Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо заморожене (тазостегнова частина свиняча, тазостегнова частина яловича)
Очікувана вартість
987 610,00 UAH
UA-2019-11-13-002160-a ● 918717ee179d4fa4af7305feecaba3ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143844 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Барова Вікторія Віталіївна 380456561354 vik.barova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 987 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 938,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19752.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому на очікувану вартість на 2020 рік.
Тазостегнова частина свиняча (заморожена) – 7084 кг;
Тазостегнова частина яловича (заморожена) – 809 кг.
Тазостегнова частина свиняча (заморожена) – 7084 кг;
Тазостегнова частина яловича (заморожена) – 809 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7893 кілограми
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету (загальний та спеціальний фонди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, Фастів, Загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 20:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 5 відомості про учасника.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
ТД мясо.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 2 технічні умови.docx | |
13 листопада 2019 20:27 |
Додаток 1 ст.16, 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002160-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 18 листопада 2019 17:27
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Ознайомившись із вимогами тендерної документації даної процедури звертаємо увагу на встановлені замовником дискримінаційні вимоги, а саме вимогу з п. 3 Додатку №1 тендерної документації, яка звучить наступним чином:
«3.3. Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про те, що протягом трьох років (2016 – 2018 років) в учасника не було розірваних договірних відносин у судовому порядку через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами).
3.4. У випадку виявлення замовником випадків розірвання договірних зобов’язань через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами) зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Достатнім підтвердження такого є інформація історії виконання Договорів з електронного ресурсу PROZORRO.»
Пунктом 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація. Додатково, відповідно до пункту 4 ст. 22 Закону така тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!
Зазначена вище вимога, передбачена Замовником, не є основною, що в обов’язковому порядку відповідно до чинного законодавства повинна бути включена до тендерної документації. Дана вимога визначена Замовником на власний розсуд та містить дискримінаційні умови так, як тендерні пропозиції Учасників, які вже мали в минулому негативний досвід по виконанню аналогічного договору, будуть відхилені. Додатково зазначаємо, що Замовником не обгрунтовано, яким чином дана вимога стосується предмету закупівлі та впливає на його якість.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, створені умови, які обмежують коло учасників, в тому числі конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, що є грубим порушення чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення наступної вимоги тендерної документації: «3.3. Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про те, що протягом трьох років (2016 – 2018 років) в учасника не було розірваних договірних відносин у судовому порядку через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами).
3.4. У випадку виявлення замовником випадків розірвання договірних зобов’язань через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами) зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Достатнім підтвердження такого є інформація історії виконання Договорів з електронного ресурсу PROZORRO.»
У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звертатися до АМК України, громадських організацій, Управляння поліції, Державної аудиторської служби та інших установ, що здійснюють контроль та нагляд за процесами здійснення державних закупівель згідно із чинним законодавством України, що призведе до продовження строків процедури закупівлі на невизначений термін та залишить заклади дошкільної та середньої освіти без продуктів харчування.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 18:20
Замовник не встановлював інші кваліфікаційні критерії, окрім визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та не вимагав додаткові документи від учасника, які він не в змозі надати щодо даної закупівлі
Рішення тендерного комітету
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" |
858 981,30
UAH з ПДВ
|
756 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" |
854 858,40
UAH з ПДВ
|
849 903,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Торгпродсервіс |
910 001,44
UAH з ПДВ
|
854 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Володимир Васильович |
980 136,20
UAH з ПДВ
|
980 136,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" #38390363 |
Відхилено |
756 810,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 16:39
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" #41219032 |
Переможець |
849 903,54
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 15:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 19:24
|
дог. №30 від 29.01.20.pdf | укладений |
29 січня 2020 19:17
|