі, а саме: ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом. Відтак, учасником в складі пропозиції дану довідку надано без зазначення стажу роботи за фахом, що не відповідає умовам тендерної документації. Коментар ТОВ «Юлтис» : У складі нашої тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (Вих. № 122 від 26.11.19 р.) у довільній формі із зазначенням «Досвіду роботи на аналогічній посаді, років». На нашу думку стаж роботи за фахом і досвід роботи на аналогічній посаді є одне і те саме. 2. Пропозиція не відповідає п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки документи та додатки до тендерної документації, що мають відношення до пропозиції які підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатку (у разі наявності). Відтак, учасником в складі пропозиції надано додаток 3 «Договір купівлі-продажу» до тендерної документації без дати та реєстраційного номеру, що не відповідає умовам тендерної документації. Коментар ТОВ «Юлтис» : У п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вимагається : В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору, що викладений в Додатку 3 до тендерної Документації. Учасник заповнює і надає всі відомості, які передбачені проектом договору, за виключенням лише - дати, реквізитів Замовника і відомостей про Замовника в тендерній документації. Тому ТОВ «Юлтис» і подало в складі своєї пропозиції проект договору без дати і – відповідно – реєстраційного номеру. 3. Пропозиція не відповідає п.3 Додатку 5 до тендерної документації, оскільки в складі пропозиції відсутній документ - Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (сканований оригінал/ нотаріально завірена копія документу/копія документу), що не відповідає умовам тендерної документації. Коментар ТОВ «Юлтис» : ТОВ «Юлтис» подало в складі своєї пропозиції свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість. Зміст свідоцтва про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та зміст Витягу з реєстру платників податку на додану вартість повністю ідентичні, але форми різні. Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах. Отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників. Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС, яка оновлюється щоденно. Згідно з п.3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до приписів ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до приписів ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”: обєктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Відповідно до вимог ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b. 3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради, відхилити тендерну пропозицію ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” у процедурі закупівлі 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b . 4. Зобов’язати Замовника - Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради, у зв'язку з неможливістю виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 -Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-002500-b. Додатки: 1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ “Процедура закупівлі – відкриті торги”03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця); 2. Вимога (скарга) ТОВ “ЮЛТИС” від 17.12.2019р.; 3. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ”; 4. Пояснювальний лист ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” № 7 від 26.11.2019р.; 5. Інформаційна довідка ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” № 8 від 26.11.2019р.; 6. Протокол засідання тендерного комітету Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради № 188 від 20.12.2019р.; 7. Витяг з протоколу розгляду тендерних пропозицій № 172 від 06.12.2019р.; 8. Витяг з протоколу розгляду тендерних пропозицій № 181 від 13.12.2019р.; 9. Довідка ТОВ “ЮЛТИС”про наявність працівників відповідної кваліфікації № 122 від 26.11.2019р.; 10. Лист “Технічні вимоги” ТОВ “ПРОДУКТ ГАРАНТ” № 4 від 25.11.2019р.; 11. Платіжне доручення №855 від 23.12.19р. (плата за подання скарги). Директор ТОВ “ЮЛТИС” підпис існує В.І. Яковець
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:14
Рішення від 27.12.2019 № 19362 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:14
Рішення від 16.01.2020 № 876.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 21:45

Документи подані скаржником

23 грудня 2019 17:38
ВимогаСкаргаЗамовнику
23 грудня 2019 17:38
ФінЗвітПродуктГарант
23 грудня 2019 17:38
ПояснювальнийЛист№7
23 грудня 2019 17:38
ІнформаційнаДовідка№8
23 грудня 2019 17:38
ПротоколЗамовника№188
23 грудня 2019 17:38
ВитягЗПротоколу№172
23 грудня 2019 17:38
ВитягзПротоколу№181
23 грудня 2019 17:38
ПлатіжнеДоручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ юлтис 639 200,00
UAH з ПДВ
639 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Продукт Гарант 816 000,00
UAH з ПДВ
816 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:33
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:31
УстанДоктиЛисти.pdf
28 листопада 2019 15:31
ПовноваженняПосадОсоби.pdf
28 листопада 2019 15:31
МедКнижкаТкач.pdf
28 листопада 2019 15:31
МедичніКнижки.pdf
28 листопада 2019 15:31
КваліфікацКритерії.pdf
28 листопада 2019 15:31
ВідгукЮжБуг.PDF
28 листопада 2019 15:31
АнДоговірЯйцеЮБ.pdf
28 листопада 2019 15:31
АнДоговірЯйце25.pdf
28 листопада 2019 15:31
РЕєстрПропозВідомості.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 09:11
Електронний підпис
16 грудня 2019 08:54
МВС
16 грудня 2019 08:54
cт 17
28 листопада 2019 09:05
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:02
яйця.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ юлтис

ТОВ Продукт Гарант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ юлтис
#33254046
Відхилено 639 200,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 18:45
ТОВ Продукт Гарант
#37124432
Переможець 816 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 20:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 20:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Продукт Гарант
#37124432
816 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 13:28
Д.у. № 2 яйця до Дог № 37 від 24.01.20.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 14:57
Додаткова угода 1 від 25.06.20 до дог 37 від 24.01.20 яйця.pdf зміни до договору
25 червня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:16
Договір 37 від 24.01.20 яйця.pdf укладений
24 січня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 257 413,70
UAH (в тому числі ПДВ 42 902,28 UAH)