DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Ongoing repair of the public highway of state importance N - 21 Starobilsk - Lugansk - Krasny Luch - Makeevka - Donetsk km 0 + 000 - km 7 + 000 in Lugansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт замовника: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження замовника: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа замовника: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 10:30 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 136 060 712,60 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 680 303,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272 121,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20 % |
Publication date: | 13 листопада 2019 15:14 |
Enquiries until: | 06 грудня 2019 10:30 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2019 10:30 |
Information
Estimated total value: | 136 060 713 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 272 121 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Type of tender guarantee: | Electronic guarantee |
Sum of tender guarantee: | 680 303,56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт згідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” строком на однин календарний місяць відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | По закінченню місячного терміну Підрядник зобов’язаний надати підписані уповноваженими представниками сторін акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
03 грудня 2019 15:44 |
протокол-рішення.pdf |
21 листопада 2019 14:11 |
Електронний цифровий підпис |
21 листопада 2019 14:08 |
Технічне завдання (нова редакція) Додаток 5.pdf |
21 листопада 2019 14:08 |
протокол.pdf |
21 листопада 2019 14:08 |
зміни.pdf |
21 листопада 2019 14:07 |
Нова редакція ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx |
13 листопада 2019 15:18 |
Технічне завдання.pdf |
13 листопада 2019 15:17 |
протокол.pdf |
13 листопада 2019 15:16 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx |
03 грудня 2019 15:44 |
протокол-рішення.pdf
|
||
21 листопада 2019 14:11 |
Електронний цифровий підпис
|
||
21 листопада 2019 14:08 |
Технічне завдання (нова редакція) Додаток 5.pdf
|
||
21 листопада 2019 14:08 |
протокол.pdf
|
||
21 листопада 2019 14:08 |
зміни.pdf
|
||
21 листопада 2019 14:07 |
Нова редакція ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx
|
||
13 листопада 2019 15:18 |
Технічне завдання.pdf
|
||
13 листопада 2019 15:17 |
протокол.pdf
|
||
13 листопада 2019 15:16 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Н-21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) підтвердження Замовником факту виконання робіт - не містить.
Щодо влаштування конструктивів дорожнього одягу необхідно керуватися нормативною документацією: ДСТУ Б B.2.7-30:2013 «МАТЕРІАЛИ НЕРУДНІ ДЛЯ ЩЕБЕНЕВИХ І ГРАВІЙНИХ ОСНОВ ТА ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ», ДСТУ Б В.2.7-119-2011 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ДОРОЖНІЙ ТА АЕРОДРОМНИЙ» ГБН В.2.3-37641918-554:2013 ШАРИ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ З КАМ’ЯНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВІДХОДІВ ПРОМИСЛОВОСТІ І ҐРУНТІВ, УКРІПЛЕНИХ ЦЕМЕНТОМ, ДСТУ 8801:2018 «НАСТАНОВА З УЛАШТУВАННЯ ШАРІВ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ З УКРІПЛЕНИХ ҐРУНТІВ»
Також слід зазначити, що у разі, якщо Учасник планує підтвердити запитуваний у Тендерній документації досвід через виконання робіт у якості субпідрядника, то доцільно надати інформацію у послідовному ланцюзі: Замовник-Генпідрядник-Субпідрядник (договори, додатки, акти КБ2В, пояснення, тощо), за необхідності із конфіденційним застереженням. Такий послідовний обсяг документації слугуватиме вичерпною доказовою базою наявності запитуваного у Тендерній документації досвіду виконання робіт.
Щодо надання позитивного відгуку від Замовника у разі виконання робіт у якості Субпідрядника Служба пояснює наступне.
Метою отримання позитивних відгуків від Замовників по виконаних договорах є додаткове підтвердження факту виконання повного обсягу робіт або їх частини, також наявність позитивного відгуку є підтвердження відсутності спірних питань між Замовником та Ген. Підрядником щодо виконання договору.
Логічним та достатнім доказом є надавання Учасником закупівлі копії позитивного відгуку від Замовника-Балансоутримувача до Ген. підрядника, та позитивного відгуку від Ген. Підрядника до Субпідрядника, за одним і тим же об’єктом ремонту/будівництва. А у разі неможливості (за об’єктивними обставинами) отримання копії позитивного відгуку із ланки Замовник/Балансоутримувач- Ген. Підрядник – надати вмотивоване пояснення.
Отримання відгуку від Ген. Підрядника можливе у рамках партнерсько-договірних відносин із контрагентом, а тому зазначені вимоги Замовника у Тендерній Документації не є дискримінаційними.
