Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001874-a 71e4b2e2f84d4ebfb52aa2b7579265c5
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВОСДЮСШОР з хокею на траві "Олімпія"
Код ЄДРПОУ: 33716429
Місцезнаходження замовника: 21000, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Хлібна, 1, Винница, Винницкая область, Украина
Контактна особа замовника: Сергій Севастьянов
0432611421
olimpiya1@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:02
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:02
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


монітор 21.5" Asus VA229HR (90LM0351-B02470) та системний блок ARTLINE Business B29 з клавіатурою та мишкою або еквіваленти

Комп’ютерне обладнання: монітор 21.5" Asus VA229HR (90LM0351-B02470) та системний блок ARTLINE Business B29 з клавіатурою та мишкою або еквіваленти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Монітор 21.5" Asus VA229HR (90LM0351-B02470) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хлібна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Системний блок ARTLINE Business B29 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хлібна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 16:54
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 16:53
ДОГОВІР поставки.doc
13 листопада 2019 16:53
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо при умові виконання п.6 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею. Аналоги розглядаємо відповідно технічних характеристик, що вказані в тендерних вимогах закупівлі, у вигляді порівняльної таблиці.
В п.6 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів також вказано: "Пропозиція в своєму складі має містити специфікацію товару із зазначенням загальної вартості предмету закупівлі, вартості за одиницю продукції та конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару."
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.п. 35 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, зберігання товару, отримання необхідних дозвільних документів, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону». При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основих принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Запитання
Дата подання: 14 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 пропозиції Учасників, які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону (крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону) розглядатись не будуть.
2. Згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 дискваліфікація пропозицій Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону не передбачена, але відповідно до п.6. оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено, що пропозиція в своєму складі має містити специфікацію товару із зазначенням загальної вартості предмету закупівлі, вартості за одиницю продукції та конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею. Аналоги розглядаємо відповідно технічних характеристик, що вказані в тендерних вимогах закупівлі, у вигляді порівняльної таблиці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 16 473,00
UAH з ПДВ
16 473,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 18 786,00
UAH з ПДВ
18 786,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 19 900,00
UAH з ПДВ
19 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:26
sign.p7s
20 листопада 2019 16:26
Гарантійний лист САНКЦІЇ.pdf
20 листопада 2019 16:26
Лист про неліцензування.pdf
20 листопада 2019 16:26
Згода з договором.pdf
20 листопада 2019 16:26
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 16:26
ЕКО5396_Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 16:26
ЕКО5396_Специфікація.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 16 473,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:49

Документи

22 листопада 2019 12:49
sign.p7s
22 листопада 2019 12:47
повідомлення.pdf
22 листопада 2019 12:47
49 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
16 473,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 12:49
sign.p7s
22 листопада 2019 12:47
повідомлення.pdf
22 листопада 2019 12:47
49 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s проект
03 грудня 2019 11:00
специфікація.pdf проект
03 грудня 2019 10:59
договір комп.pdf проект
03 грудня 2019 10:59
ЗВІТ.pdf проект
03 грудня 2019 10:58

Актуальні тендери

До пошуку