Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 472 990,40 UAH
UA-2019-11-13-001350-b ● 06d42c47aae84502bd6b04c592fdfc70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34381816 |
Місцезнаходження: | 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний |
Контактна особа: |
Еліна Сергіївна Рубан +380666684166 dolmativkarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 3 472 990,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 729,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75663, Україна, Херсонська область, с. Добропілля, Голопристанський район, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 13:41 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
13 листопада 2019 13:41 |
Додаток_5.pdf | |
13 листопада 2019 13:41 |
Додаток_4.pdf | |
13 листопада 2019 13:41 |
Додаток_3.pdf | |
13 листопада 2019 13:41 |
Додаток_2.pdf | |
13 листопада 2019 13:41 |
Додаток_1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001350-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 грудня 2019 19:45
Вимога
))))
Державне фінансування горить?)
Підстави відхилення дискримінаційні. Очікуйте скаргу!
Державне фінансування горить?)
Підстави відхилення дискримінаційні. Очікуйте скаргу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 09:56
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №187 від «04» грудня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-001350-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну у сканованому вигляді (архів «Кошторис.rar»), проте в порушення вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації учасником визначено вид договірної ціни – «тверда».
В порушення вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, учасником не було зазначено строк дії його пропозиції, зокрема: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята Вами у будь -який час до закінчення зазначеного терміну.». Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій та рішення про намір укласти договір було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Рішенням тендерного комітету №187 від «04» грудня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-001350-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну у сканованому вигляді (архів «Кошторис.rar»), проте в порушення вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації учасником визначено вид договірної ціни – «тверда».
В порушення вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, учасником не було зазначено строк дії його пропозиції, зокрема: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята Вами у будь -який час до закінчення зазначеного терміну.». Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій та рішення про намір укласти договір було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
3 282 745,08
UAH з ПДВ
|
3 282 745,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" |
3 380 550,60
UAH з ПДВ
|
3 380 550,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
3 282 745,08
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" #42420498 |
Переможець |
3 380 550,60
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 15:22
|
CCF17122019.pdf | укладений |
17 грудня 2019 15:21
|