Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо заморожене (тазостегнова частина свиняча, тазостегнова частина яловича)
Очікувана вартість
987 610,00 UAH
UA-2019-11-13-002160-a 918717ee179d4fa4af7305feecaba3ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 20:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:54
Очікувана вартість: 987 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 938,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19752.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому на очікувану вартість на 2020 рік.
Тазостегнова частина свиняча (заморожена) – 7084 кг;
Тазостегнова частина яловича (заморожена) – 809 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7893 кілограми
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету (загальний та спеціальний фонди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 20:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 20:27
Додаток 6 лист-згода.docx
13 листопада 2019 20:27
Додаток 5 відомості про учасника.docx
13 листопада 2019 20:27
ТД мясо.docx
13 листопада 2019 20:27
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
13 листопада 2019 20:27
Додаток 3 проект договору.docx
13 листопада 2019 20:27
Додаток 2 технічні умови.docx
13 листопада 2019 20:27
Додаток 1 ст.16, 17.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002160-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 18 листопада 2019 17:27
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Ознайомившись із вимогами тендерної документації даної процедури звертаємо увагу на встановлені замовником дискримінаційні вимоги, а саме вимогу з п. 3 Додатку №1 тендерної документації, яка звучить наступним чином:
«3.3. Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про те, що протягом трьох років (2016 – 2018 років) в учасника не було розірваних договірних відносин у судовому порядку через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами).
3.4. У випадку виявлення замовником випадків розірвання договірних зобов’язань через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами) зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Достатнім підтвердження такого є інформація історії виконання Договорів з електронного ресурсу PROZORRO.»
Пунктом 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація. Додатково, відповідно до пункту 4 ст. 22 Закону така тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!
Зазначена вище вимога, передбачена Замовником, не є основною, що в обов’язковому порядку відповідно до чинного законодавства повинна бути включена до тендерної документації. Дана вимога визначена Замовником на власний розсуд та містить дискримінаційні умови так, як тендерні пропозиції Учасників, які вже мали в минулому негативний досвід по виконанню аналогічного договору, будуть відхилені. Додатково зазначаємо, що Замовником не обгрунтовано, яким чином дана вимога стосується предмету закупівлі та впливає на його якість.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, створені умови, які обмежують коло учасників, в тому числі конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, що є грубим порушення чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення наступної вимоги тендерної документації: «3.3. Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про те, що протягом трьох років (2016 – 2018 років) в учасника не було розірваних договірних відносин у судовому порядку через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами).
3.4. У випадку виявлення замовником випадків розірвання договірних зобов’язань через не виконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов визначених договором, постачання неякісної продукції або продукції з неналежно оформленими документами) зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Достатнім підтвердження такого є інформація історії виконання Договорів з електронного ресурсу PROZORRO.»

У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звертатися до АМК України, громадських організацій, Управляння поліції, Державної аудиторської служби та інших установ, що здійснюють контроль та нагляд за процесами здійснення державних закупівель згідно із чинним законодавством України, що призведе до продовження строків процедури закупівлі на невизначений термін та залишить заклади дошкільної та середньої освіти без продуктів харчування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 18:20
Замовник не встановлював інші кваліфікаційні критерії, окрім визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та не вимагав додаткові документи від учасника, які він не в змозі надати щодо даної закупівлі
Рішення тендерного комітету

