Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002024-b 8291553e5f304763872c99517c908bc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:38
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 15:38
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:34
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кошти загального та спеціального фонду державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:47
Тендерна документацiя PC_нов (2).doc
13 листопада 2019 15:34
Тендерна документацiя PC_нов (2).doc
13 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:47
Тендерна документацiя PC_нов (2).doc
13 листопада 2019 15:34
Тендерна документацiя PC_нов (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є конкретна комплектація з конкретних моделей запчастин, тому пропозиції можуть стосуватись тільки компектації вказаній в специфікації
Ми не є платниками ПДВ тому не берем до уваги чи є Ви платником ПДВ чи ні., Для нас головне ціна -якість.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 14:49
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Потрібен товар, як у специфікації та його доставка!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002024-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 04 грудня 2019 11:14
До уваги замовника
Шановний Замовнику!

Відповідно до технічних вимог тендерної документації Замовника щодо такої складової системного блоку як оперативна пам’ять зазначена була наступна вимога: «HyperX DDR4-2666 8192MB PC4-21300 (Kit of 2x4096) Fury Black (HX426C15FBK2/8) або еквівалент». Так, Замовником передбачена можливість запропонувати еквівалент, проте наявне також зауваження, що «…в першу чергу до уваги буде прийматись найбільш відповідна до специфікації пропозиція.»

Зверніть увагу, що для оперативної пам’яті одним з основних та важливим показником є її таймінги (час затримки при виконанні операцій, час на виконання дій оперативної пам’яті). Таймінги вимірюються в наносекундах, і чим менша величина цих таймінгів, тим швидше працює оперативна пам'ять.

Для зазначеної Замовником моделі цей показник складає 15-17-17. ( https://www.kingston.com/dataSheets/HX426C15FBK2_8.pdf )

В той час як Учасником ТОВ Крафт-Сервіс запропоновано до постачання оперативну пам’ять DDR4 8GB (2х4GB) eXceleram (EKBLACK4082618AD), у якої обговорюваний показник складає 18-18-18, що є погіршенням. (https://www.exceleram.co/products/memory-ddr4-dimm-dual-channel/)

Просимо дискваліфікувати ТОВ Крафт-Сервіс як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 15:24
Відповідь на вимогу від Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»:

В результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ “Крафт-сервіс” на предмет аналізу зазначеної у зверненні інформації від Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» встановлено, що Системний блок запропонований учасником ТОВ “Крафт-сервіс” повністю відповідає технічним потребам Замовника. За умовами тендерної документації відповідно Розділу III, пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” в якому вказано, що не суттєвими вважаються запропоновані еквіваленти на такі позиції: оперативна пам'ять, оптичний привід, корпус, та відповідно Додатку 2 “Технічні вимоги” вимагалось наявність оперативної пам'яті, з основними характеристиками: DDR4-2666 8192MB PC4-21300 (Kit of 2x4096), які є аналогічними характеристикам запропонованого від учасника ТОВ “Крафт-сервіс” еквіваленту.
Учасником ТОВ “Крафт-сервіс” у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, в якій зазначається що технічні характеристики запропоновані учасником відповідають вимогам Замовника.
З огляду на вищезазначене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Крафт-сервіс” за наведеними у зверненні аргументами відсутні.
В свою чергу, за результатами розгляду тендерної пропозиції (254730,00 грн., ТОВ “Крафт-сервіс”) у відповідності до процедури, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”, встановлено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Отже керуючись ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII визначити переможцем процедури відкритих торгів із закупівлі код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті) та оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII.

Документи

05 грудня 2019 15:23
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 254 730,00
UAH з ПДВ
254 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 268 695,00
UAH з ПДВ
262 795,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 279 588,60
UAH з ПДВ
265 742,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 12:56
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:55
13551636_Проект договору.pdf
28 листопада 2019 12:55
Витяг ПДВ копія.pdf
28 листопада 2019 12:55
Статут копія.pdf
28 листопада 2019 12:55
Наказ директора .pdf
28 листопада 2019 12:55
Кваліфікаційні критерії.pdf
28 листопада 2019 12:55
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 12:55
13551636_пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:46
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 13:46
Довідка щодо санкцій.pdf
28 листопада 2019 13:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Крафт-Сервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
Переможець 254 730,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
254 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:52
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 17:32
специфікація укладений
21 грудня 2019 17:27
договір укладений
21 грудня 2019 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 254 730,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 455,00 UAH)