Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії
Electricity supply
Очікувана вартість
78 852 076,34 UAH
UA-2019-11-13-002153-b 6e3f81c957994f25895d962b244e1e61
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380979957700 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Михайло Афанасенко
+380987906242
stb.sk589@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Express Tramway
National ID: 30950099
Contact point: Viktoriya Shram
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Additional contacts: Михайло Афанасенко
+380987906242
stb.sk589@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 14:24
Очікувана вартість: 78 852 076,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 780000 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 15:49
Enquiries until: 17 грудня 2019 15:00
Complaints submission until: до 23 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 78 852 076 UAH including VAT
Minimal lowering step: 394 260 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30459400 кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity supply
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата обсягів споживання електричної енергії здійснюється в два етапи. Перший етап-не пізніше 25-го числа місяця, що передує розрахунковому-10% від заявленого обсягу споживання електричної енергії. Аванс 5 Робочі 10
Дата виставлення рахунку Другий етап-остаточний розрахунок проводити за фактично відпущену електричну енергію. Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету- 45 019 762,88 грн.з ПДВ, власні кошти підприємства -33 832 313,46 грн. з ПДВ. Пiсляоплата 5 Робочі 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 14:06
Додаток 3 (проект договору нова редакція від 20.12.2019р.).docx
20 грудня 2019 14:06
Перелік змін від 20.12.2019р .doc
19 грудня 2019 15:20
Додаток 6.doc
19 грудня 2019 15:20
Додоток 7.doc
19 грудня 2019 15:20
Перелік змін від 19.12.2019р .doc
19 грудня 2019 15:20
Додаток 1(нова редакція від 19.12.2019р).docx
19 грудня 2019 15:20
Тендерна документація (нова редакція від 19.12.2019р).docx
12 грудня 2019 10:56
Перелік змін від 12.12.2019р .doc
12 грудня 2019 10:56
Додаток 1(нова редакція від 12.12.2019р).docx
12 грудня 2019 10:56
Тендерна документація (нова редакція від 12.12.2019р).docx
04 грудня 2019 11:38
Тендерна документація (нова редакція).docx
04 грудня 2019 11:38
Перелік змін .doc
04 грудня 2019 11:38
Додаток 1(нова редакція).docx
13 листопада 2019 15:49
Додаток 4.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 1.docx
13 листопада 2019 15:49
Додаток 2.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 5.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 3 (проект договору).docx
13 листопада 2019 15:49
Тендерна документація.docx
20 грудня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 14:06
Додаток 3 (проект договору нова редакція від 20.12.2019р.).docx
20 грудня 2019 14:06
Перелік змін від 20.12.2019р .doc
19 грудня 2019 15:20
Додаток 6.doc
19 грудня 2019 15:20
Додоток 7.doc
19 грудня 2019 15:20
Перелік змін від 19.12.2019р .doc
19 грудня 2019 15:20
Додаток 1(нова редакція від 19.12.2019р).docx
19 грудня 2019 15:20
Тендерна документація (нова редакція від 19.12.2019р).docx
12 грудня 2019 10:56
Перелік змін від 12.12.2019р .doc
12 грудня 2019 10:56
Додаток 1(нова редакція від 12.12.2019р).docx
12 грудня 2019 10:56
Тендерна документація (нова редакція від 12.12.2019р).docx
04 грудня 2019 11:38
Тендерна документація (нова редакція).docx
04 грудня 2019 11:38
Перелік змін .doc
04 грудня 2019 11:38
Додаток 1(нова редакція).docx
13 листопада 2019 15:49
Додаток 4.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 1.docx
13 листопада 2019 15:49
Додаток 2.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 5.doc
13 листопада 2019 15:49
Додаток 3 (проект договору).docx
13 листопада 2019 15:49
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тарифу на послуги з передачі
Дата подання: 18 листопада 2019 14:26
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:22
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії. Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Шановний учасник, в додатку до проекту договору (Додаток 3 до ТД) наведені складові компоненти ціни на електричну енергію, включаючи Т- ціну(тариф) послуг оператора ситеми передачі. Що стосується послуг з розподілу електричної енергії-цей тариф не враховувався замовником при визначені очікуваної вартості
1 кВт*год. Послуги з розподілу електричної енергії окремо будуть закуповуватися у операторів системи розподілу по переговорній процедурі.
Наявність АСКОЕ
Дата подання: 27 листопада 2019 14:08
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:33
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії.
Відповідь: Шановний учасник, автоматизована система комерційного обліку електроенергії розташована на межі балансової належності електромереж, а саме знаходиться на підстанціях, які живлять тягові підстанції КП "Швидкісний трамвай". На комунальному підприємстві "Швидкісний трамвай" автоматизована система комерційного обліку електроенергії відсутня.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002153-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:42002754
Дата подання: 23 січня 2020 11:07
Витяг платника ПДВ
Копія наданого документу у складі тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 15:33
Тендерним комітетом КП "Швидкісний трамвай" було розглянуто скаргу за №23/01/20-37 від 23.01.2020р. Результат розгляду повідомляємо улисті, який додається.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002153-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:42002754
Дата подання: 21 лютого 2020 11:56
Обгрунтування відхилення
Вимогаємо надати розгорнуте обгрунтування стосовно відхидення нашой пропозиції з копією протоколу засідання тендерного комітета з приводу розгляду нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 09:56
Шановний учасник, рішенням №2806-р/пк-пз від 13.02.2020р. колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" від 24.01.2020р. щодо порушенням Замовником порядку проведення Процедури закупівлі постановила: що, у разі відсутності в банківській гарантії інформації про документ, з якого виникають базові відносини (в нашому випадку - документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 19 грудня 2019 року №152), Замовник повинен відхилити пропозицію учасника як таку , що не відповідає умовам Документації. З текстом рішення Ви можете ознайомитися у розділі "Скарги" на сторінці даної закупівлі.

Документи подані скаржником

23 січня 2020 11:07
Скарга
23 січня 2020 11:07
Витяг ПДВ

Документи

24 січня 2020 15:33
відповідь.pdf

Документи

24 лютого 2020 09:56
протокол .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-002153-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 24 січня 2020 17:44
Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 21:44
Рішення від 28.01.2020 № 1707 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:44
Рішення від 13.02.2020 № 2806.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №2806-р/пк-пз від 13.02.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" та рішення про допущення тендерної пропозиції ПрАТ "ЕК "Барвінок" до аукціону за процедурою закупівлі "ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-11-13-002153-b.
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 16:12
Номер скарги: UA-2019-11-13-002153-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПАТ "ЕК "Барвінок", Код ЄДРПОУ:33675278
Дата подання: 25 лютого 2020 16:36
Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель Замовником - КП "Швидкісний трамвай" (код ЄДРПОУ 30950099).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2020 20:55
Рішення від 27.02.2020 №3778 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 20:54
Рішення від 17.03.2020 №5093.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 15:27

Документи подані скаржником

24 січня 2020 17:44
доручення 107.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 лютого 2020 16:34
Скарга на дії Замовника
25 лютого 2020 16:35
Пропозиція
25 лютого 2020 16:35
Гарантійний лист по ст.17
25 лютого 2020 16:35
Опис предмета закупівлі
25 лютого 2020 16:35
ПРОПОЗИЦІЯ-цінова
25 лютого 2020 16:35
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ
25 лютого 2020 16:35
Форма оподаткування
25 лютого 2020 16:35
Пропозиція-оцінка
25 лютого 2020 16:35
Платіжне доручення
11 березня 2020 11:21
Договір №6052 з додатками

Документи подані замовником

05 березня 2020 13:07
Пяснення по суті скарги.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-27-000034 ● 2b750f7ce37d463ebb9088d8242e3bba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2020 № 40

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.11.2020 № 40

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-11-13-002153-b 11.13.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-30 14:05:05

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-13-002153-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні (інформації та документів) із такого питання:
На підставі яких додаткових угод та підтверджуючих документів внесено зміни до договору від 16.04.2020 № NE/343-20/6152 в частині зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання, такого товару на ринку та зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю?
Пояснення та запитувані документи (підтверджуючі документи щодо зміни ціни електроенергії) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 09:09:06

Пояснення замовника до моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-11-13-002153-b

Замовником - Комунальним підприємством “Швидкісний трамвай”, зміни до Договору про постачання електричної енергії Споживачу від 16.04.2020 року за № E/343-20/6152, укладеного за результатами процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, з Постачальником ТОВ “Енергогазрезерв”, в частині зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку (п.2 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”) та зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю (п.7 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”), вносились та оприлюднювались в електронній системі закупівель на підставі двостороннього погодження Сторін за Договором, з обґрунтуванням та документальним підтвердженням Постачальника щодо зміни ціни за одиницю товару.
На веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель оприлюднені зміни до Договору від 16.04.2020 року за № E/343-20/6152 шляхом укладання Додаткових угод до цього Договору з відповідними протокольними рішеннями тендерного комітету замовника, щодо зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% та зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, за наступними Додатковими угодами та підтверджуваними документами:
- Додаткова угода № 3 від 01 червня 2020 р. (зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%):
Лист від Постачальника ТОВ “Енергогазрезерв” вих. № 522/02-04 від 28.05.2020, вх. № 477 від 01.06.2020; Експертний висновок № О-359 від 22.05.2020 Черкаської Торгово-промислової палати; протокол тендерного комітету № 94 від 01.06.2020р.
- Додаткова угода № 5 від 31 липня 2020 р. (зміна встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів): Лист від Постачальника ТОВ “Енергогазрезерв” вих. № 34 від 13.07.2020, вх. № 683 від 27.07.2020; копія Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020; протокол тендерного комітету № 99 від 27.07.2020.
- Додаткова угода № 6 від 18 вересня 2020 р.(зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%): Лист від Постачальника ТОВ “Енергогазрезерв” вих. № 103 від 09.09.2020, вх. № 885 від 15.09.2020; Експертний висновок № О-563 від 02.09.2020 Черкаської Торгово-промислової палати; протокол тендерного комітету №101 від 18.09.2020р.
- Додаткова угода № 7 від 01 жовтня 2020 р. (зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%):
Лист від Постачальника ТОВ “Енергогазрезерв” вих. № 105 від 29.09.2020, вх. № 941 від 30.09.2020; Експертний висновок № О-636/01 від 29.09.2020 Черкаської Торгово-промислової палати; протокол тендерного комітету № 102 від 01.10.2020р.
Скановані копії зазначених вище документів додаються до цього листа.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай”, отримало висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-13-002153-b (UA-M-2020-11-27-000034), та надає інформацію про вжиття заходів з недопущення порушень в подальшому, а саме: замовник зобов’язується оприлюднювати інформацію через електронну систему закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі при підготовці та оприлюдненні тендерної документації (та додатків до неї) до процедур закупівель, тендерну документацію складати у відповідності до вимог законодавства, а також більш ретельно вивчати та перевіряти чинність нормативно-правових актів та/або інших документів, які замовник включає до тендерної документації (та додатків до неї); замовник зобов’язується дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі в частині інформування про проведення та оголошення відкритих торгів з урахуванням вимог статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”. Посадових осіб замовника, відповідальних за організацію та проведення публічних закупівель, зокрема членів тендерного комітету, ознайомлено з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-13-002153-b (UA-M-2020-11-27-000034), та проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, а також з вдосконалення вимог тендерних документацій та відповідних додатків, в тому числі відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Підсумовуючи викладене вище, замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень чинного законодавства при проведенні публічних закупівель в подальшому.

2020-12-18 15:41:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2020
UA-2019-11-13-002153-b6e3f81c957994f25895d962b244e1e61
Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Учасник Документи Рішення
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:18
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:03
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:45
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:49
_1.17 Довідка бенефіціар.pdf
10 грудня 2019 17:49
_1.15 Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:49
_1.4 Протокол обрання.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
19 грудня 2019 13:07
Статут.PDF
19 грудня 2019 13:07
Свідоцтво ПДВ.PDF
19 грудня 2019 13:07
Протокол_НР.7z
19 грудня 2019 13:07
Постанова ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Письмова згода.PDF
19 грудня 2019 13:07
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
19 грудня 2019 13:07
Лист_для_клieнтiв.7z
19 грудня 2019 13:07
Довідка_про договори.PDF
19 грудня 2019 13:07
Довідка ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Гарантiя_16441-19.7z
19 грудня 2019 13:07
Виписка.PDF
19 грудня 2019 13:07
Вимоги_щодо_якості.PDF
19 грудня 2019 13:07
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:56
5. Гарантія _780 000,00 грн..pdf
27 грудня 2019 11:56
1.9 Довідка про санкції.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.4.4. Виписка від 30.10.2019.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.4.2.2. Дані ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.2.1. Витяг ПДВ.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.1.1. ОПИС до статуту.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.6.3. Перелік обєктів.pdf

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 08:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Наказ №04-03-20-2 Фесенко.PDF
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
ТП(з ціною).pdf
27 грудня 2019 12:40
Інша інформація.pdf
27 грудня 2019 12:40
4. Протокол ЗЗУ 27-12-2019.pdf
27 грудня 2019 12:40
3. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:15
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 14:14
Банківська ліцензія.pdf.p7s
27 грудня 2019 14:14
Банківська ліцензія.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ст.17.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ч.1 та ч.2 ст.17.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка санкції.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:14
ПОСТАНОВА.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ліцензія.pdf
27 грудня 2019 14:14
код Дацко.pdf
27 грудня 2019 14:14
паспорт Дацко О. Б..pdf
27 грудня 2019 14:14
Статут_11_2019.pdf
27 грудня 2019 14:14
Перелік об'єктів.pdf
27 грудня 2019 14:14
Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:53
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:52
проект договору.rar
27 грудня 2019 14:51
РІШЕННЯ _6.pdf
27 грудня 2019 14:51
Пояснювальний лист.pdf
27 грудня 2019 14:51
ОПИС юр особи скан.pdf
27 грудня 2019 14:51
інфо щодо ліцензії.pdf
27 грудня 2019 14:51
Інфо Довідка ст. 17.pdf
27 грудня 2019 14:51
Захист довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
27 грудня 2019 14:51
ВИТЯГ ПДВ.pdf
27 грудня 2019 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
27 грудня 2019 14:51
Виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 08:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Наказ №04-03-20-2 Фесенко.PDF
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
ТП(з ціною).pdf
27 грудня 2019 12:40
Інша інформація.pdf
27 грудня 2019 12:40
4. Протокол ЗЗУ 27-12-2019.pdf
27 грудня 2019 12:40
3. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:15
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 14:14
Банківська ліцензія.pdf.p7s
27 грудня 2019 14:14
Банківська ліцензія.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ст.17.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ч.1 та ч.2 ст.17.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка санкції.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:14
ПОСТАНОВА.pdf
27 грудня 2019 14:14
Довідка ліцензія.pdf
27 грудня 2019 14:14
код Дацко.pdf
27 грудня 2019 14:14
паспорт Дацко О. Б..pdf
27 грудня 2019 14:14
Статут_11_2019.pdf
27 грудня 2019 14:14
Перелік об'єктів.pdf
27 грудня 2019 14:14
Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
19 грудня 2019 13:07
Статут.PDF
19 грудня 2019 13:07
Свідоцтво ПДВ.PDF
19 грудня 2019 13:07
Протокол_НР.7z
19 грудня 2019 13:07
Постанова ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Письмова згода.PDF
19 грудня 2019 13:07
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
19 грудня 2019 13:07
Лист_для_клieнтiв.7z
19 грудня 2019 13:07
Довідка_про договори.PDF
19 грудня 2019 13:07
Довідка ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Гарантiя_16441-19.7z
19 грудня 2019 13:07
Виписка.PDF
19 грудня 2019 13:07
Вимоги_щодо_якості.PDF
19 грудня 2019 13:07
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:18
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:03
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:45
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:49
_1.17 Довідка бенефіціар.pdf
10 грудня 2019 17:49
_1.15 Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:49
_1.4 Протокол обрання.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:53
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:52
проект договору.rar
27 грудня 2019 14:51
РІШЕННЯ _6.pdf
27 грудня 2019 14:51
Пояснювальний лист.pdf
27 грудня 2019 14:51
ОПИС юр особи скан.pdf
27 грудня 2019 14:51
інфо щодо ліцензії.pdf
27 грудня 2019 14:51
Інфо Довідка ст. 17.pdf
27 грудня 2019 14:51
Захист довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
27 грудня 2019 14:51
ВИТЯГ ПДВ.pdf
27 грудня 2019 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
27 грудня 2019 14:51
Виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:56
5. Гарантія _780 000,00 грн..pdf
27 грудня 2019 11:56
1.9 Довідка про санкції.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.4.4. Виписка від 30.10.2019.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.4.2.2. Дані ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.2.1. Витяг ПДВ.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.1.1. ОПИС до статуту.pdf
27 грудня 2019 11:56
1.6.3. Перелік обєктів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 51 933 277,00
UAH з ПДВ
51 933 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС 78 667 857,89
UAH з ПДВ
78 667 857,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 08:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:21
Наказ №04-03-20-2 Фесенко.PDF
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:40
ТП(з ціною).pdf
27 грудня 2019 12:40
Інша інформація.pdf
27 грудня 2019 12:40
4. Протокол ЗЗУ 27-12-2019.pdf
27 грудня 2019 12:40
3. Проект договору.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
19 грудня 2019 13:07
Статут.PDF
19 грудня 2019 13:07
Свідоцтво ПДВ.PDF
19 грудня 2019 13:07
Протокол_НР.7z
19 грудня 2019 13:07
Постанова ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Письмова згода.PDF
19 грудня 2019 13:07
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
19 грудня 2019 13:07
Лист_для_клieнтiв.7z
19 грудня 2019 13:07
Довідка_про договори.PDF
19 грудня 2019 13:07
Довідка ліцензія.PDF
19 грудня 2019 13:07
Гарантiя_16441-19.7z
19 грудня 2019 13:07
Виписка.PDF
19 грудня 2019 13:07
Вимоги_щодо_якості.PDF
19 грудня 2019 13:07
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 51 933 277,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
51 933 277,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:46
ДУ№17 Д№Е-343-20-6152.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 18:16
Додаткова №16.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 18:14
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:06
Додаткова угода №15.pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:42
ДУ№14 Д№Е-343-6152.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 15:45
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
13 січня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:04
Додаткова угода №12.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:06
Додаткова угода №11.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:40
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 12:08
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 11:52
додаткова угода №8.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:51
Підтверджуючі документи.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 14:44
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:44
ДУ№6 Д№Е-343-20-6152.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:23
ДУ№5 Д№E-343-20-6152.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:34
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 14:08
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
01 червня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 13:10
ДУ№2 Д№Е-343-20-6152.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 13:28
Додаткова угода №1 Договір №Е-343-20-6152.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 13:15
Договір№Е-343-20-6152.pdf укладений
16 квітня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник та Споживач дійшли згоди внести зміни до даного Договору, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Споживача, та викласти реквізити Споживача, що містяться в Розділі даного Договору "15. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін:" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за Договором дійшли згоди викласти пункт 5.2. Договору в наступній редакції: "5.2. Вартість послуг за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 43 277 730.83 грн., крім того ПДВ 8 655 546.17 грн., всього з ПДВ- 51 933 277.00 грн., у тому числі: Загальний фонд: 16 650 000.00 грн. враховуючи ПДВ 2 775 000.00 грн., Спеціальний фонд: - грн., враховуючи ПДВ: - грн., За рахунок відшкодованих коштів: - грн., враховуючи ПДВ: - грн., За рахунок власних коштів підприємства: 35 283 277.00 грн., враховуючи ПДВ 5 880 546.17 грн."
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, Сторони погодили внести зміни в пункт 2 Комерційної пропозиції, що є додатком до Договору, щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків , у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призвиде до збільшення суми, визначеної в Договорі, а саме: доповнити пунктом 2.1, виклавши його в новій редакції. 2.У зв'язку із зміною ціни на електричну енергію, Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.2 Договору у новій редакції. 3.У зв'язку із збільшенням ціни на електричну енергію, Сторони домовились внести зміни щодо загальної вартості електричної енергії за Договором, виклавши пункт 5.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за Договором дійшли згоди викласти пункт 5.2 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, додатком до Договору (Комерційна пропозиція, ч.1, 2), враховуючи лист від Постачальника (вих.№34 від 13.07.2020р.), про підвищення вартості електричної енергії, на підставі Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020 р., Сторони погодили внести зміни в пункт 2 Комерційної пропозиції, що є додатком до Договору, щодо зміни встановлених згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, а саме: викласти п.2.1. в новій редакції, а також п.2.2. та п.5.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни в пункт 2 Комерційної пропозиції, що є додатком до Договору, щодо зміни ціни за одиницю товару, а саме: викласти пункти 2.1.,2.2,5.2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1, п.2 ч.4 ст.6 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, додатком до Договору(Комерційна пропозиція,ч.1,2), враховуючи лист від Постачальника (вих. №105 від 29.09.2020р.), та Експертний висновок (№О-636/01 від 29.09.2020р.) Черкаської Торгово-промислової Палати, про обгрунтоване підвищення вартості електричної енергії(не більше ніж на 10 відсотків), у зв'язку з коливанням ціни товару на ринку.Сторони погодили внести зміни в пункт 2 Комерційної пропозиції, що є додатком до Договору, щодо зміни ціни за одиницю товару, а саме викласти пункт 2.1, 2.2 та п.5.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, додатком до Договору (Комерційна пропозиція, ч.1, 2), враховуючи лист від Постачальника (вих. № 173 від 06.11.2020 р., вх. № 1094 від 12.11.2020 р.), про підвищення вартості електричної енергії, на підставі Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020 р. та № 1998 від 04.11.2020 р. (ціна з урахуванням зміни тарифу на послуги з передачі електричної енергії встановлено на рівні 312,76 грн/Мвт·год без ПДВ), - Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару з 01 грудня 2020 року, у зв’язку зі зміною встановлених згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів. Різниця тарифів на передачу електричної енергії складе за 1 кВт*год – 0,087036 грн. (нуль грн. 08.7036 коп.) з ПДВ. Ціна на електричну енергію (грн. за 1 кВт*год, з ПДВ) для розрахункового періоду з 01 грудня 2020 року складає 2,382635 грн. (дві грн., 38.2635 коп.) за 1 кВт*год з ПДВ. 2. Керуючись п.1, п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, додатком до Договору (Комерційна пропозиція, ч.1, 2), враховуючи лист від Постачальника (вих. № 193 від 30.11.2020 р., вх. № 1174 від 01.12.2020 р.) та Експертний висновок (№ О-873/01 від 30.11.2020 р.) від Черкаської Торгово-промислової Палати, з урахуванням зміненої ціни за одиницю товару згідно пункту 1 цієї Додаткової угоди, - Сторони погодили внести зміни в пункт 2 Комерційної пропозиції, що є додатком до Договору, щодо підвищення ціни електричної енергії (не більше ніж на 10 відсотків), у зв’язку з коливанням ціни товару на ринку, а саме викласти пункт 2.1. з остаточною ціною за одиницю товару в наступній редакції: «2.1. Ціна на електричну енергію (грн. за 1 кВт*год, з ПДВ) для розрахункового періоду, починаючи з 01 грудня 2020 року становить 2,620875 грн. (дві грн., 62.0875 коп.) за 1 кВт*год з урахуванням ПДВ.». 3. У зв’язку із зміною ціни на електричну енергію та необхідністю зменшення обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти пункт 2.2. Договору у наступній редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з «01» травня до «31» грудня 2020 року включно становить: 19 815 242 кВт*год, та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому оператору системи розподілу або за формою, затвердженою цим Договором.». 4. У зв’язку зі збільшенням ціни на електричну енергію, Сторони домовились внести зміни щодо загальної вартості електричної енергії за Договором, виклавши пункт 5.2. Договору в наступній редакції: «5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 43 277 726,98 грн (сорок три мільйони двісті сімдесят сім тисяч сімсот двадцять шість грн. 98 коп.), крім того ПДВ 8 655 545,40 грн. (вісім мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч п'ятсот сорок п’ять грн. 40 коп.), всього з ПДВ: 51 933 272,38 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті сімдесят дві грн. 38 коп.)
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, запланованих загальним фондом на електричну енергію, Сторони погодились внести зміни до пункту 5.2. Договору, та викласти в наступній редакції: «5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 43 277 726,98 грн (сорок три мільйони двісті сімдесят сім тисяч сімсот двадцять шість грн. 98 коп.), крім того ПДВ 8 655 545,40 грн. (вісім мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч п'ятсот сорок п’ять грн. 40 коп.), всього з ПДВ: 51 933 272,38 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті сімдесят дві грн. 38 коп.), у тому числі: Загальний фонд 18 901 808,67 грн., враховуючи ПДВ 3 150 301,45 грн., За рахунок власних коштів підприємства 33 031 463,71 грн., враховуючи ПДВ 5 505 243,95 грн.»
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 13.1. цього Договору та Додатками до нього, з метою безперебійного постачання електричної енергії, Сторони погодились продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі, укладеному в попередньому році. Сторони погодились, що строк дії даного Договору продовжується по 31 березня 2021 року, або втрачає чинність з моменту зміни Споживачем електропостачальника, а в частині розрахунків - до їх повного виконання. Загальна сума Договору та обсяг електричної енергії, що підлягатиме постачанню починаючи з 01 січня до 31 березня 2020 року, визначатиметься окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису та видатків Споживача.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, запланованих загальним фондом на електричну енергію, Сторони погодились внести зміни до пункту 5.2. Договору, та викласти в наступній редакції: «5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 43 277 726,98 грн (сорок три мільйони двісті сімдесят сім тисяч сімсот двадцять шість грн. 98 коп.), крім того ПДВ 8 655 545,40 грн. (вісім мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч п'ятсот сорок п’ять грн. 40 коп.), всього з ПДВ: 51 933 272,38 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті сімдесят дві грн. 38 коп.), у тому числі: Загальний фонд 24 392 676,23 грн., враховуючи ПДВ 4 065 446,04 грн., За рахунок власних коштів підприємства 27 540 596,15 грн., враховуючи ПДВ 4 590 099,36 грн.»
