Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт навчальної аудиторії прим. № 6 навчального корпусу № 2 літ. Б-4 за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Очікувана вартість
4 379 825,00 UAH
UA-2019-11-13-001715-b ● f883e677cb3041ef8afce34fa9ed0e6c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 4 379 825,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 899,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт навчальної аудиторії прим. № 6 навчального корпусу № 2 літ. Б-4 за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 24, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 16:26 |
Зміни.docx | |
21 листопада 2019 16:26 |
Додаток 2_зміни.docx | |
21 листопада 2019 16:26 |
ТД зі змінами.doc | |
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 4.docx | |
13 листопада 2019 14:46 |
додаток 5 .docx | |
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 3.docx | |
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 1.docx |
21 листопада 2019 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2019 16:26 |
Зміни.docx
|
|||
21 листопада 2019 16:26 |
Додаток 2_зміни.docx
|
|||
21 листопада 2019 16:26 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 листопада 2019 14:46 |
додаток 5 .docx
|
|||
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 3.docx
|
|||
13 листопада 2019 14:46 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:33
Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності у штаті працівнків відповідної кваліфкації має надати у складі тендерної пропозиції звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, за попередні 3 звітні місяці 2019 г. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та некоректною. По-перше, для того, щоб пересвідчитись, що учасник має в наявності необїхдну для виконання закупівлі кількість кваліфіковних працівників достатньо надати звіт ЄСВ за останній звітній місяць. По-друге, надання звіту ЄСВ передбачає розголошення персональних даних працівників. Якщо особа звільнена за власним бажанням у 3-му або 2-му звітному місяці надання звіту ЄСВ за цей період передбачає розголошення її персональних даних без особистої письмової згоди, що суперечить Закону України "Про захист персональни даних". Чи є можливість внести зміни до тендерної документації щодо надання звіту ЄСВ за останній звітній місяць? У зворотньому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення та з метою розширення кола учасників до Тендерної документації внесено зміни
у сунути дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2019 17:39
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:30
Шановний Замовник просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та у сунути дискрімінаційні вимоги, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: "Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації або інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості або інженерно-будівельне проектування у частині забезпеченні безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). У складі пропозиції надаються сканована копія трудової книжки та надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури документу, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо);
Обов’язкова наявність у штаті працівників будівельних робітничих професій не менше 9 осіб, які будуть задіяні для виконання умов договору. У складі пропозиції надаються копії трудових книжок вищезазначених осіб. Щодо власного персоналу необхідно надати: звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України» (Таблиця 1, Таблиця 5), за попередні 3 звітні місяці 2019 р. ". Дана вимога порушує Закон України "Про Публічні Закупівлі". Якщо наша вимога буде не виконана, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Згідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для перевірки відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Тендерною декоментацією вимагається надання документів, що підтверджують наявність працівників, їх знання та досвід.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для перевірки відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Тендерною декоментацією вимагається надання документів, що підтверджують наявність працівників, їх знання та досвід.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВП-2005" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" |
4 375 005,72
UAH з ПДВ
|
4 375 005,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" |
4 378 694,07
UAH з ПДВ
|
4 378 694,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВП-2005" #42153219 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:03
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" #42300993 |
Переможець |
4 375 005,72
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 15:53
|
доп. угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 15:22
|
Дод.уг.№2 (1).pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 15:18
|
Д.у№1 141Р-19 (1).pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 16:50
|
договор.pdf | укладений |
20 грудня 2019 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 141Р-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.4 Розділу 3 Договору у звязку зі зміною законодавчих документів. |
Номер договору про закупівлю: | 141Р-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 141Р-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |