Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Services on maintenance of stay and move regime in the sea port
Services on maintenance of stay and move regime in the sea port
Очікувана вартість
3 847 800,00 UAH
UA-2019-11-13-002321-b ● 1c1fe5ab7e594955838d6e7823268b3b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Баранова Катерина Олександрівна +38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Kherson branch of the state enterprise “Ukraine Sea Port Authority” (Kherson Sea Port Authority) |
National ID: | 38728533 |
Contact point: |
Baranova Katerina +38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 3 847 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 478,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 13 листопада 2019 16:14 |
Enquiries until: | 06 грудня 2019 23:59 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2019 23:59 |
Information
Estimated total value: | 3 847 800 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 38 478 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Відповідно до технічних вимог.
According to the technical requirements.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Services on maintenance of stay and move regime in the sea port
CPV: 79710000-4
Період постачання:
з 01 квітня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником у національний валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця вказаний в цьому Договорі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 16:31 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx | |
09 грудня 2019 16:31 |
Проект договору (нова редакція).docx | |
09 грудня 2019 16:31 |
Announcement of procurement 1.docx | |
09 грудня 2019 16:31 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
09 грудня 2019 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2019 16:31 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
|
|||
09 грудня 2019 16:31 |
Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
09 грудня 2019 16:31 |
Announcement of procurement 1.docx
|
|||
09 грудня 2019 16:31 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу дати роз’яснення стосовно документів про отримання освіти
Дата подання: 14 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:39
Згідно Додатка 1 до Тендерної документації « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовник торгів потребує від Учасників п.п.2.2.5. документи про отримання освіти і Інформацію надати за Зразком 1. Прошу Вас надати роз’яснення ці вимоги стосуються тільки працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони , чи для 44 охоронників також. Якщо це стосується 44 охоронників, то ДОДАТОК ДО СВІДОЦТВА про присвоєння( підвищення) робітничої кваліфікації буде являтися документом який підтверджує отримання освіти чи ні. Прошу дати роз’яснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
На питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту) повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,
та вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Згідно пункту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації надається довідка (лист) тощо в довільній формі на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та завірена(ий) печаткою (у разі застосування) про наявність працівників відповідної кваліфікації та працівників керівного складу, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі:
2.1.1. 44 охоронника на 11 добових постів;
2.1.2. працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Отже, інформація надається за Зразком 1 Додатку 1 до Тендерної документації як про 44 охоронника, так і про працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Стосовно підпункту 2.2.5. Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання документів про отримання освіти повідомляємо, що цей пункт застосовується як для 44 охоронників, так і для працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Також повідомляємо, що Тендерним комітетом буде розглядатись свідоцтво про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації з додатком у разі його наявності, а додаток без свідоцтва розглядатися не буде, оскільки саме свідоцтво є документом про отримання освіти.
На питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту) повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,
та вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Згідно пункту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації надається довідка (лист) тощо в довільній формі на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та завірена(ий) печаткою (у разі застосування) про наявність працівників відповідної кваліфікації та працівників керівного складу, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі:
2.1.1. 44 охоронника на 11 добових постів;
2.1.2. працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Отже, інформація надається за Зразком 1 Додатку 1 до Тендерної документації як про 44 охоронника, так і про працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Стосовно підпункту 2.2.5. Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання документів про отримання освіти повідомляємо, що цей пункт застосовується як для 44 охоронників, так і для працівників керівного складу (не менш 1 особи), до посадових обов’язків яких входить організація заходів охорони.
Також повідомляємо, що Тендерним комітетом буде розглядатись свідоцтво про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації з додатком у разі його наявності, а додаток без свідоцтва розглядатися не буде, оскільки саме свідоцтво є документом про отримання освіти.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
"СББ" (ТОВ) | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 січня 2020 16:22 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
09 січня 2020 16:22
|
Протокол відміна торгів.docx |