Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Очікувана вартість
42 860,31 UAH
UA-2019-11-13-001601-a 232f0b87eef84a3ba80478bf48979619
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:15
Очікувана вартість: 42 860,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1004 штуки
33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (Відповідно до Медико-технічних вимог) Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:09
Тендерна Документація Вироби медичного призначення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001601-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39697339
Дата подання: 03 грудня 2019 13:42
Оскарження кваліфікації
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на п.6 Тендерної документації:
Основні вимоги до предмету закупівлі (надалі „Товар”):
• учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару.
Учасник КП "Фармація" не надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА ЩОДО ПОСТАЧАННЯ.

Просимо переглянути рішення щодо кваліфікації.

З повагаю, ТОВ "Альфа_Фарм Плюс"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 16:42
Доброго дня! Як видно з даного абзацу 3 пункту 6 Тендерної документації,Замовник перерахував можливі варіанти основних вимог до предмету закупівлі: Учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Замовник конкретизував вимоги у Додатку №3 тендерної документації, про що зазначено в абзаці 5 цього ж пункту 6 : "... вимоги до Товару зазначено у Додатку 3 до тендерної документації. В додатку 3 тендерної документації Замовником не передбачена вимога надання Учасником гарантійного листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Вимогу Учасника не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 23 385,88
UAH з ПДВ
23 385,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 32 616,34
UAH з ПДВ
32 616,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 17:32
Пакет переможця
28 листопада 2019 16:35
Медико-технічна частина.pdf
28 листопада 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 14:10
Гарантійний лист виробника.pdf
27 листопада 2019 14:10
Аналогічний досвід.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір транспорт.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір на приміщення.pdf
27 листопада 2019 14:10
паспорт Титов.pdf
27 листопада 2019 14:10
Документи на товар.pdf
27 листопада 2019 14:10
Цінова пропозиці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 23 385,88
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
23 385,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:37
Ду 4_ Тз 342.PDF зміни до договору
04 березня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:34
ДУ_3_ТЗ_342.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
Ду Тз342_2.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:22
дод.угода Тз-342 _1.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:17
Тз-342.PDF укладений
16 грудня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменьшити суму Договору Тз-342 від 16.12.2019 року на 10.74 грн.(Десять грн. сімдесят чотири коп.) з урахуванням ПДВ та внести зміни в п.3.3 Договору Тз-342 від 16.12.2019 р. виклавши його в новій редакції: Ціна договору становить 23375.14 грн ( Двадцять три тисячі триста сімдесят п'ять грн. 14 коп.)
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 р. продовжити дію договору до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з реорганізацією Київської міської клінічної лікарні №18 шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №18" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), є правонаступником усього майна, усіх прав та обов'язків Київської міської клінічної лікарні №18, відповідно до Статуту Підприємства, затвердженого Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2020 року №207, Сторони внесли зміни до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума на 2020 рік складає з ПДВ: 4254,53 грн. (Чотири тисячі двісті п'ятдесят чотири гривні 53 коп.) в т.ч. ПДВ 278,33 грн. (Двісті сімдесят вісім гривень 33 коп.) що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі ТЗ-342 від 16 грудня 2019 року відповідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненням) згідно Специфікації, що являється невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 27 629,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 807,55 UAH)