33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Очікувана вартість
42 860,31 UAH
UA-2019-11-13-001601-a 232f0b87eef84a3ba80478bf48979619
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження замовника: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа замовника: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:15
Очікувана вартість: 42 860,31 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1004 штуки
33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (Відповідно до Медико-технічних вимог) Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 16:11
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 16:09
Тендерна Документація Вироби медичного призначення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001601-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39697339
Дата подання: 03 грудня 2019 13:42
Оскарження кваліфікації
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на п.6 Тендерної документації:
Основні вимоги до предмету закупівлі (надалі „Товар”):
• учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару.
Учасник КП "Фармація" не надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА ЩОДО ПОСТАЧАННЯ.

Просимо переглянути рішення щодо кваліфікації.

З повагаю, ТОВ "Альфа_Фарм Плюс"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 16:42
Доброго дня! Як видно з даного абзацу 3 пункту 6 Тендерної документації,Замовник перерахував можливі варіанти основних вимог до предмету закупівлі: Учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Замовник конкретизував вимоги у Додатку №3 тендерної документації, про що зазначено в абзаці 5 цього ж пункту 6 : "... вимоги до Товару зазначено у Додатку 3 до тендерної документації. В додатку 3 тендерної документації Замовником не передбачена вимога надання Учасником гарантійного листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Вимогу Учасника не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 23 385,88
UAH з ПДВ
23 385,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 32 616,34
UAH з ПДВ
32 616,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 17:32
Пакет переможця
28 листопада 2019 16:35
Медико-технічна частина.pdf
28 листопада 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 14:10
Гарантійний лист виробника.pdf
27 листопада 2019 14:10
Аналогічний досвід.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір транспорт.pdf
27 листопада 2019 14:10
Договір на приміщення.pdf
27 листопада 2019 14:10
паспорт Титов.pdf
27 листопада 2019 14:10
Документи на товар.pdf
27 листопада 2019 14:10
Цінова пропозиці.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 23 385,88
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
23 385,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 10:17
Тз-342.PDF укладений
16 грудня 2019 10:15
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
Ду Тз342_2.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 15:22
дод.угода Тз-342 _1.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменьшити суму Договору Тз-342 від 16.12.2019 року на 10.74 грн.(Десять грн. сімдесят чотири коп.) з урахуванням ПДВ та внести зміни в п.3.3 Договору Тз-342 від 16.12.2019 р. виклавши його в новій редакції: Ціна договору становить 23375.14 грн ( Двадцять три тисячі триста сімдесят п'ять грн. 14 коп.)
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 р. продовжити дію договору до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Тз-342
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку