Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне прибирання приміщення
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002056-a d0506efd4cb4401182b1fd6b507b6b8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мамай Катерина Іванівна

380444059261 sv_zarp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498541
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Контактна особа: Мамай Катерина Іванівна
380444059261
sv_zarp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:15
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне прибирання приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:22
Шановний замовник! Велике прохання пояснити на яких підставах ви вимагаєте наступні документи, що заявлені в 2.4 додатку 2: 1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників; 4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох штатних співробітників; 5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох штатних співробітників; 6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників. Яким чином заявлені вище документи стосуються предмету закупівлі Комплексне прибирання приміщення та технічного завдання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовник вимагає такі документи для підтвердження кваліфікації учасників та для підтвердження спроможності якісного виконання завдання, заявленого в закупівлі.
Тендерна документація.
Дата подання: 14 листопада 2019 11:32
Дата відповіді: 18 листопада 2019 18:03
Шановний Замовник! Прохання обгрунтувати вимоги наявності посвідчень та витягів з протоколу по наступним штатним працівникам Учасника закупівлі: 1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників; 4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох штатних співробітників; 5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох штатних співробітників; 6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників. Яким чином наявність вищезазначених документів впливає на проведення ПРИБИРАННЯ за вимогами, які зазначені у Технічному завданні? Вважаємо Ваші вимоги дискримінаційними, та такими, що порушують норми Закону про Державні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Частина третя статті 21 Закону України “Про охорону праці” в чинній редакції регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі-дозвіл). Частина дев’ята вищезазначеної статті передбачає, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зауважимо, що умови закупівлі ПЕРЕДБАЧАЮТЬ експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки виходячи та виконання робіт підвищеної небезпеки з послуг, які бажає Замовник. Застерігаємо, що Статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями встановлено, що провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так сами без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції,знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:49
Невідповідність вимогам нормативно-правових актів
Відповідно до вимог ТЗ визначено миття твердих меблів, миття м'яких (не шкіряних) меблів та офісних (не шкіряних) стільців за допомогою спеціалізованого обладнання. У жодному документі Вами не визначена кількість та характеристики зазначених меблів, що унеможливлює постачальнику послуг здійснити розрахунок витрат та подати пропозицію. Такими діями Замовник вчиняє дискримінаційний підхід та проводить закупівлю під конкретного постачальника, що є порушенням чинного законодавства. Зазначаємо на тому, що хоча закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі", але відповідальність за допорогові закупівлі регламентується Кодексом про адміністративні правопорушення. Вимагаючи надання документів, які не відповідають вимогам закупівлі є умисною дією, що перешкоджає конкуренції. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до документації та оприлюднити їх на майданчику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:50
Шановний учасник! Відповідно до пункту 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник дотримується принципів здійснення закупівель. Стаття 22 пункт 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що документація Замовника на закупівлю може містити також іншу документацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути Згорнути
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:52
Незрозуміла вимога
2.9. Підтвердити наявність мінімум 2-х авто у власності компанії (або договір лізингу,
або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням
копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії
достатньо тільки завіреної копії техпаспорта). ВИмагаємо надати пояснення щодо необхідності такого підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:48
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість авто у власності компанії (або договір лізингу, або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії достатньо тільки завіреної копії техпаспорта) у зв’язку з підтвердженням спроможності доставки даного обладнання для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002056-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 18 листопада 2019 17:56
Вимога
2.4. Для документального підтвердження кваліфікації працівників відповідної
кваліфікації Учасника надати копії діючих посвідчень та витягів з протоколу по наступним
штатним працівникам Учасника закупівлі:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
2. посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної
безпеки - не менше чотирьох штатних співробітників;

4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні
методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох
штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна
експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох
штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне
виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з
правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Всі вищезазначені вимоги Замовника не відповідають Технічному завданню, оскільки в ньому йде мова про ПРИБИРАННЯ, а не обслуговування електрообладнання або ремонтні роботи фасаду 10ти поверхового будинку! Вимагаємо виключити дані підтвердження з вимог документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:46
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість працівників та обладнання, виходячи зі складності завдання, що зазначеному в додатку №3.
Технічне завдання складено з урахуванням площі та висоти будівлі, яка складає понад 6 м, що передбачає використання самопідіймальних колисок. Підтвердження наявності не менше двох штатних співробітників необхідні для виконання таких робіт.
В заявленій закупівлі йде мова про комплексне прибирання приміщення за допомогою спеціалізованого обладнання та підтвердження наявності працівників для користування цим обладнанням.
В документації на закупівлю відсутня згадка про обслуговування обладнання чи ремонтних робіт фасаду.
Розгорнути Згорнути
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 18:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" 147 500,00
UAH з ПДВ
147 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:10
ОСВ_10_1574168195.pdf
19 листопада 2019 16:10
кв_2_1ДФ.pdf
19 листопада 2019 16:10
Істотні_умови_договору.pdf
19 листопада 2019 16:10
Договора_оренди_авто.pdf
19 листопада 2019 16:10
Договір_оренди_техніки.pdf
19 листопада 2019 16:10
Договір_автовишки.pdf
19 листопада 2019 16:10
техпаспорт фиат 3078.pdf
19 листопада 2019 16:10
авто техпаспорта.pdf
19 листопада 2019 16:10
Фін_лізинг_Фіат_2019.pdf
19 листопада 2019 16:10
Накази.pdf
19 листопада 2019 16:10
Протоколи_охорони праці_2019.pdf
19 листопада 2019 16:10
посвідчення гарна якість.PDF
19 листопада 2019 16:10
Аналогічний_договір_2.pdf
19 листопада 2019 16:10
Аналогічний_договір_1.pdf
19 листопада 2019 16:10
Статут.pdf
19 листопада 2019 16:10
протокол зборів.pdf
19 листопада 2019 16:10
Опис_статут.pdf
19 листопада 2019 16:10
Наказ.pdf
19 листопада 2019 16:10
Ліцензія_Бриліантс_груп.pdf
19 листопада 2019 16:10
Декларація та Дозволи.pdf
19 листопада 2019 16:10
Витяг_ПДВ.pdf
19 листопада 2019 16:10
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
Переможець 147 500,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
147 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 78 Послуги з комплексного прибирання.pdf укладений
03 грудня 2019 11:59