Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати,рентгенівська плівка
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001334-b 5633dcbac2834fe89406f4189be21cb2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Чайкіна

+380629344397 chayka1578@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 38349184
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, пр. Миру, 49
Контактна особа: Ірина Чайкіна
+380629344397
chayka1578@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис знаходиться в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штука
Фотохімікати,рентгенівська плівка( власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Миру буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 13:37
Договор шаблон.doc
13 листопада 2019 13:37
ком. пропоз..docx
13 листопада 2019 13:37
оголошення плівка та реактиви.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001334-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 13 листопада 2019 14:32
Вимога
Шановний замовнику
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Аналоги не пропонувати.
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Аналоги не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути.
Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Аналоги не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 12:11
Шановний Постачальник, звертаємо Вашу увагу, що закупівля проводиться за ВЛАСНІ КОШТИ комунального підприємства, яке отримало їх від власної діяльності і не фінансується ні з місцевого ні з Державного бюджетів. Таким чином ми вважаємо, що маємо право вимагати ті марки товарів, якими ми користуємося роками і які більш підходять для роботи на встановленому на нашому підприємстві обладнанні.
Незручності, які можуть виникнути при роботі з плівкою інших виробників,
негативно вплинуть на якість надання допомоги пацієнтам.
В своїх діях не бачимо ні протиправних ні дискримінаційних дій, тому ми вирішили не вносити зміни до оголошення. З повагою. Сподіваємось на порозуміння.

п.7 оголошення
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі. Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в підприємстві не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 29 440,00
UAH з ПДВ
29 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 11:30
Додвіки.pdf
19 листопада 2019 11:30
Декларація ЛюксРей.pdf
19 листопада 2019 11:30
Sert ЛюксРей.pdf
19 листопада 2019 11:30
СЕС Хімія Агфа.pdf
19 листопада 2019 11:30
sert 150.PDF
19 листопада 2019 11:30
sert dspeed.pdf
19 листопада 2019 11:30
Уставные доки.PDF
19 листопада 2019 11:30
СЕС ЛюксРей.pdf
19 листопада 2019 11:30
Декларация Carestream Dental.pdf
19 листопада 2019 11:30
Сес Пленка Кодак.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
Переможець 29 440,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:52

Документи

20 листопада 2019 11:52
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:51
img473.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
29 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 11:52
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:51
img473.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:24
Договор 35 1.jpeg укладений
26 листопада 2019 15:23
Договор 35 2.jpeg укладений
26 листопада 2019 15:23
Договор 35 3.jpeg укладений
26 листопада 2019 15:23