Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
201 017,00 UAH
UA-2019-11-13-002327-b 7d243b78b54f454b8daafd32e2067195
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Малюта

+380412227332
+380412418951
zt@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКА МИТНИЦЯ ДФС
Код ЄДРПОУ: 39421140
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 25
Контактна особа: Людмила Малюта
+380412227332,+380412418951
zt@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:45
Очікувана вартість: 201 017,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 005,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення дизельгенераторної підстанції міжнародного автомобільного пункту пропуску "Виступовичі" митного посту "Північний" Житомирської митниці ДФС за адресою: Житомирська область, Овруцький район, Руднянська сільська рада, автодорога Виступовичі (на Мозир) - Житомир (через Овруч), 19 км.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11147, Україна, Житомирська область, с. Виступовичі, Руднянська с/р, автодорога Виступовичі (на Мозир) - Житомир (через Овруч), 19 км.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:12
Додаток 2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
13 листопада 2019 16:12
Оголошення.docx
13 листопада 2019 16:12
Додаток 1. ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
13 листопада 2019 16:12
Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 201 005,15
UAH з ПДВ
201 005,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 11:08
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:07
4.9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 листопада 2019 11:06
4.12 Фінансовий звіт.pdf
20 листопада 2019 11:06
4.5, 4.6 Паспорт, код керівника.pdf
20 листопада 2019 11:06
4.4 Витяг в ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Переможець 201 005,15
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:44

Документи

22 листопада 2019 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
201 005,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:21
Дод. угода до дог №25-11-19-146.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 18:00
Договір дизельгенераторна.pdf укладений
27 листопада 2019 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни та доповнити Договір будівельного підряду від 26.11.2019 № 25/11/19/146, а саме: викласти у наступній редакції пункт 3.1 розділу 3. Ціна договору: «3.1. Ціна предмету Договору складає: 201005,15 грн (Двісті одна тисяча п’ять гривень 15 копійок) в тому числі ПДВ 33500,86 грн (Тридцять три тисячі п’ятсот гривень 86 копійок) та підлягає сплаті: в 2019 році в сумі 180085,43 грн (Сто вісімдесят тисяч вісімдесят п'ять гривень 43 копійки) в тому числі ПДВ 30014,24 грн (Тридцять тисяч чотирнадцять гривень 24 копійки) протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт після надходження фінансування за КЕКВ 3132; в 2020 році в сумі 20919,72 грн (Двадцять тисяч дев'ятсот дев'ятнадцять гривень 72 копійки) в тому числі ПДВ 3486,62 грн (Три тисячі чотириста вісімдесят шість гривень 62 копійки) після затвердження кошторисних призначень та надходження фінансування за КЕКВ 3132. Ціна є твердою і розрахована згідно з нормативними документами, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовлення, і поточних цін на них». 2. Викласти у наступній редакції пункт 5.1. розділу 5. Виконання робіт: «5.1. Підрядник приступає до виконання робіт на наступний день після отримання від Замовника всієї необхідної документації та допуску на об'єкт, що знаходиться в належному стані достатньому для якісного виконання робіт, передбачених кошторисом, та завершує роботи не пізніше 30.06.2020». 3. Викласти у наступній редакції розділ 10. Строк дії Договору: «10. Строк дії Договору 10.1. Термін дії договору - з моменту підписання до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. 10.2. Строк виконання робіт – згідно затвердженого графіку, але не пізніше 30.06.2020». 4. Викласти в новій редакції, що додається Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт. 5. Ця додаткова угода укладається і підписується у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з дня підписання обома Сторонами і діє в межах строку дії Договору. 7. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 25/11/19/146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 005,15
UAH (в тому числі ПДВ 33 500,86 UAH)