Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання КНП «Дитяча міська поліклініка № 6», розташованої за адресою: м. Одеса, просп. Академіка Глушка, 32/А
Очікувана вартість
3 011 308,80 UAH
UA-2019-11-13-002079-a 9a796e439fc141bc8ca0747171ef8378
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Вікторія Вікторівна

+380487447236 tenders-dmp6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774705
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Глушка 32 А
Контактна особа: Васильєва Вікторія Вікторівна
+380487447236
tenders-dmp6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Було двічі оголошено процедуру закупівлі, проте жодна з процедур не відбулась за відсутності учасників двох учасників, а саме: UA-2019-10-28-000319-a UA-2019-10-10-000784-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 24 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання КНП «Дитяча міська поліклініка № 6», розташованої за адресою: м. Одеса, просп. Академіка Глушка, 32/А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, просп. Академіка Глушка, 32/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

13 листопада 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000036 ● c41b50131e364350ae3b189ae4939765
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2020 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2020 Одеса № 109

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.04.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.04.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-11-13-002079-a 13.11.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір виконано, додатки не оприлюднювались, у зв'язку з відсутністю цієї вимоги у Законі.

2020-05-04 19:06:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позов до суду. Підтверджуючи документи додано.
Дата публікації: 14 травня 2020

Документи:

14 травня 2020 13:34
Електронний підпис
14 травня 2020 13:30
img20200514_12223035.pdf
14 травня 2020 13:30
img20200514_12225952-1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАР ЕНЕРДЖІ"
#35049029
Переможець 3 011 308,80
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 18:51

Документи

13 листопада 2019 18:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАР ЕНЕРДЖІ"
#35049029
3 011 308,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 18:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 10:56
Б18 акт.pdf укладений
28 квітня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 13:01
Б18.pdf укладений
25 листопада 2019 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 011 308,80
UAH (в тому числі ПДВ 501 884,80 UAH)