Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
448 407,22 UAH
UA-2019-11-13-002104-a 7c1063d82989421cb44634c57d626b00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернявський Володимир Іванович

380577253813 tender_osnov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459193
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
Контактна особа: Чернявський Володимир Іванович
380577253813
tender_osnov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 19:01
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 19:01
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:44
Очікувана вартість: 448 407,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 242,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Місцем надання послуг з прибирання приміщень Замовника:
- вул. Б. Хмельницького, 11, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 1033,9 кв.м;
- вул. Б. Хмельницького, 8, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 175,3 кв.м;
- вул. Плеханівська, 29, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 69,1 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Б. Хмельницького, 11, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 1033,9 кв.м; - вул. Б. Хмельницького, 8, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 175,3 кв.м; - вул. Плеханівська, 29, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 69,1 кв.м.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) акта виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 19:11
Тендерна документація.docx
13 листопада 2019 19:06
Оголошення про відкриті торги.docx
13 листопада 2019 19:04
Додаток 6 - Форма тендерної пропозиції.docx
13 листопада 2019 19:03
Додаток 5 - Проект договору.docx
13 листопада 2019 19:03
Додаток 4 - Тех.специфікація.docx
13 листопада 2019 19:02
Додаток 3 - Перелік документів для переможця.docx
13 листопада 2019 19:02
Додаток 2 - Перелік документів інші.docx
13 листопада 2019 19:01
Додаток 1 - ст.16 та ст.17.docx
13 листопада 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 19:11
Тендерна документація.docx
13 листопада 2019 19:01
Тендерна документація.docx
13 листопада 2019 19:06
Оголошення про відкриті торги.docx
13 листопада 2019 19:04
Додаток 6 - Форма тендерної пропозиції.docx
13 листопада 2019 19:03
Додаток 5 - Проект договору.docx
13 листопада 2019 19:03
Додаток 4 - Тех.специфікація.docx
13 листопада 2019 19:02
Додаток 3 - Перелік документів для переможця.docx
13 листопада 2019 19:02
Додаток 2 - Перелік документів інші.docx
13 листопада 2019 19:01
Додаток 1 - ст.16 та ст.17.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002104-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ", Код ЄДРПОУ:2673211633
Дата подання: 11 грудня 2019 10:59
невідповідність
Згідно з вимогами п. 2 р. 5 Тендерної документації - Ціна тендерної пропозиції. При розрахунку ціни враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі:
- заробітна плата працівників;
- забезпечення працівників спецодягом;
- витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем – витрати на витратні матеріали (миючі, дезінфікуючі засоби, сміттєві пакети, туалетний папір, мило рідинне тощо) для забезпечення гігієни;
- інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Учасник ТОВ "Дан Девелопмент" у своїй пропозиції вказав наступне: Ціна пропозиції включає (тарифи, інші податки і збори тощо) тарифи, інші податки і збори тощо.
Тобто Учасник у псвоїй пропозиції не включив витрати на - забезпечення працівників спецодягом;
- витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем – витрати на витратні матеріали (миючі, дезінфікуючі засоби, сміттєві пакети, туалетний папір, мило рідинне тощо) для забезпечення гігієни;
Що є невідповідністю умов тендерної документації в частині п. 2 р. 5 "Оцінка тендерної пропозиці". Просимо Вас надати коментар щодо Вашого рішення або відхилити пропозицію ТОВ "Дан Девелопмент".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 17:13
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити відповідно до статті 22 Закону наступне:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
- кількість товару та місце його поставки;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
- інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
- інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
- прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частини 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Частиною 4 ст. 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення (абз. 2 частина 1 ст. 32 Закону).
Відповідно до звіту за поданими пропозиціями результатів аукціонів закупівлі № UA-2019-11-13-002104-a Ваша тендерна пропозиція не розглядалася.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
На виконання ч.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника - Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.11.2019 року № 38 (далі – Тендерна документація) учасник подає тендерну пропозицію згідно з Додатком 6.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом (частина 6 ст. 28 Закону). Відповідно до рішення протоколу № 44 від 06.12.2019 року засідання тендерного комітету Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» визначений переможцем процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання».
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався вимог чинного законодавства при складанні тендерної документації та розгляді тендерної пропозиції під час здійснення закупівлі UA-2019-11-13-002104-a.

Документи подані скаржником

11 грудня 2019 10:59
проп дан.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 367 200,00
UAH з ПДВ
367 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" 394 590,00
UAH з ПДВ
389 997,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 396 000,00
UAH з ПДВ
389 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН" 410 580,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" 415 690,00
UAH з ПДВ
404 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 436 524,00
UAH з ПДВ
436 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:07
1.Ст 17.pdf
09 грудня 2019 10:07
0.Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 10:07
3.ДПС.pdf
09 грудня 2019 10:07
2.МВС.pdf
28 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:39
10.Статут ориг+копия.pdf
28 листопада 2019 17:39
18.Паспорт.pdf
28 листопада 2019 17:39
12.Опис к Статуту.pdf
28 листопада 2019 17:39
14.Протокол про призначення.pdf
28 листопада 2019 17:39
6.Ст 17, 28.pdf
28 листопада 2019 17:39
1.МТБ.pdf
28 листопада 2019 17:39
9.ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 17:39
7.Виписка з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 17:39
17.Протокол.pdf
28 листопада 2019 17:39
8.Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 17:39
26.Довідка щодо змісту ТП.pdf
28 листопада 2019 17:39
22.Дов щодо печатки.pdf
28 листопада 2019 17:39
25.Дов щодо дії пропозиції.pdf
28 листопада 2019 17:39
16.Наказ на призначення ориг.pdf
28 листопада 2019 17:39
2.Дов щодо працівників.pdf
28 листопада 2019 17:39
0.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 18:15
Про ст 17.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:14
фото спецодягу.pdf
28 листопада 2019 15:14
тех. х-ки.pdf
28 листопада 2019 15:14
тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:14
Статут_.pdf
28 листопада 2019 15:14
сертифікати.pdf
28 листопада 2019 15:14
сертифікати інвентар_.pdf
28 листопада 2019 15:14
сертифікати інвентар.pdf
28 листопада 2019 15:14
Сертифікат_ISO_9001.pdf
28 листопада 2019 15:14
повноваження.pdf
28 листопада 2019 15:14
Паспорт Козолуп С.М..pdf
28 листопада 2019 15:14
згода на обробку даних.pdf
28 листопада 2019 15:14
довідка обладнання.pdf
28 листопада 2019 15:14
Довідка ЄДРПОУ ПП Клінінг.pdf
28 листопада 2019 15:14
гарантійний лист договір.pdf
28 листопада 2019 15:14
відповідність ст. 17 Закону.pdf
28 листопада 2019 15:14
витяг_ПП.pdf
28 листопада 2019 15:14
Витяг_ПДВ_ПП_Клінінг.pdf
28 листопада 2019 15:14
виписка_ПП_оригінал.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 09:02
Відповідність_тех.вимогам.PDF
28 листопада 2019 09:02
Довідка_про_печатку.PDF
28 листопада 2019 09:02
Витяг_єд.податок.pdf
28 листопада 2019 09:02
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 09:02
Витяг ЄДР.pdf
28 листопада 2019 09:02
Виписка ЄДР.pdf
28 листопада 2019 09:02
Лист-згода_на_обробку_даних.PDF
28 листопада 2019 09:02
Паспорт.pdf
28 листопада 2019 09:02
Наказ юр..pdf
28 листопада 2019 09:02
Довіреність.PDF
28 листопада 2019 09:02
Наказ дир..pdf
28 листопада 2019 09:02
Протокол_загал_них_зборiв.pdf
28 листопада 2019 09:02
Статут.pdf
28 листопада 2019 09:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:56
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:56
установчі документи СМИ.pdf
28 листопада 2019 16:56
тех вимоги.pdf
28 листопада 2019 16:56
ст 17.pdf
28 листопада 2019 16:56
ст 16.pdf
28 листопада 2019 16:56
Скан Договор.pdf
28 листопада 2019 16:56
проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:56
довідки.pdf
28 листопада 2019 16:56
20191128_164649.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164645.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164640.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164635.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164631.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164626.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_164620.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_163834.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_163824.jpg
28 листопада 2019 16:56
20191128_161521.jpg
28 листопада 2019 16:56
1.Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:55
21 Ненадання.PDF
28 листопада 2019 15:55
20 Про печатку.PDF
28 листопада 2019 15:55
15 Повноваження на підпис.PDF
28 листопада 2019 15:55
12,16 Копія Паспорт.PDF
28 листопада 2019 15:55
11 ІНН.PDF
28 листопада 2019 15:55
10 Копія Виписка.PDF
28 листопада 2019 15:55
09 Стаття 17 (5 довідка).PDF
28 листопада 2019 15:55
08 Стаття 17 (3 довідка).PDF
28 листопада 2019 15:55
07 Стаття 17 (2 довідка).PDF
28 листопада 2019 15:55
06 Стаття 17 (1 довідка).PDF
28 листопада 2019 15:55
04 Аналогічний договір.PDF
28 листопада 2019 15:55
03 Працівники.PDF
28 листопада 2019 15:55
02 Обдаднання та МТБ.PDF
28 листопада 2019 15:55
01 Підтвердження Додаток 4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ЮВІЛАЙН"

ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"

ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Переможець 367 200,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
367 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:42
Додаткова угода від 13.01.2020.pdf.pdf укладений
13 січня 2020 17:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:16
Скан договору від прибирання від 26.12.2019.pdf укладений
28 грудня 2019 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 13 січня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту п.1. ст. 651 Цивільного Кодексу України Сторони прийшли до згоди розірвати Договір № 126 від "26" грудня 2019 року (далі - Договір), за взаємною згодою Сторін.