Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001358-b 8e0dd1d8b2f64c529515ed51e6b4e363
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:29
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


штампи, датери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Штампи, датери (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких точно відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі, що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованої техніки. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 6 798,00
UAH з ПДВ
4 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 6 828,00
UAH з ПДВ
4 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 17:06
Корегована пропозиція.pdf
20 листопада 2019 14:28
Технічні характеристики.pdf
20 листопада 2019 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 14:28
паспорт код.pdf
20 листопада 2019 14:28
Згода з проектом договору.pdf
20 листопада 2019 14:28
Довідка щодо статуту.pdf
20 листопада 2019 14:28
Гарантія якості.pdf
20 листопада 2019 14:28
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 14:28
Вытяг Мазур 19.11.2019.pdf
20 листопада 2019 14:28
витяг ЄП.pdf
20 листопада 2019 14:28
Висновок_оснастки.pdf
20 листопада 2019 14:28
Висновок_гума.pdf
20 листопада 2019 14:28
ISO 14001-2015_укр._сжатый.pdf
20 листопада 2019 14:28
ISO 9001-2015_укр._сжатый.pdf
20 листопада 2019 14:28
Englisch_14001.PDF
20 листопада 2019 14:28
Englisch_9001.PDF

Публічні документи

19 листопада 2019 19:38
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2019 19:38
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
19 листопада 2019 19:38
Витяг про учасника з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 19:38
Trodat ДСЕЕ 47754-штемп.подушки.pdf
19 листопада 2019 19:38
Colop СЕС Висновок_оснастки.pdf
19 листопада 2019 19:38
Colop СЕС Висновок_гума.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЗУР ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#3342004590
Відхилено 4 599,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:55
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
#38895994
Переможець 4 600,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:49

Документи

25 листопада 2019 14:53
Протокол № 54 від 25.11.2019.pdf

Документи

26 листопада 2019 15:48
Протокол № 57 від 26.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
#38895994
4 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 15:48
Протокол № 57 від 26.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 11 від 03.12.2019.pdf укладений
03 грудня 2019 12:14