Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:44510000-8 – Знаряддя (Пильне полотно для лобзика, рівень будівельний)
Очікувана вартість
3 910,00 UAH
UA-2019-11-13-002204-b 188883acd7f140928e6ec14d43fd9890
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Монжас

+380567534549
+380567534905
monzhasvalentina0810@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Валентина Монжас
+380567534549,+380567534905
monzhasvalentina0810@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 3 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Пильне полотно для лобзика Bosch T 144 D HCS (2608630040) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Рівень будівельний професійний алюмінієвий 600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Рівень будівельний професійний алюмінієвий 1000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Рівень будівельний професійний алюмінієвий 1500 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Рівень будівельний професійний алюмінієвий 2000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:56
Документація Знаряддя.docx
13 листопада 2019 15:56
Договір Знаряддя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Будуть розглядатися всі марки, моделі товару, які будуть відповідати технічним вимогам, які прописані в документації. Згідно Закону, яким ви постійно апелюєте, якщо уважно його читаєте, до участі у закупівлях допускаються і ФОП, і ТОВ, і ПП, і платники ПДВ, і не платники ПДВ іт .д.. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має можливості не розглядати пропозиції ФОП, і ТОВ, і ПП, і платників ПДВ, і не платників ПДВ і т.д. В Документації чітко прописано "З питаннями стосовно якісних, технічних характеристик звертатися до інженера служби ремонту Людмили Іванівни, тел. 067-636-79-60 Учасник, якого визнано переможцем закупівлі (в сумарному еквіваленті) в дводенний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки (усього вищезазначеного товару) замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 2 440,00
UAH з ПДВ
2 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 2 600,00
UAH з ПДВ
2 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ "3 І-ЛЮДИ" 3 078,00
UAH з ПДВ
3 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:55
Довідка.pdf
20 листопада 2019 15:50
Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 15:50
Document_USR_1005609632.pdf
20 листопада 2019 15:50
Лист сертифікація.pdf
20 листопада 2019 15:50
Уставні.pdf
20 листопада 2019 15:50
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 15:50
Довідка право підпису.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 15:11
Лист-гарантія наявності .pdf
21 листопада 2019 15:11
ПАСПОРТ.pdf
21 листопада 2019 15:11
ІНФО ПРО УЧАСНИКА.pdf
21 листопада 2019 15:11
ИНН.pdf
21 листопада 2019 15:11
ДОВІДКА місце проживання.pdf
21 листопада 2019 15:11
ВИТЯГ.pdf
21 листопада 2019 15:11
ВИПИСКА.pdf
21 листопада 2019 15:11
ЦП рівень.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:42
справка рс-перетворено.pdf
21 листопада 2019 16:42
Доверенность.pdf
21 листопада 2019 16:42
Виписка1.pdf
21 листопада 2019 16:42
Виписка2.pdf
21 листопада 2019 16:42
Пгодження з проектом.pdf
21 листопада 2019 16:42
Свідоцтво платника.pdf
21 листопада 2019 16:42
ЦІНОВА пропозиція.pdf
21 листопада 2019 16:42
приказ о назначении.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ТОВ "3 І-ЛЮДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Переможець 2 440,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:56

Документи

25 листопада 2019 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
2 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:26
Договір Пильне полотно для лобзика, рівень будівельний.pdf укладений
09 грудня 2019 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 440,00
UAH