Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (код 22810000-1 за ДК 021:2015) (Щоденники корпоративні формату А4, А5 в асортименті)
Очікувана вартість
84 685,75 UAH
UA-2019-11-13-001744-b ● cb7287abf8414c8f8cc4d2b14c5a69d9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Ірина Дейниченко +380442015799 i.deinychenko@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 84 685,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 846,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Щоденники корпоративні формату А4, А5 в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Щоденники формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
500 штука
Щоденники формату А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансовий платіж в розмірі 50 (п’ятдесяти) % вартості Товару здійснюється Замовник протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати отримання Замовником рахунку (рахунку-фактури) Постачальника | Аванс | 10 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок в розмірі 50 (п’ятдесяти) % вартості Товару здійснюється протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акта приймання-передачі товару на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 14:51 |
Додаток № 5 Проект договору.doc |
13 листопада 2019 14:51 |
Додаток № 7 до Документації Опитувальник (ФО) (нак 321_10.07.19).xls |
13 листопада 2019 14:51 |
Додаток № 6 до Документації Опитувальник (ЮО) (нак 321_10.07.19).xls |
13 листопада 2019 14:51 |
ДДТ щоденники.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваш запит повідомляємо, щодо питання 1: 1) До оцінки будуть допущені пропозиції тих Учасників, що відповідають вимогам ДДТ та вимогам до предмету закупівлі, зазначеними в Додатку 1 цієї документації, в якому вказана вся Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також звертаємо увагу, що допускаються до розгляду пропозиції Учасників, які запропоновали товар, що має технічні характеристики та якісні показники не гірші зазначених в Додатку 1 ДДТ. 2) щодо питання 2: звертаємо Вашу увагу, що в Додатку № 3 ДДТ, в якому зазначені кваліфікаційні критерії та методика оцінки наданих пропозицій вказано, що для укладання договору про закупівлю з Учасником-переможцем торгів, який не є платником ПДВ, сума договору буде визначена, наступним чином: Сума договору становить = загальна вартість цінової пропозиції, грн. за результатами проведеного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос" |
74 700,00
UAH з ПДВ
|
62 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЛЬТО УКРАЇНА" |
71 131,50
UAH з ПДВ
|
71 131,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос" #02470371 |
Переможець |
62 700,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки № 8-9777 від 28.11.2019 ПрАТ БІБЛЬОС.pdf | укладений |
28 листопада 2019 16:33
|