Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
493 620,00 UAH
UA-2019-11-13-002333-b 8ff6b2c695d24543b8414e4bdec58b73
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна, Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа замовника: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 493 620,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

13 листопада 2019 16:14
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 16:13
ТД Картриджі (12.11.2019) оприлюднення.docx

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Статус: Активний
Очікувана вартість: 224 220,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 242,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 29 листопада 2019 15:04
Закінчення: 29 листопада 2019 15:25

Позиції

6 measures.name.symbol
картриджі, сервісні комплекти
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Доставка: 04050, Київ, Київ, Студентська, 12А
Дата доставки: 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:04
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" 223 758,00
UAH з ПДВ
223 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 212 232,00
UAH з ПДВ
212 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:07
Технічні характеристики .pdf
27 листопада 2019 16:07
Тендерна пропозиція .pdf
27 листопада 2019 16:07
Довідки ст 17.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 09:35
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2019 12:54
Лист пояснення.pdf
29 листопада 2019 18:25
sign.p7s
27 листопада 2019 12:15
sign.p7s
27 листопада 2019 12:14
Реєстр наданих документів.pdf
27 листопада 2019 12:14
11.Сетрифікат ISO 14001.pdf
27 листопада 2019 12:14
10.Сертифікат ISO 9001.pdf
27 листопада 2019 12:14
8.Довідка про санкції.pdf
27 листопада 2019 12:14
6.Додаток 5.Проект Договору.pdf
27 листопада 2019 12:14
3.4.Статут.pdf
27 листопада 2019 12:14
3.3.4.Паспорт +код.pdf
27 листопада 2019 12:14
3.2.2.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
27 листопада 2019 12:14
3.1.Лист від дистрибутора .pdf
27 листопада 2019 12:14
3.1.1.Авторизація 2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 212 232,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
212 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку