Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
catering services to patients in urban hospitals
Очікувана вартість
25 300 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002136-a acb34fe9117e44e4b5b7081ad4a0850c
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Книжник Олена Євгенівна

+380487447236 tenders-ogb8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2020-12-07-013180-b
UA-2021-12-13-000066-a
UA-2020-01-10-000230-a
UA-2021-12-13-000951-c

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 8" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05446384
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога, 110
Контактна особа: Книжник Олена Євгенівна
+380487447236
tenders-ogb8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: "City hospital № 8"
National ID: 05446384
Contact point: Bobkova Maria Eugenia
+380487447236
tenders-ogb8@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:12
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 25 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 19:47
Enquiries until: 06 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 10:00
Planned auction date: 23 грудня 2019 11:12

Information

Estimated total value: 25 300 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 25 300 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
219000 комплекти
послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Фонтанська дорога, 110
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

catering services to patients in urban hospitals
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
14 листопада 2019 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 21:14
Рамкова угода.docx
13 листопада 2019 19:47
ТД 5552.docx
14 листопада 2019 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 21:14
Рамкова угода.docx
13 листопада 2019 19:47
ТД 5552.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000046 ● ccc2e0b5f56349b99855e9bd894579ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2020 Одеса № 17

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.01.2020




В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-11-13-002136-a 13.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 10:42:51

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 17 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 8» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-13-002136-а, дата оприлюднення 13.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно Акту Прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063 на складських приміщеннях, які розташовані за адресою: м. Одеса, пр. М. Жукова, б. 105 – відсутня інформація проведення робіт щодо дезінфекції, а згідно пункту 2.1.а) договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
10) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник?
11) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-23 13:12:02

Пояснення з власної ініціативи

Пропозиції учасників, в цілому, відповідають вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-12 19:01:21

Роз'яснення щодо висновку

Заперечення Замовника

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в Одеському Окружному адміністративному суді № 420/1391/20 від 19.02.2020 року.
Дата публікації: 20 лютого 2020

Документи:

20 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:05
8.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2019
UA-2019-11-13-002136-aacb34fe9117e44e4b5b7081ad4a0850c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 8" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05446384
Місцезнаходження: 65038, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога, 110
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 15:38
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:05
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:05
Електронний підпис
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 13:52
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 13:52
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 13:52
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 13:52
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 13:52
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 13:52
3.Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:00
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:54
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 16:54
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 16:54
Довіреність.zip
15 грудня 2019 16:54
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 16:54
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 16:54
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 16:54
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 16:54
8.1.Проект договору МЛ 8.pdf
15 грудня 2019 16:54
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:41
Електронний підпис
08 січня 2020 16:31
Ціна за одиницю МЛ №8.pdf
26 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:13
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:13
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:13
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf
15 грудня 2019 17:13
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:13
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:13
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:13
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:13
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:13
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:13
3) Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОЛЬГА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 24 528 000,00
UAH
24 528 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 24 549 900,00
UAH
24 549 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 24 593 700,00
UAH
24 593 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 15:38
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:05
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:05
Електронний підпис
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 13:52
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 13:52
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 13:52
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 13:52
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 13:52
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 13:52
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 13:52
3.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 20:00
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:54
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 16:54
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 16:54
Довіреність.zip
15 грудня 2019 16:54
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 16:54
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 16:54
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 16:54
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 16:54
8.1.Проект договору МЛ 8.pdf
15 грудня 2019 16:54
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 16:41
Електронний підпис
08 січня 2020 16:31
Ціна за одиницю МЛ №8.pdf
26 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:45
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:13
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:13
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:13
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:13
Гарантiя_188.pdf
15 грудня 2019 17:13
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:13
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:13
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:13
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:13
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:13
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:13
3) Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОЛЬГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 24 528 000,00
UAH
24 грудня 2019 13:47
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 24 549 900,00
UAH
24 грудня 2019 13:47
ТОВ "ОЛЬГА"
#25047770
Переможець 24 593 700,00
UAH
24 грудня 2019 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 24 528 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 24 549 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 24 593 700,00
UAH
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 09 січня 2020 00:00
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 112 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 112.1 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 112.3 UAH без ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Рамкова угода
10 січня 2020 13:27
Електронний підпис
10 січня 2020 14:24