(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 68 + 910 автомобільної дороги державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ- Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області
Очікувана вартість
34 282 153,74 UAH
UA-2019-11-13-001920-a aaf33f0c5a5b43d6be8752fa08ef2d68
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 25903424
Вебсайт замовника: http://lg.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна, Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
Контактна особа замовника: Мажар Юлія Олександрівна
380645242037
tender.avtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:29
Очікувана вартість: 34 282 153,74 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68 564,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 564,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 68 + 910 автомобільної дороги державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ- Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Замовник має право відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України та/або місцевого бюджету, та на строк, визначений вищевказаним рішенням. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2019 15:27
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 15:25
протокол.pdf
20 листопада 2019 15:25
зміни.pdf
20 листопада 2019 15:25
Додаток 5 Технічне завдання (нова редакція).pdf
20 листопада 2019 15:25
Нова редакція ТД Капремонт Шляхопроводу по Н -21 км 68+910.docx
13 листопада 2019 17:05
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2019 17:05
Протокол.pdf
13 листопада 2019 17:05
ТД Капремонт Шляхопроводу по Н -21 км 68+910.docx
20 листопада 2019 15:27
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 15:11
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 15:25
протокол.pdf
20 листопада 2019 15:25
зміни.pdf
20 листопада 2019 15:25
Додаток 5 Технічне завдання (нова редакція).pdf
20 листопада 2019 15:25
Нова редакція ТД Капремонт Шляхопроводу по Н -21 км 68+910.docx
13 листопада 2019 17:05
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2019 17:05
Протокол.pdf
13 листопада 2019 17:05
ТД Капремонт Шляхопроводу по Н -21 км 68+910.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000029 ● 28259d68b32041638a2253caf1c48a65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18 14:14:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
18.11.2019 № 63
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.11.2019 № 63

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-13-001920-a 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до зобов’язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-11-18-000029) Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє, що за оголошенням UA-2019-11-13-001920-a від 13.11.2019 р. усунула правопорушення шляхом розміщення на сторінці закупівлі змін до Тендерної документації у вигляді нової редакції Тендерної документації з розміщенням у додатку 3 умови, щодо надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 5 частини першої статті 17 Закону № 922 та вимоги, щодо надання учасником-переможцем документального способу підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 5 частини першої статті 17 Закону

2019-11-20 15:44:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області, 25903424, Україна, Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
  2. Інформація про предмет закупівлі: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт, 34282153.74UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: aaf33f0c5a5b43d6be8752fa08ef2d68, 2019-11-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.11.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про проведення відкритих торгів та на тендерну документацію. Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника, а саме Додаток 3, не містить вимоги щодо надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 5 частини першої статті 17 Закону, та не містить вимогу щодо надання учасником-переможцем документального способу підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 5 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 18 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" 29 861 072,86
UAH з ПДВ
29 861 072,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЕНЕРГОГРУПП 31 661 975,56
UAH з ПДВ
31 661 975,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 32 211 031,10
UAH з ПДВ
32 211 031,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 11:10
sign.p7s
03 грудня 2019 11:07
Договірна ціна
28 листопада 2019 15:10
sign.p7s
28 листопада 2019 15:06
Тенедрна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:06
Кваліфікаційні критерії 2.rar
28 листопада 2019 15:06
Кваліфікаційні критерії 1.rar
28 листопада 2019 15:06
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 17:48
Тендерна пропозиція
06 грудня 2019 17:48
Розрахунок
06 грудня 2019 17:48
Договірна ціна частина2
06 грудня 2019 17:48
Договірна ціна частина1
06 грудня 2019 17:48
Кошторис
28 листопада 2019 22:12
Ліцензія завірена копія (1).zip
28 листопада 2019 22:12
Гарантия 14886 (2).zip
28 листопада 2019 22:12
Ліцензія завірена копія.pdf
28 листопада 2019 22:12
Гарантия 14886.PDF
28 листопада 2019 22:12
30 Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 22:12
29 Виписка.pdf
28 листопада 2019 22:12
27 Статистика.pdf
28 листопада 2019 22:12
26 Свідотство ПДВ.pdf
28 листопада 2019 22:12
25 Статут.pdf
28 листопада 2019 22:12
24 Паспорт та ІПН.pdf
28 листопада 2019 22:12
22 Протокол право підпису.pdf
28 листопада 2019 22:12
21 Транспортна схема.pdf
28 листопада 2019 22:12
18 Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 22:12
16 Довідка забовязання.pdf
28 листопада 2019 22:12
15 Лицензия підприємства.pdf
28 листопада 2019 22:12
14 Довідка ст 17.pdf
28 листопада 2019 22:12
3 Інформація про АБЗ.PDF
28 листопада 2019 22:12
1 Відомості про учасника.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДП "АЛЬКОР"
#39507877
Відхилено 29 861 072,86
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 14:37
ТОВ УКРЕНЕРГОГРУПП
#37760560
Відхилено 31 661 975,56
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:08
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Відхилено 32 211 031,10
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:47

Документи

05 грудня 2019 14:33
sign.p7s
05 грудня 2019 14:25
протокол-рішення.pdf

Документи

10 грудня 2019 16:07
sign.p7s
10 грудня 2019 16:03
протокол-рішення.pdf

Документи

11 грудня 2019 16:46
sign.p7s
11 грудня 2019 16:44
протокол-рішення.pdf

Актуальні тендери

До пошуку