Відповідно до роз’яснень до Таблиці 1 Додатку 3 :
«* Для документального підтвердження наявності власних та залучених (в т. ч. за договорами оренди/лізингу/) машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан. копії з оригіналів технічних паспортів, свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, самохідного механізму, тощо, від власника такої техніки, та оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, іншого технологічного майна, що включене учасником до таблиці) на балансі підприємства-власника зазначеної техніки, тощо.»
«** У разі залучення до роботи техніки або механізмів на договірних засадах (надання послуг машинами та механізмами), вказані договори мають бути чинними протягом всього строку виконання робіт/послуг та підтверджуватися актом передавання - приймання кожної одиниці техніки, або іншим узгодженим між замовником та виконавцем документом (що підтверджує виконання договірних зобов’язань сторін).»
У розумінні роз’яснень під однією зірочкою – у разі вказування Учасником у таблиці власної, або залученої безпосередньо Учасником техніки у оренду або лізинг Замовником вимагаються копії технічних паспортів та балансова довідка від власника такої техніки.
У розумінні роз’яснень під двома зірочками – у разі залучення Учасником техніки для виконання умов закупівлі за господарськими договорами (на договірних засадах) достатнім доказом є діючий договір із контрагентом на послуги за умовами закупівлі та акт приймання – передачі, або документ іншої форми що підтверджує надавання техніки). Тобто обов’язку Учасника надавання технічних паспортів та балансової довідки на техніку, яка буде залучатися за господарськими договорами немає, але Замовник обов’язково прийматиме до уваги як додатковий доказ підтверджуючі документи по такій техніці, які Учасник може на власний розсуд завантажити до сторінки закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000290 ● a4daec8109854b1ca797d52b334e7f8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 2019-11-29 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 2019-11-29 14:00:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.11.2019 № 67
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 29.11.2019 № 67
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-13-001346-a 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до зобов’язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-11-18-000029) Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє. Висновки ДАСУ зроблені без детального вивчення предмету моніторингу (Тендерної документації Замовника) та на підставі хибного трактування, та як наслідок, неправомірного застосування приписів п. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон № 922) Пункт 3 ст. 17 Закону № 92 у сукупності зазначеного у абз.1 та абз.2 передбачив наступні вимоги: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації, розміщеної на сторінці закупівлі UA-2019-11-13-001346-a щодо необхідності надавання (на умовах Тендерної документації) документів за вимогами 2, 3, 5, 6 і 8 Замовник передбачив спосіб документального підтвердження у вигляді розширеного пояснення щодо моменту виникнення необхідності подавання документів, а саме: «Вказаний документ надається у разі відсутності доступу до єдиного державного реєстру, в тому числі при його не функціонуванні». Будь які додаткові документи на підтвердження Учасником інформації про нього, яка знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовник у Переможця не вимагає, а тому визначення у Тендерній документації Замовником випадків надавання Переможцем закупівлі (що визначений Замовником та з яким прийняте рішення укласти договір) документів за п. п. 2 п.1, п. п.3. п. п.8. не протирічить приписам абз 1, абз 2 п. 3 ст. 17 ЗУ № 922.
2019-12-03 15:04:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 02 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019
І. Вступна частина
- Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області, 25903424, Україна, Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
- Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н – 21 Старобільськ – Луганськ- Красний Луч – Макіївка –Донецьк км 0+000 – км 7+000 у Луганській області, 136060712.6UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
- Інформація про оприлюднення: cab4bbae81194cc99cdb533726d33319, 2019-11-13
- Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
- Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Дата початку моніторингу: 29 листопада 2019
ІІ. Констатуюча частина
- Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Служби автомобільних доріг у Луганській області, (далі –Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету від 21.11.2019 р. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті другому, пункті третьому та пункті восьмому частини першої статті 17 Закону №922, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону № 922., 02 грудня 2019
- Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
- Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Порушення виявлено
- Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про відміну
03 грудня 2019 15:46 | протокол-рішення.pdf |
Актуальні тендери
-
114 938 029,00UAHПоточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-08-06 Білопілля – Вівсяники км 48+645 – 59+623, протяжність 10,978км (с. Самгородок – с.Вівсяники, Козятинський район) в межах Вінницької областім. ВінницяКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"Детальніше
-
73 792 416,00UAHПоточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької областім. ВінницяКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"Детальніше
-
196 697 000,00UAHГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-45 Суми-Краснопілля-Богодухів (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)СумиКомпанія:Служба автомобільних доріг у Сумській областіДетальніше
-
240 079 000,00UAHГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)СумиКомпанія:Служба автомобільних доріг у Сумській областіДетальніше
-
77 124 000,00UAHГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)СумиКомпанія:Служба автомобільних доріг у Сумській областіДетальніше
-
205 226 000,00UAHПоточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин- Бібрка –Львів на ділянці км 105+231 – км 113+510, Закарпатська областьУжгородКомпанія:Служба автомобільних доріг у Закарпатській областіДетальніше