Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компютери
Очікувана вартість
99 990,00 UAH
UA-2019-11-13-001639-a 2de6237a796744bf92c7194069d96f22
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добосевич Марян Станіславович

+380322625040 mr@lpml.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський фізико-математичний ліцей-інтернат при ЛНУ імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 13807543
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Караджича, 29
Контактна особа: Добосевич Марян Станіславович
+380322625040
mr@lpml.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 16:10
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:44
Очікувана вартість: 99 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, Вул. Караджича 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 шт
клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, Вул. Караджича 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 шт
миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, Вул. Караджича 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
колонки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, Вул. Караджича 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, Вул. Караджича 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:08
компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так допускаємо.Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати технічним характеристикам, або ж бути кращим.
2. Дана вимога прописана в тендерній документації
3. 3 Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах(всі учасники є рівні). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001639-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 25 листопада 2019 12:18
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "КОМПАКОМ-2000" підклало документ Сервіс_центри.pdf, який відноситься до зовсім іншої компанії, що є порушенням правил надання документів учасником для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "КОМПАКОМ-2000" та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
До уваги замовника!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 14:38
Даного учасника дискваліфіковано

Документи

27 листопада 2019 14:37
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 83 802,00
UAH з ПДВ
83 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 90 935,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дефіс 89 989,96
UAH з ПДВ
87 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 89 997,00
UAH з ПДВ
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:49
Certificate-PHILIPS.pdf
20 листопада 2019 13:49
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 13:49
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 13:49
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 13:49
Сервіс_центри.pdf
20 листопада 2019 13:49
!Пропозиція 83802.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:18
Гарантійний лист на товар.pdf
21 листопада 2019 14:18
Microsoft AEPCertificate .pdf
21 листопада 2019 14:18
довідка щодо ліцензування.pdf
21 листопада 2019 14:18
довідка санкції .pdf
21 листопада 2019 14:18
Відгук Трускавець.pdf
21 листопада 2019 14:18
КК договір Трускавець_РН (к).pdf
21 листопада 2019 14:18
істотні умови договору.pdf
21 листопада 2019 14:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 15:28
Статут.pdf
21 листопада 2019 15:28
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
21 листопада 2019 15:28
Сертифікат якості ISO 14001_2015.pdf
21 листопада 2019 15:28
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
21 листопада 2019 15:28
Свідоцтво ПДВ Дефіс.pdf
21 листопада 2019 15:28
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:28
ПРОЕКТ Договір поставки.pdf
21 листопада 2019 15:28
Наказ.pdf
21 листопада 2019 15:28
Інструкція користування ПК.pdf
21 листопада 2019 15:28
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 15:28
Висновок СЕС ТУ.pdf
21 листопада 2019 15:28
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
21 листопада 2019 15:28
Виписка Дефіс.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 15:33
Статут Комел 2018 (копія).pdf
21 листопада 2019 15:33
сертифікати brain до 17.07.2020.zip
21 листопада 2019 15:33
Сертифікати АОС (монітори).zip
21 листопада 2019 15:33
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
21 листопада 2019 15:33
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
21 листопада 2019 15:33
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:33
проект договору.pdf
21 листопада 2019 15:33
Паспорт Шеремета.pdf
21 листопада 2019 15:33
Матеріально-технічна база.zip
21 листопада 2019 15:33
Лист про ліцензування.pdf
21 листопада 2019 15:33
Лист про виробництво BRAIN.pdf
21 листопада 2019 15:33
ІПН директора.pdf
21 листопада 2019 15:33
згода на обробку перс даних.pdf
21 листопада 2019 15:33
Дотримання законодавства.pdf
21 листопада 2019 15:33
гарантійний лист поставка.pdf
21 листопада 2019 15:33
відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 15:33
Витяг з реєстру ПДВ 29.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Дефіс

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 83 802,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:34
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:39
ТОВ Дефіс
#13824375
Відхилено 87 888,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:43
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 87 999,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:47

Документи

27 листопада 2019 14:33
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:31
протокол

Документи

27 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:38
протокол

Документи

27 листопада 2019 14:42
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:40
протокол

Документи

27 листопада 2019 14:47
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:46
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 14:47
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:46
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 13:09
договір укладений
03 грудня 2019 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 666,50 UAH)