Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт навчальної аудиторії прим. № 6 навчального корпусу № 2 літ. Б-4 за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Очікувана вартість
4 379 825,00 UAH
UA-2019-11-13-001715-b f883e677cb3041ef8afce34fa9ed0e6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:15
Очікувана вартість: 4 379 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 899,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт навчальної аудиторії прим. № 6 навчального корпусу № 2 літ. Б-4 за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 24, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:26
Зміни.docx
21 листопада 2019 16:26
Додаток 2_зміни.docx
21 листопада 2019 16:26
ТД зі змінами.doc
13 листопада 2019 14:46
Додаток 4.docx
13 листопада 2019 14:46
додаток 5 .docx
13 листопада 2019 14:46
Додаток 3.docx
13 листопада 2019 14:46
Додаток 1.docx
21 листопада 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:26
Зміни.docx
21 листопада 2019 16:26
Додаток 2_зміни.docx
13 листопада 2019 14:46
Додаток 2.docx
21 листопада 2019 16:26
ТД зі змінами.doc
13 листопада 2019 14:46
ТД.doc
13 листопада 2019 14:46
Додаток 4.docx
13 листопада 2019 14:46
додаток 5 .docx
13 листопада 2019 14:46
Додаток 3.docx
13 листопада 2019 14:46
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:33
Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності у штаті працівнків відповідної кваліфкації має надати у складі тендерної пропозиції звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, за попередні 3 звітні місяці 2019 г. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та некоректною. По-перше, для того, щоб пересвідчитись, що учасник має в наявності необїхдну для виконання закупівлі кількість кваліфіковних працівників достатньо надати звіт ЄСВ за останній звітній місяць. По-друге, надання звіту ЄСВ передбачає розголошення персональних даних працівників. Якщо особа звільнена за власним бажанням у 3-му або 2-му звітному місяці надання звіту ЄСВ за цей період передбачає розголошення її персональних даних без особистої письмової згоди, що суперечить Закону України "Про захист персональни даних". Чи є можливість внести зміни до тендерної документації щодо надання звіту ЄСВ за останній звітній місяць? У зворотньому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення та з метою розширення кола учасників до Тендерної документації внесено зміни
у сунути дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2019 17:39
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:30
Шановний Замовник просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та у сунути дискрімінаційні вимоги, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: "Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації або інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості або інженерно-будівельне проектування у частині забезпеченні безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). У складі пропозиції надаються сканована копія трудової книжки та надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури документу, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо); Обов’язкова наявність у штаті працівників будівельних робітничих професій не менше 9 осіб, які будуть задіяні для виконання умов договору. У складі пропозиції надаються копії трудових книжок вищезазначених осіб. Щодо власного персоналу необхідно надати: звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України» (Таблиця 1, Таблиця 5), за попередні 3 звітні місяці 2019 р. ". Дана вимога порушує Закон України "Про Публічні Закупівлі". Якщо наша вимога буде не виконана, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Згідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для перевірки відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Тендерною декоментацією вимагається надання документів, що підтверджують наявність працівників, їх знання та досвід.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП-2005" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" 4 375 005,72
UAH з ПДВ
4 375 005,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" 4 378 694,07
UAH з ПДВ
4 378 694,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:15
Статут.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4.imd
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 2. Лицензия.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ПРВ.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ПЗ.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ПВР.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ОбК.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЛК 5.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЛК 4.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЛК 3.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЛК 2.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЛК 1.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ЗВВ.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4 п. 1. ДЦ.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 3 Стаття 17.pdf
02 грудня 2019 17:15
Додаток 2 п. 2.3. Звіт ПФУ.pdf
02 грудня 2019 17:15
Довідка субпідрядники.pdf
02 грудня 2019 17:15
Довідка санкції.pdf
02 грудня 2019 17:15
гарантия.zip

Публічні документи

11 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:41
Банківська гарантія.pdf
09 грудня 2019 14:17
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:16
Довідки.pdf
02 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:06
Щодо санкцій.pdf
02 грудня 2019 16:06
щодо працівників.pdf
02 грудня 2019 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 16:06
Статут.pdf
02 грудня 2019 16:06
Ст 17.pdf
02 грудня 2019 16:06
Рішення.pdf
02 грудня 2019 16:06
Опит Семененкове.rar
02 грудня 2019 16:06
Опит Перастра ЛТД.pdf
02 грудня 2019 16:06
Опит Любицьке.pdf
02 грудня 2019 16:06
Наказ.pdf
02 грудня 2019 16:06
Лист-згода.pdf
02 грудня 2019 16:06
Істотні умови.pdf
02 грудня 2019 16:06
Додаток 5 Договір.pdf
02 грудня 2019 16:06
Договірна ціна.pdf
02 грудня 2019 16:06
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 16:06
Декларація з ОП.pdf
02 грудня 2019 16:06
Гарантия 14944.zip
02 грудня 2019 16:06
1026.imd

Публічні документи

30 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2019 16:50
ІІІ_1_12 Інші документи.pdf
30 листопада 2019 16:50
ІІІ_1_5 Статут.pdf
30 листопада 2019 16:50
87.imd
30 листопада 2019 16:50
5 Проект Договору.pdf
30 листопада 2019 16:50
2_2 Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2019 16:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП-2005"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВП-2005"
#42153219
Відхилено 4 100 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:03
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
Переможець 4 375 005,72
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
4 375 005,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:53
доп. угода 3 (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 15:53
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:22
Дод.уг.№2 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 15:18
Д.у№1 141Р-19 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:50
договор.pdf укладений
20 грудня 2019 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 141Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.4 Розділу 3 Договору у звязку зі зміною законодавчих документів.
Номер договору про закупівлю: 141Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 141Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 204 558,92
UAH (в тому числі ПДВ 700 759,82 UAH)