Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обігрівачі
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001308-a 4f134b08155f4b6ab46fb264a6787e9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Праведний Євген Віталійович


knmctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій
Код ЄДРПОУ: 21507625
Вебсайт: http://www.knmc.org.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Спаська,12
Контактна особа: Праведний Євген Віталійович
,
knmctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Обігрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Андріївський узвіз, 5\31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. В даному випадку ми не розглядаємо аналоги і еквіваленти товару. Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 8 350,00
UAH з ПДВ
8 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 13:03
Витяг з ЄДР.PDF
19 листопада 2019 13:03
Виписка з ЄДР.PDF
19 листопада 2019 13:03
Реквізити підприємства.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка щодо сертифікації.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка щодо оподаткування.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка щодо ліцензування.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка щодо статуту.PDF
19 листопада 2019 13:03
статистика копия.pdf
19 листопада 2019 13:03
протокол.pdf
19 листопада 2019 13:03
наказ.pdf
19 листопада 2019 13:03
Технічні характеристики.PDF
19 листопада 2019 13:03
Пропозиція.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка про працівників.PDF
19 листопада 2019 13:03
Довідка про мат-тех базу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Переможець 8 350,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
8 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д130.PDF укладений
27 листопада 2019 17:28