Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) 30210000-4 (Системні блоки, ноутбуки, сканер)
Очікувана вартість
112 921,00 UAH
UA-2019-11-13-001279-b 20ee98af64a0421580a7d000b1d71047
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабіщенко Володимир Віталійови

0442052268 SABI197031@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 05416923
Вебсайт: http://www.paton.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ
Контактна особа: Сабіщенко Володимир Віталійови
0442052268
SABI197031@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 112 921,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 129,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки, ноутбуки, сканер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Системні блоки, ноутбуки, сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 13:21
ТД ІЕЗ ім Є О Патона ноутбуки (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Так, допускається, це викладено у тендерної документації у Додаток 3 до тендерної документації.
2.) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Є технічні характеристики товару (Додаток 3 до тендерної документації) і всі учасники мають надати товар який відповідає цим технічним вимогам або кращі (марка, модель, модифікація і так мають бути вказані – щоб можна було розуміти з чого складеться та чи інша модель (приклад: ноутбук ASUS X540MA-GQ008)).
3.) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
У закупівлі приймають участь усі юридичні і фізичні особи, так і ФОП, буде розглядатися найбільш економічно вигідна пропозиція за системою електронних торгів. Відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”, стаття 28 розгляд та оцінка тендерних пропозицій частина 1 “Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 111 643,00
UAH з ПДВ
111 643,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 листопада 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій