Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
482 744,00 UAH
UA-2019-11-13-002277-b ff07e2c620a04870a7cc4a7d541074fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Клочан

+380990262737 birulya-ivanova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кремінська багатопрофільна лікарня Кремінської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 25356637
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, 1А
Контактна особа: Анна Клочан
+380990262737
birulya-ivanova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 482 744,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 413,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13231 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2550 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:09
Протокол змін.PDF
19 листопада 2019 14:09
ТД19.11.19 ЗМІНИ.docx
19 листопада 2019 14:09
Перелік змін до ТД 19.11.2019.docx
19 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:09
Протокол змін.PDF
15 листопада 2019 09:46
Протокол змін.PDF
19 листопада 2019 14:09
ТД19.11.19 ЗМІНИ.docx
15 листопада 2019 09:46
ТД15.11.19 ЗМІНИ.docx
13 листопада 2019 16:05
ТД13.11.19 .docx
19 листопада 2019 14:09
Перелік змін до ТД 19.11.2019.docx
15 листопада 2019 09:46
Перелік змін до ТД 15.11.2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000028 ● 0046de47e503402d821129313556d004
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
18.11.2019 № 63
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.11.2019 № 63

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-13-002277-b 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) повідомляємо, що тендерним комітетом КНП «Кремінська БЛ Кремінської райради» вжито заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Держаудитслужби України від 18.11.2019 р. про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-13-002277-b, а саме: 19.11.2019р. внесено зміни до Тендерної документації.

2019-11-19 14:11:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" 441 236,76
UAH з ПДВ
441 236,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:34
Статут ТОВ КРЕЙН ЕНЕРДЖІ.pdf
27 листопада 2019 14:34
проект договору.pdf
27 листопада 2019 14:34
5 технічні.pdf
27 листопада 2019 14:34
3 довідки згідно статті 17.pdf
27 листопада 2019 14:33
1 комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій