Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
15 835,00 UAH
UA-2019-11-13-002259-b ● 9278a7b58a974e47b587d2cb75f7270e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Піщанської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141420 |
Місцезнаходження: | 24700, Україна , Вінницька обл., смт Піщанка, вул. Центральна, 95 |
Контактна особа: |
Шигида Любов Василівна +380434921027 tender_pischanka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 16:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 16:08 |
Очікувана вартість: | 15 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
зекономлені кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
фабрика друку (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 пачка
блок паперу для фліпчарта (клітинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 пачка
блок паперу для фліпчарта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
біндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
дошка коркова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 пачка
папір багатофункціональний офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
фліпчарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Відповідно до документації, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару, на підставі накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 16:03 |
Документація обладнання економія.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно Закону, якщо десь вказана торгова марка то просимо читати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати, або бути не гірше, усім вимогам та характеристикам наведеним у додатку № 3 до тендерної документації
2) Дякуємо за зауваження, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі буде дотримано
3) До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
2) Дякуємо за зауваження, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі буде дотримано
3) До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Переможець |
15 835,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 260 від 27.11.2019 | укладений |
27 листопада 2019 17:04
|