Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маршрутизатор, Екран настінний
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001227-a ● 9c9379bea12c43f2871668a1691ea7ea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22881432 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А |
Контактна особа: |
Саноцька Катерина Євгенівна 380631360235 dyussh7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Маршрутизатор, Екран настінний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Маршрутизатор MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN; Elite Screens настінний з механізмом повертання 110" (16:9) 244 х 137 (M110HTSR2-E20) HT Premium SRM White Case
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Прорізна 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 14:49 |
Договір.doc |
13 листопада 2019 14:49 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати всім характеристикам, які зазначені в тендерній документації. По даній закупівлі аналоги не приймаються. Переможець визначаєть системою автоматично , за результатами аукціону.
Запитання
Дата подання: 14 листопада 2019 13:05
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:38
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Документи повинні бути розміщені на електронному майданчику не пізніше дня завершення аукціону.
2. Товар повинен відповідати всім характеристикам, які зазначені в тендерній документації.
2. Товар повинен відповідати всім характеристикам, які зазначені в тендерній документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Переможець |
7 990,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
75з.PDF | укладений |
10 грудня 2019 10:33
|