Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штампи
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001358-b ● 8e0dd1d8b2f64c529515ed51e6b4e363
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 26510514 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Сергій Молошний +380567457480,+380677443697,+380567450735 s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
штампи, датери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Штампи, датери (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 13:43 |
Оголошення штампи, датери.docx |
13 листопада 2019 13:43 |
Додаток 3 Технічні (якісні) вимоги до штампи, датери.docx |
13 листопада 2019 13:43 |
Додаток 4 Проект договору штампи, датери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких точно відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі, що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованої техніки. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" #3342004590 |
Відхилено |
4 599,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:55
|
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" #38895994 |
Переможець |
4 600,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 11 від 03.12.2019.pdf | укладений |
03 грудня 2019 12:14
|