ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н – 21 Старобільськ – Луганськ- Красний Луч – Макіївка –Донецьк км 0+000 – км 7+000 у Луганській області
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Ongoing repair of the public highway of state importance N - 21 Starobilsk - Lugansk - Krasny Luch - Makeevka - Donetsk km 0 + 000 - km 7 + 000 in Lugansk region
Очікувана вартість
136 060 712,60 UAH
UA-2019-11-13-001346-a cab4bbae81194cc99cdb533726d33319
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

380645242037 tender.avtodor@ukr.net

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 25903424
Вебсайт замовника: http://lg.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
Контактна особа замовника: Мажар Юлія Олександрівна
380645242037
tender.avtodor@ukr.net
Official name: ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST
National ID: 25903424
Contact point: Mazhar Julia A.
380645242037
tender.avtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:30
Початок аукціону: 21 січня 2020 13:41
Очікувана вартість: 136 060 712,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 680 303,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 272 121,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %
Publication date: 13 листопада 2019 15:14
Enquiries until: 06 грудня 2019 10:30
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 10:30

Information

Estimated total value: 136 060 713 UAH including VAT
Minimal lowering step: 272 121 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 680 303,56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н – 21 Старобільськ – Луганськ- Красний Луч – Макіївка –Донецьк км 0+000 – км 7+000 у Луганській області
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Ongoing repair of the public highway of state importance N - 21 Starobilsk - Lugansk - Krasny Luch - Makeevka - Donetsk km 0 + 000 - km 7 + 000 in Lugansk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н – 21 Старобільськ – Луганськ- Красний Луч – Макіївка –Донецьк км 0+000 – км 7+000 у Луганській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Ongoing repair of the public highway of state importance N - 21 Starobilsk - Lugansk - Krasny Luch - Makeevka - Donetsk km 0 + 000 - km 7 + 000 in Lugansk region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт згідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” строком на однин календарний місяць відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 30
Надання послуг По закінченню місячного терміну Підрядник зобов’язаний надати підписані уповноваженими представниками сторін акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 15:44
протокол-рішення.pdf
21 листопада 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 14:08
Технічне завдання (нова редакція) Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 14:08
протокол.pdf
21 листопада 2019 14:08
зміни.pdf
21 листопада 2019 14:07
Нова редакція ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx
13 листопада 2019 15:18
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2019 15:17
протокол.pdf
13 листопада 2019 15:16
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx
03 грудня 2019 15:44
протокол-рішення.pdf
21 листопада 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 15:21
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 14:08
Технічне завдання (нова редакція) Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 14:08
протокол.pdf
21 листопада 2019 14:08
зміни.pdf
21 листопада 2019 14:07
Нова редакція ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx
13 листопада 2019 15:18
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2019 15:17
протокол.pdf
13 листопада 2019 15:16
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 20 листопада 2019 14:59
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:15
Просимо уточнити наступні питання: Підготовчі роботи: п. 7-12 метал від розбирання в металобрухт? п. 13-15 бортові камені в кількості 5204м підлягають поверненню, або повторному використанню в кількості 4099м (дивись п.133.Улаштування бетонного бортового каменю),а різниця 5204-4099=1105 – в сміття? Дорожній одяг (Тип1,Тип2,Тип3, Зупинковий майданчик, Пересічення та примикання, Перехідно-швидкісні смуги): п.31, п.67, п.145, п.177 піщано-гравійна суміш це С-5? п. 33, п.69, п.147, п.177 щебенево-піщана суміш (ЩПС) це С-7? ЩПС без додавання цементу, або оброблена цементом, М-40 згідно ВБН В.2.3-218.002:1995? п. 34, п.70, п.148, п.178 яка саме бітумна емульсія ЕКШ 50 або ЕКШ 60 ? п. 35, п.71, п.149, п.179 яка площа та товщина шару з чорного щебеню? чорний щебінь виготовлений в установці, або методом просочування і на яку товщину? розлив бітумної емульсії під чорний щебінь як шар обов’язково потрібен, якщо чорний щебінь планується, як вирівнюючий шар, то в розцінці передбачається бітумна емульсія. п.45, п.59, п.81, п.86, п.100, п.114, п.128, п.159 яку бітумну емульсію планується використовувати під шар ЩМА? з полімерними домішками, або ні? Дорожні знаки: п. п.213-215 які саме знаки та їх кількість? кількість трикутних, круглих та інших, розміри знаків індивідуального проектування у м2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Службою автомобільних доріг у Луганській області, на сторінці закупівлі за оголошенням UA-2019-11-13-001346-а, розміщене відкориговане Технічне завдання (Нова редакція), які дають відповіді на поставлені (20 листопада 2019 14:59) запитання.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 21 листопада 2019 14:58