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди, що Споживач сплатив за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за 2020 рік за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету 18 941 256,23 грн. з ПДВ. Сума коштів, яка залишилась не погашеною на кінець минулого бюджетного періоду, за спожиту електричну енергію за грудень 2020 року у розмірі 5 451 420,00 грн. з ПДВ, підлягає оплаті за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету в січні 2021 року. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Споживача, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 15 “Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін”, додатків “Комерційна пропозиція” та “Заява-приєднання” цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Споживача, та викласти їх в новій редакції: Споживач: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099; ІПН 309500904868; Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 26 30; e-mail: kpsttram86@gmail.com, energootdel1@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610) UA188201720344310004000048588 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610) UA488201720344380005000048588 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 3 (поточний) UA393057500000026000060216225 в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305750; Рахунок № 4: UA803057500000026005053516012 в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305750. 3. Керуючись пунктом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктом 5.16 Договору, додатком до Договору (Комерційна пропозиція, ч.1, 2), враховуючи лист від Постачальника про зміну вартості електричної енергії, на підставі Постанови НКРЕКП № 2353 від 09.12.2020 р. (тариф на послуги з передачі електричної енергії встановлено на рівні 293,93 грн/Мвт·год без ПДВ), - Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни за одиницю товару з 01 січня 2021 року, у зв’язку зі зміною встановлених згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів. Різниця тарифів на передачу електричної енергії складає за 1 кВт*год – 0,022596 грн. (нуль грн. 02,2596 коп.) з ПДВ. Ціна на електричну енергію (грн. за 1 кВт*год, з ПДВ) для розрахункового періоду з 01 січня 2021 року становить: 2,598279 грн. (дві грн., 59,8279 коп.) за 1 кВт*год з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням строку дії Договору на підставі частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та Додаткової угоди № 10 до цього Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.2. Договору, та викласти в наступній редакції: “5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 62 319 900,00 грн. (шістдесят два мільйона триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот гривень, 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 10 386 650,00 грн. (десять мільйонів триста вісімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят гривень, 00 копійок); без урахування ПДВ: 51 933 250,00 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті п’ятдесят гривень, 00 копійок)”; та складається з: - за період дії з 16.04.2020 р. до 31.12.2020 р.: 51 933 272,38 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті сімдесят дві грн. 38 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі: Загальний фонд 24 392 676,23 грн., враховуючи ПДВ 4 065 446,04 грн., За рахунок власних коштів підприємства 27 540 596,15 грн., враховуючи ПДВ 4 590 099,36 грн.» - на період дії з 01.01.2021 р. до 31.03.2021 р.: 10 386 627,62 грн. (десять мільйонів триста вісімдесят шість тисяч шістсот двадцять сім гривень, 62 копійки) з урахуванням ПДВ, у тому числі: Загальний фонд 5 156 312,78 грн., враховуючи ПДВ 859 385,46 грн., За рахунок власних коштів підприємства 5 230 314,84 грн., враховуючи ПДВ 871 719,14 грн.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 1 Додаткової угоди № 12 від 06 січня 2021 року до цього Договору у наступній редакції: “1. У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, передбачених на оплату Споживачем електричної енергії, Споживач зобов’язується сплатити за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за грудень 2020 року у розмірі 5 451 420,00 грн. з ПДВ, за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету, в лютому 2021 року.”
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення виконання Споживачем зобов’язань за Договором щодо здійснення оплати за фактично спожиту електричну енергію, Сторони дійшли згоди викласти пункт 1 Додаткової угоди № 12 від 06 січня 2021 року до цього Договору у наступній редакції: “1. У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, передбачених на оплату Споживачем електричної енергії, Споживач зобов’язується сплатити за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за грудень 2020 року, у розмірі 6 488 101,86 грн. (шість мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сто одна гривня 86 копійок) з ПДВ, за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету, в лютому-березні 2021 року.”
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою забезпечення виконання Споживачем зобов’язань за Договором щодо здійснення оплати за фактично спожиту електричну енергію, Сторони дійшли згоди викласти пункт 1 Додаткової угоди № 13 від 13 січня 2021 року до цього Договору у наступній редакції: “1. “5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 62 319 900,00 грн. (шістдесят два мільйона триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот гривень, 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 10 386 650,00 грн. (десять мільйонів триста вісімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят гривень, 00 копійок); без урахування ПДВ: 51 933 250,00 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті п’ятдесят гривень, 00 копійок)”; та складається з: - за період дії з 16.04.2020 р. до 31.12.2020 р.: 51 933 272,38 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот тридцять три тисячі двісті сімдесят дві грн. 38 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі: Загальний фонд: 24 392 676,23 грн., враховуючи ПДВ: 4 065 446,04 грн. (сума складається з фактично здійсненої оплати за рахунок бюджетних коштів у сумі 18 941 256,23 грн. та суми коштів, що залишилась не погашеною на кінець минулого бюджетного періоду, за 20 днів грудня 2020 р., у розмірі: 5 451 420,00 грн. з ПДВ); За рахунок власних коштів підприємства: 27 540 596,15 грн., враховуючи ПДВ 4 590 099,36 грн.» - на період дії з 01.01.2021 р. до 31.03.2021 р., за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік: 10 386 625,05 грн. (десять мільйонів триста вісімдесят шість тисяч шістсот двадцять п’ять гривень, 05 копійок) з урахуванням ПДВ, за рахунок власних коштів підприємства — 0,00 грн. (нуль гривень, нуль копійок). 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 1 Додаткової угоди № 12 від 06 січня 2021 року до цього Договору у наступній редакції: “1. У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, передбачених на оплату Споживачем електричної енергії, Споживач зобов’язується сплатити за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за 20 днів грудня 2020 року суму коштів, яка залишилась не погашеною на кінець минулого бюджетного періоду, у розмірі: 5 451 420,00 грн. з ПДВ, підлягатиме оплаті за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету в лютому-березні 2021 року. Сума коштів, яка залишається не оплаченою за грудень 2020 року, на кінець минулого бюджетного періоду, у розмірі: 1 036 681,86 грн. з ПДВ, підлягатиме оплаті за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету в лютому-березні 2021 року, при наявності відповідного бюджетного призначення (або перерозподілу бюджетних коштів), та/або за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства Споживача в березні - травні 2021 року.” Споживач сплатив за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за 2020 рік за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету: 18 941 256,23 грн. з ПДВ. Загальна сума заборгованості Споживача перед Постачальником за 2020 рік вцілому становить: 6 488 101,86 грн. (шість мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сто одна гривня 86 копійок) з ПДВ. 3. Договір в частині постачання електричної енергії припиняє дію з 01 лютого 2021 року, у зв’язку зі зміною Споживачем Постачальника електричної енергії відповідно до завершеної процедури закупівлі на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо зменшення обсягів закупівлі, а також з метою забезпечення виконання Споживачем зобов’язань за Договором щодо здійснення оплати за фактично спожиту електричну енергію, Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.2. цього Договору у наступній редакції: “5.2. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 2.2 цього Договору та становить: 31 842 692,75 грн. (тридцять один мільйон вісімсот сорок дві тисячі шістсот дев’яносто дві гривні, 75 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 5 307 115,46 грн. (п’ять мільйонів триста сім тисяч сто п’ятнадцять гривень, 46 копійок); без урахування ПДВ: 26 535 577,29 грн. (двадцять шість мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот сімдесят сім гривень, 29 копійок)”; та складається з: - за період дії з 16.04.2020 р. до 31.12.2020 р. фактично сплачено за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету: 24 392 676,23 грн. (двадцять чотири мільйони триста дев’яносто дві тисячі шістсот сімдесят шість гривень, 23 копійки) з ПДВ. - на період дії з 01.01.2021 р. до 31.03.2021 р.: 7 450 016,52 грн. (сім мільйонів чотириста п’ятдесят тисяч шістнадцять гривень, 52 копійки) з ПДВ, у тому числі: за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету, відповідно до фактично сплачених бюджетних коштів за 2021 рік: 6 413 334,66 грн. (шість мільйонів чотириста тринадцять тисяч триста тридцять чотири гривні, 66 копійок) з урахуванням ПДВ; заборгованість за 2020 рік за рахунок власних коштів підприємства: 1 036 681,86 грн. (один мільйон тридцять шість тисяч шістсот вісімдесят одна гривня, 86 копійок) з ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди, щодо наступного: Сума коштів, яка залишається не оплаченою за грудень 2020 року, на кінець минулого бюджетного періоду, у розмірі: 1 036 681,86 грн. з ПДВ, підлягатиме оплаті за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету в березні-квітні 2021 року, за умови наявності відповідного бюджетного призначення (та/або перерозподілу бюджетних коштів), та/або за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства Споживача в березні - травні 2021 року. Споживач фактично сплатив за спожиту електричну енергію на користь Постачальника за 2020-2021 роки за Договором № Е/343-20/6152 від 16.04.2020 р. за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету: 30 806 010,89 грн. з ПДВ. Загальна сума заборгованості Споживача перед Постачальником вцілому становить: 1 036 681,86 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Е/343-20/6152
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 31 842 692,75
UAH (в тому числі ПДВ 5 307 115,46 UAH)