Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 472 990,40 UAH
UA-2019-11-13-001350-b 06d42c47aae84502bd6b04c592fdfc70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Сергіївна Рубан

+380666684166 dolmativkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан
+380666684166
dolmativkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 3 472 990,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 729,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75663, Україна, Херсонська область, с. Добропілля, Голопристанський район, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Аванс 30 Календарні 30
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 13:41
Тендерна_документацiя.pdf
13 листопада 2019 13:41
Додаток_5.pdf
13 листопада 2019 13:41
Додаток_4.pdf
13 листопада 2019 13:41
Додаток_3.pdf
13 листопада 2019 13:41
Додаток_2.pdf
13 листопада 2019 13:41
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001350-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 грудня 2019 19:45
Вимога
))))
Державне фінансування горить?)
Підстави відхилення дискримінаційні. Очікуйте скаргу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 09:56
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №187 від «04» грудня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-001350-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
 Учасником було надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну у сканованому вигляді (архів «Кошторис.rar»), проте в порушення вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації учасником визначено вид договірної ціни – «тверда».
 В порушення вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, учасником не було зазначено строк дії його пропозиції, зокрема: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята Вами у будь -який час до закінчення зазначеного терміну.». Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій та рішення про намір укласти договір було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 3 282 745,08
UAH з ПДВ
3 282 745,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" 3 380 550,60
UAH з ПДВ
3 380 550,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 23:18
Електронний підпис
28 листопада 2019 23:16
Приват_2.pdf
28 листопада 2019 23:16
казначейство.pdf
28 листопада 2019 23:16
Статистика (4).pdf
28 листопада 2019 23:16
Приват_1.pdf
28 листопада 2019 23:16
бюджети_i_цiл_овi_фонди.pdf
28 листопада 2019 23:16
витяг_пдв.pdf
28 листопада 2019 23:16
file - 2019-11-21T132103.144 (1).pdf
28 листопада 2019 23:16
Document_USR_1005990430.rtf
28 листопада 2019 23:16
Довiдка_про_вiдс.заборг..pdf
28 листопада 2019 23:10
Проект договору підписаний.pdf
28 листопада 2019 23:05
Гаран лист про погодже суб.pdf
28 листопада 2019 23:05
Позитивний відгук_1.pdf
28 листопада 2019 23:05
позитивний відгук_2.pdf
28 листопада 2019 23:05
Лист про ціну.pdf
28 листопада 2019 23:05
Гаран лист про наданя докум.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довідка кеп.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довідка про довкілля.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 23:05
Тендерна пропоз.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довід про аналогіч договір.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довідки по статті 17 Закону.pdf
28 листопада 2019 23:05
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 23:05
Лист згода з умовами догов.pdf
28 листопада 2019 23:05
Довідка про субпід.pdf
28 листопада 2019 21:25
Позитивний відгук_1.pdf
28 листопада 2019 21:25
позитивний відгук_2.pdf
28 листопада 2019 21:25
Інші документи.rar
28 листопада 2019 21:25
працівники.rar
28 листопада 2019 21:25
Аналогічні договори.rar
28 листопада 2019 21:25
Техніка,Офіс,Склад.rar
28 листопада 2019 21:25
Дозволи.rar
28 листопада 2019 21:25
Кошторисник.rar
28 листопада 2019 21:25
Техпаспорти.rar
28 листопада 2019 21:25
Банківська гарантія.rar
28 листопада 2019 21:25
Кошторис.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 09:03
Довідка МВС.pdf
09 грудня 2019 09:03
Довідка ДПІ.pdf
28 листопада 2019 23:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 23:07
Сканова тех частина.rar
28 листопада 2019 23:07
Лист.pdf
28 листопада 2019 23:07
25728_ТРЕЙДУС_Гарантiя_28_11_2019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 3 282 745,08
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 10:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"
#42420498
Переможець 3 380 550,60
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"
#42420498
3 380 550,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:22
CCF17122019.pdf укладений
17 грудня 2019 15:21