Дата відповіді: 22 листопада 2019 08:56
Відповідно до Додатку 3 ТД Учасник повинен надати документальне підтвердження виконання аналогічного договору, а саме: ** Для документального підтвердження надається скан - копія виконаного аналогічного договору (поточного середнього ремонту автомобільних доріг та споруд, будівництва або реконструкції, або капітального ремонту відповідної категорії складності) з підтвердженням останнім актом приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) Учасника та скан-копія листа – відгука від замовника- балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів, власника доріг. Просимо Вас уточнити чи дійсно потрібно надавати останній акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в)? Можливо мали на увазі останню довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє, що відповідно до умов Тендерної документації Учаснику потрібно надавати останній акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) за договором, який Учасник надає на підтвердження своєї кваліфікації. Зазначений документ (акт) затверджується підписом (печаткою) Замовника таких робіт та є фактичним підтвердженням виконання договірного обсягу, або частини обсягу робіт.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) підтвердження Замовником факту виконання робіт - не містить.
Технічне завдання зі змінами
Дата подання: 22 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:08
Просимо уточнити наступні питання: Дорожній одяг п. 6-7; п. 8-9; піщано-гравійна суміш С-5 складається із суміші різних фракцій щебеню від 0 до 70мм, піщано-гравійна суміш С-7 складається із суміші різних фракцій щебеню від 0 до 40мм, максимальна фракція щебеню в асфальтобетоні 20-40мм, тому піщано-гравійна суміш оброблена цементом і укладена асфальтоукладальником це С-7 оброблена цементом. п. 12, п.13 яка площа та товщина шару з чорного щебеню ? Для виконання робіт на одній половині проїзної частини необхідна організація дорожнього руху з встановленням тимчасових знаків, огороджувальних бар’єрів ,конусів, наливних блоків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє, що у Технічному завдання (нова редакція) Додаток 5 зазначено відомості об’ємів робіт та матеріали згідно затвердженого проектного рішення.
Щодо влаштування конструктивів дорожнього одягу необхідно керуватися нормативною документацією: ДСТУ Б B.2.7-30:2013 «МАТЕРІАЛИ НЕРУДНІ ДЛЯ ЩЕБЕНЕВИХ І ГРАВІЙНИХ ОСНОВ ТА ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ», ДСТУ Б В.2.7-119-2011 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ДОРОЖНІЙ ТА АЕРОДРОМНИЙ» ГБН В.2.3-37641918-554:2013 ШАРИ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ З КАМ’ЯНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВІДХОДІВ ПРОМИСЛОВОСТІ І ҐРУНТІВ, УКРІПЛЕНИХ ЦЕМЕНТОМ, ДСТУ 8801:2018 «НАСТАНОВА З УЛАШТУВАННЯ ШАРІВ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ З УКРІПЛЕНИХ ҐРУНТІВ»
Досві виконання аналогічних договорів
Дата подання: 25 листопада 2019 14:19
Дата відповіді: 25 листопада 2019 16:11
Згідно Додатка №3 тендерної документації, а саме наведеної таблиці №4 "Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)" та розяснень щодо надання підтверджуючих документів, Вами, як Замовником, були зазначені наступні вимоги: ** Для документального підтвердження надається скан - копія виконаного аналогічного договору. Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг та споруд, будівництва або реконструкції, або капітального ремонту відповідної категорії складності автодоріг державного або місцевого значення загальною вартістю не менше 50 млн. грн. При цьому, вартість виконаних робіт (наданих послуг) виконаних Учасником самостійно (без участі субпідрядника, що винайняв Учасник) повинна становити не менше 50 процентів від загально-договірної вартості, а у якості субпідрядника не менше ніж 30% договірної вартості робіт (послуг), з обов’язковим підтвердженням останнім актом приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2 в) Учасника та скан-копією листа – відгука від замовника- балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів, власника доріг. Дозволяється вказувати договори, виконані частково, роботи по яким тривають згідно вказаних строків виконання у даних договорах. Для виконання ціх вимог, ми як потенційний Учасник, зштовхнулися з тим, що зазначені вище вимоги трактуються неоднозначно, Яким саме чином Учасник має пітвердити 50 процентів віл загально-договірної вартості: договором укладеним між Замовником та Виконавцем, де вказано, що він зобов'язується виконати роботи (надати послуги) в обсязі не менше 50% чи останнім актом приймання виконаних будівельних робіт КБ-2В? Крім того, акт КБ-2В не є підтвердженням виконання робіт обсягом не менше 50% від загальної вартості договору, так як він не є кумулятивним документим та може містити інформацію тільки щодо останніх виконаних робіт, які можуть не бути основними відповідно до технічного завдання (проекту). Також у нас виникає питання щодо позитивного листа-відгука від замовника-балансоутримувача, якщо врахувати те, що наша компанія виконувала аналогічні роботи як субпідрядна організація , то яким чином ми можемо отримати такий лист-відгук від балнсоутримувача, якщо він навіть не мав з нами ніяких договірних відносин. Яким чином замовник-балансоутримувач може надати лист-відгуг генеральному підряднику з зазначенням позитивної характеристики робіт субпідрядника? А враховуючи те, що за деякими об'єктами роботи виконувались не більше 20% від вартості об'єкту , то зазначена вище Ваша вимога взагалі дискридитує виконання аналогічних робіт та встановлює неможливість отримання позитивного листа-відгука. Просимо Вас надати роз'яснення за вищенаведеними питаннями та за можливістю внести зміни до тендерної документації з відсутністю дискримінаційних вимог, тому що такі вимоги порушують принципи здійснення закупівель визначення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме про недискримінацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо отриманих питань Служба автомобільних доріг у Луганській області пояснює, що підтвердженням факту виконання аналогічного договору на суму не менше 50 млн. є договір, укладені між Замовником та Виконавцем, та остання форма Акту КБ 2 В. У разі відсутності акту на загальну суму, є доцільним згрупувати усі попередні (разом з останнім) акти КБ2В, прийняті Замовником, за якими буде можливим відстежити повну вартість. Крім того, щодо поняття аналогічних обсягів доцільним є надавання Учасником скан. копії тех. Завдання / дефектного акту або аналогічного договору, за яким є можливим дослідити наявність аналогічних видів та обсягів на стадії укладання договору.
Також слід зазначити, що у разі, якщо Учасник планує підтвердити запитуваний у Тендерній документації досвід через виконання робіт у якості субпідрядника, то доцільно надати інформацію у послідовному ланцюзі: Замовник-Генпідрядник-Субпідрядник (договори, додатки, акти КБ2В, пояснення, тощо), за необхідності із конфіденційним застереженням. Такий послідовний обсяг документації слугуватиме вичерпною доказовою базою наявності запитуваного у Тендерній документації досвіду виконання робіт.
Щодо надання позитивного відгуку від Замовника у разі виконання робіт у якості Субпідрядника Служба пояснює наступне.
Метою отримання позитивних відгуків від Замовників по виконаних договорах є додаткове підтвердження факту виконання повного обсягу робіт або їх частини, також наявність позитивного відгуку є підтвердження відсутності спірних питань між Замовником та Ген. Підрядником щодо виконання договору.
Логічним та достатнім доказом є надавання Учасником закупівлі копії позитивного відгуку від Замовника-Балансоутримувача до Ген. підрядника, та позитивного відгуку від Ген. Підрядника до Субпідрядника, за одним і тим же об’єктом ремонту/будівництва. А у разі неможливості (за об’єктивними обставинами) отримання копії позитивного відгуку із ланки Замовник/Балансоутримувач- Ген. Підрядник – надати вмотивоване пояснення.
Отримання відгуку від Ген. Підрядника можливе у рамках партнерсько-договірних відносин із контрагентом, а тому зазначені вимоги Замовника у Тендерній Документації не є дискримінаційними.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 25 листопада 2019 14:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:25
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації для документального підтвердження наявності власних та залучених (в т. ч. за договорами оренди/лізингу/) машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан. копії з оригіналів технічних паспортів, свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, самохідного механізму, тощо, від власника такої техніки, та оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, іншого технологічного майна, що включене учасником до таблиці) на балансі підприємства-власника зазначеної техніки, тощо. Яким чином ми можемо отримати оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, іншого технологічного майна, що включене учасником до таблиці) на балансі підприємства-власника зазначеної техніки, якщо у надавача послуг дана техніка знаходиться у лізингу або в оренді. Та чи будуть в такому випадку технічні паспорти, де буде вказано власника, а саме орендодавця або лізингодавця, належним документальним підтвердженням. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє,
Відповідно до роз’яснень до Таблиці 1 Додатку 3 :
«* Для документального підтвердження наявності власних та залучених (в т. ч. за договорами оренди/лізингу/) машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан. копії з оригіналів технічних паспортів, свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, самохідного механізму, тощо, від власника такої техніки, та оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, іншого технологічного майна, що включене учасником до таблиці) на балансі підприємства-власника зазначеної техніки, тощо.»

«** У разі залучення до роботи техніки або механізмів на договірних засадах (надання послуг машинами та механізмами), вказані договори мають бути чинними протягом всього строку виконання робіт/послуг та підтверджуватися актом передавання - приймання кожної одиниці техніки, або іншим узгодженим між замовником та виконавцем документом (що підтверджує виконання договірних зобов’язань сторін).»

У розумінні роз’яснень під однією зірочкою – у разі вказування Учасником у таблиці власної, або залученої безпосередньо Учасником техніки у оренду або лізинг Замовником вимагаються копії технічних паспортів та балансова довідка від власника такої техніки.

У розумінні роз’яснень під двома зірочками – у разі залучення Учасником техніки для виконання умов закупівлі за господарськими договорами (на договірних засадах) достатнім доказом є діючий договір із контрагентом на послуги за умовами закупівлі та акт приймання – передачі, або документ іншої форми що підтверджує надавання техніки). Тобто обов’язку Учасника надавання технічних паспортів та балансової довідки на техніку, яка буде залучатися за господарськими договорами немає, але Замовник обов’язково прийматиме до уваги як додатковий доказ підтверджуючі документи по такій техніці, які Учасник може на власний розсуд завантажити до сторінки закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000290 ● a4daec8109854b1ca797d52b334e7f8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29 14:00:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
29.11.2019 № 67
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 29.11.2019 № 67
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-13-001346-a 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до зобов’язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-11-18-000029) Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє. Висновки ДАСУ зроблені без детального вивчення предмету моніторингу (Тендерної документації Замовника) та на підставі хибного трактування, та як наслідок, неправомірного застосування приписів п. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон № 922) Пункт 3 ст. 17 Закону № 92 у сукупності зазначеного у абз.1 та абз.2 передбачив наступні вимоги: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації, розміщеної на сторінці закупівлі UA-2019-11-13-001346-a щодо необхідності надавання (на умовах Тендерної документації) документів за вимогами 2, 3, 5, 6 і 8 Замовник передбачив спосіб документального підтвердження у вигляді розширеного пояснення щодо моменту виникнення необхідності подавання документів, а саме: «Вказаний документ надається у разі відсутності доступу до єдиного державного реєстру, в тому числі при його не функціонуванні». Будь які додаткові документи на підтвердження Учасником інформації про нього, яка знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовник у Переможця не вимагає, а тому визначення у Тендерній документації Замовником випадків надавання Переможцем закупівлі (що визначений Замовником та з яким прийняте рішення укласти договір) документів за п. п. 2 п.1, п. п.3. п. п.8. не протирічить приписам абз 1, абз 2 п. 3 ст. 17 ЗУ № 922.

2019-12-03 15:04:37

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області, 25903424, Україна, Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н – 21 Старобільськ – Луганськ- Красний Луч – Макіївка –Донецьк км 0+000 – км 7+000 у Луганській області, 136060712.6UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: cab4bbae81194cc99cdb533726d33319, 2019-11-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Служби автомобільних доріг у Луганській області, (далі –Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету від 21.11.2019 р. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті другому, пункті третьому та пункті восьмому частини першої статті 17 Закону №922, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону № 922., 02 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
03 грудня 2019 15:47
Причина скасування
У зв'язку із відсутністю подальшої потреби такої закупівлі
Документи
03 грудня 2019 15:46 протокол-рішення.pdf

Актуальні тендери

До пошуку