Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексне прибирання приміщення
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002056-a ● d0506efd4cb4401182b1fd6b507b6b8d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Мамай Катерина Іванівна 380444059261 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 18:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 18:15 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне прибирання приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 18:16 |
Документація на закупівлю послуги Прибирання 2019 р з Додатками УПСЗН.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 14 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:22
Шановний замовник! Велике прохання пояснити на яких підставах ви вимагаєте наступні документи, що заявлені в 2.4 додатку 2:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Яким чином заявлені вище документи стосуються предмету закупівлі Комплексне прибирання приміщення та технічного завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовник вимагає такі документи для підтвердження кваліфікації учасників та для підтвердження спроможності якісного виконання завдання, заявленого в закупівлі.
Тендерна документація.
Дата подання: 14 листопада 2019 11:32
Дата відповіді: 18 листопада 2019 18:03
Шановний Замовник!
Прохання обгрунтувати вимоги наявності посвідчень та витягів з протоколу по наступним штатним працівникам Учасника закупівлі:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Яким чином наявність вищезазначених документів впливає на проведення ПРИБИРАННЯ за вимогами, які зазначені у Технічному завданні?
Вважаємо Ваші вимоги дискримінаційними, та такими, що порушують норми Закону про Державні Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Частина третя статті 21 Закону України “Про охорону праці” в чинній редакції регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі-дозвіл). Частина дев’ята вищезазначеної статті передбачає, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зауважимо, що умови закупівлі ПЕРЕДБАЧАЮТЬ експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки виходячи та виконання робіт підвищеної небезпеки з послуг, які бажає Замовник. Застерігаємо, що Статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями встановлено, що провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так сами без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції,знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.
Частина третя статті 21 Закону України “Про охорону праці” в чинній редакції регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі-дозвіл). Частина дев’ята вищезазначеної статті передбачає, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зауважимо, що умови закупівлі ПЕРЕДБАЧАЮТЬ експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки виходячи та виконання робіт підвищеної небезпеки з послуг, які бажає Замовник. Застерігаємо, що Статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями встановлено, що провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так сами без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції,знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:49
Невідповідність вимогам нормативно-правових актів
Відповідно до вимог ТЗ визначено миття твердих меблів, миття м'яких (не шкіряних) меблів та офісних (не шкіряних) стільців за допомогою спеціалізованого обладнання. У жодному документі Вами не визначена кількість та характеристики зазначених меблів, що унеможливлює постачальнику послуг здійснити розрахунок витрат та подати пропозицію. Такими діями Замовник вчиняє дискримінаційний підхід та проводить закупівлю під конкретного постачальника, що є порушенням чинного законодавства. Зазначаємо на тому, що хоча закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі", але відповідальність за допорогові закупівлі регламентується Кодексом про адміністративні правопорушення. Вимагаючи надання документів, які не відповідають вимогам закупівлі є умисною дією, що перешкоджає конкуренції. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до документації та оприлюднити їх на майданчику.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:50
Шановний учасник! Відповідно до пункту 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник дотримується принципів здійснення закупівель. Стаття 22 пункт 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що документація Замовника на закупівлю може містити також іншу документацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:52
Незрозуміла вимога
2.9. Підтвердити наявність мінімум 2-х авто у власності компанії (або договір лізингу,
або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням
копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії
достатньо тільки завіреної копії техпаспорта). ВИмагаємо надати пояснення щодо необхідності такого підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Розгорнути
Згорнути
або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням
копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії
достатньо тільки завіреної копії техпаспорта). ВИмагаємо надати пояснення щодо необхідності такого підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:48
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість авто у власності компанії (або договір лізингу, або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії достатньо тільки завіреної копії техпаспорта) у зв’язку з підтвердженням спроможності доставки даного обладнання для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:56
Вимога
2.4. Для документального підтвердження кваліфікації працівників відповідної
кваліфікації Учасника надати копії діючих посвідчень та витягів з протоколу по наступним
штатним працівникам Учасника закупівлі:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
2. посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної
безпеки - не менше чотирьох штатних співробітників;
4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні
методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох
штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна
експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох
штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне
виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з
правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Всі вищезазначені вимоги Замовника не відповідають Технічному завданню, оскільки в ньому йде мова про ПРИБИРАННЯ, а не обслуговування електрообладнання або ремонтні роботи фасаду 10ти поверхового будинку! Вимагаємо виключити дані підтвердження з вимог документації.
Розгорнути
Згорнути
кваліфікації Учасника надати копії діючих посвідчень та витягів з протоколу по наступним
штатним працівникам Учасника закупівлі:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
2. посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної
безпеки - не менше чотирьох штатних співробітників;
4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні
методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох
штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна
експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох
штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне
виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з
правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Всі вищезазначені вимоги Замовника не відповідають Технічному завданню, оскільки в ньому йде мова про ПРИБИРАННЯ, а не обслуговування електрообладнання або ремонтні роботи фасаду 10ти поверхового будинку! Вимагаємо виключити дані підтвердження з вимог документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:46
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість працівників та обладнання, виходячи зі складності завдання, що зазначеному в додатку №3.
Технічне завдання складено з урахуванням площі та висоти будівлі, яка складає понад 6 м, що передбачає використання самопідіймальних колисок. Підтвердження наявності не менше двох штатних співробітників необхідні для виконання таких робіт.
В заявленій закупівлі йде мова про комплексне прибирання приміщення за допомогою спеціалізованого обладнання та підтвердження наявності працівників для користування цим обладнанням.
В документації на закупівлю відсутня згадка про обслуговування обладнання чи ремонтних робіт фасаду.
Розгорнути
Згорнути
Технічне завдання складено з урахуванням площі та висоти будівлі, яка складає понад 6 м, що передбачає використання самопідіймальних колисок. Підтвердження наявності не менше двох штатних співробітників необхідні для виконання таких робіт.
В заявленій закупівлі йде мова про комплексне прибирання приміщення за допомогою спеціалізованого обладнання та підтвердження наявності працівників для користування цим обладнанням.
В документації на закупівлю відсутня згадка про обслуговування обладнання чи ремонтних робіт фасаду.
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" #40493302 |
Переможець |
147 500,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 78 Послуги з комплексного прибирання.pdf | укладений |
03 грудня 2019 11:59
|