Документи

21 листопада 2019 18:18
Протокол від 21.11.19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 858 981,30
UAH з ПДВ
756 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 854 858,40
UAH з ПДВ
849 903,54
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 910 001,44
UAH з ПДВ
854 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Володимир Васильович 980 136,20
UAH з ПДВ
980 136,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:36
Щодо дезінфекції ТЗ.pdf
28 листопада 2019 17:36
ЦП.pdf
28 листопада 2019 17:36
ТЗ.pdf
28 листопада 2019 17:36
Статут 2019.pdf
28 листопада 2019 17:36
Протокол Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 17:36
Паспорт+код Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Паспорт+код Герасим. завір..pdf
28 листопада 2019 17:36
Наказ Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Медична книжка Токарєв.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист щодо розірв. договорів.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист щодо дотрим. зак-ва.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист УХТ.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист Сокіл.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист згода Токарєв.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист згода Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист згода Алєшковський.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лист від Величко авто.pdf
28 листопада 2019 17:36
Лiцензiя_2019.zip
28 листопада 2019 17:36
Інформаційний лист.pdf
28 листопада 2019 17:36
Згода з умовами договору.pdf
28 листопада 2019 17:36
Документи склад 2020.pdf
28 листопада 2019 17:36
Документи на ТЗ.pdf
28 листопада 2019 17:36
Договір офіс 2020.pdf
28 листопада 2019 17:36
Договір дезінфекція.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка про продукт.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка по аналог. договору.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка МТБ.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довідка гарантія по ст. 17.pdf
28 листопада 2019 17:36
Довiренiст__108_завiрена_копiя.zip
28 листопада 2019 17:36
Довiдка_14955.zip
28 листопада 2019 17:36
Декларація мясо заморож..pdf
28 листопада 2019 17:36
ГЛ щодо захисту довкілля.pdf
28 листопада 2019 17:36
ГЛ щодо від-сті товару.pdf
28 листопада 2019 17:36
Гарантия_14955.zip
28 листопада 2019 17:36
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 17:36
Відгук Домінанта мясо.pdf
28 листопада 2019 17:36
Витяг ПДВ.PDF
28 листопада 2019 17:36
Витяг Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Виписка_покриття_14955.zip
28 листопада 2019 17:36
Виписка Герасименко.pdf
28 листопада 2019 17:36
Видаткова ваги.PDF
28 листопада 2019 17:36
Акт_дезінфекція_жовтень.pdf
28 листопада 2019 17:36
Акт_дезiнфекцiя_ вересень.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 12:45
23.12.2019.zip
15 січня 2020 12:45
ДФС ПА 14.01.20.rar
28 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:00
Статут.pdf
28 листопада 2019 16:53
СВИН ЯЛОВ.rar
28 листопада 2019 16:53
СВИН ЯЛОВ.rar
28 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:39
СВИН ЯЛОВ.part2.rar
28 листопада 2019 16:39
СВИН ЯЛОВ.part1.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 17:56
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:55
Плану аудиту.pdf
28 листопада 2019 17:55
Документи ISO 22000.pdf
28 листопада 2019 17:55
Виписка 19 752.pdf
28 листопада 2019 17:55
Довідка 19752.pdf
28 листопада 2019 17:55
Ліцензія завірена копія.zip
28 листопада 2019 17:54
Гарантия 14937.zip
28 листопада 2019 17:54
паспорт директора.PDF
28 листопада 2019 17:54
оригінал Статуту.PDF
28 листопада 2019 17:54
експлуатаційний дозвіл .PDF
28 листопада 2019 17:54
17Істотні умови до договору.pdf
28 листопада 2019 17:54
11Договір з виробником.pdf
28 листопада 2019 17:54
5Проект договору.pdf
28 листопада 2019 17:54
4Лист розяснення.pdf
28 листопада 2019 17:54
1Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 17:54
14Лист відгук.pdf
28 листопада 2019 17:54
13Аналогічний договір.pdf
28 листопада 2019 17:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 20:47
Електронний підпис
28 листопада 2019 20:33
Банківська гарантія.zip
28 листопада 2019 20:33
Пропоз мясо2.zip
28 листопада 2019 20:33
Пропоз мясо1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"

ПП Торгпродсервіс

ФОП Макаренко Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 756 810,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 16:39
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
Переможець 849 903,54
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

28 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:29
Протокол розгляду.pdf
05 грудня 2019 17:56
Протокол 05.12.19.pdf
29 листопада 2019 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" #41219032

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
849 903,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:15
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 19:24
дог. №30 від 29.01.20.pdf укладений
29 січня 2020 19:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 629 947,08
UAH (в тому числі ПДВ 104 991,18 UAH)