Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Повне технічне обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 31 житловому будинку Деснянського району м. Києва)
Очікувана вартість
516 822,12 UAH
UA-2019-11-13-001195-a 3aa50c05db034527a9f0b482be7a7de2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:08
Очікувана вартість: 516 822,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Кількість будинків 31
(адреси будинків, кількість та обсяг послуг зазначено у Додатку № 8 даної документації)
Поверхові клапани систем ППА і ДВ – 748 штук;
Кількість м² для будинків, які обладнані газовим та порошковим пожежогасінням: 86 785,80 м²;
Системи газового та порошкового гасіння-20 штук;
Обслуговування систем повинно здійснюватись згідно регламенту
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 Одиниця
Повне технічне обслуговування систем протипожежного захисту: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння в 31 житловому будинку Деснянського району м. Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, 31 будинок адреси будинків, кількість та обсяг послуг зазначено у Додатку № 8 документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, щомісяця після 25 числа наступного місяця за розрахунковим на протязі 10 (десяти) робочих днів, згідно рахунку, який складається на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем актів виконаних робіт засвідчених підписами та печатками сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 13:20
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОК ТО_ППА_ДВ_2020 від 25.11.2019.pdf
25 листопада 2019 13:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.11.2019.pdf
18 листопада 2019 18:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 18.11.2019.pdf
18 листопада 2019 18:05
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОК ТО_ППА_ДВ_2020.pdf
13 листопада 2019 14:46
ОГОЛОШЕННЯ ППА ДВ.pdf
13 листопада 2019 14:45
ДОКУМЕНТАЦIЇ ТО_ППА_ДВ_2020 .pdf
25 листопада 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 13:20
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОК ТО_ППА_ДВ_2020 від 25.11.2019.pdf
25 листопада 2019 13:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.11.2019.pdf
18 листопада 2019 18:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 18.11.2019.pdf
18 листопада 2019 18:05
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОК ТО_ППА_ДВ_2020.pdf
13 листопада 2019 14:46
ОГОЛОШЕННЯ ППА ДВ.pdf
13 листопада 2019 14:45
ДОКУМЕНТАЦIЇ ТО_ППА_ДВ_2020 .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо експертів
Дата подання: 15 листопада 2019 09:51
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:27
Закупівля, яку Ви проводите регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. І в цих ліцензійних умовах не передбачено залучення ЖОДНИХ експертів-будівельників (ні з пожежної, ні з техногенної, і експерта з проектної документації тим паче). Оскільки будівельні експерти використовуються в будівельний діяльності, зокрема для цього і потрібна ліцензія ДАБІ. Це взагалі інший вид діяльності. Тому просимо Вас виключити вимогу про: -експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки(клас наслідків СС3), -експерт проектної документації з пожежної та техногенної безпеки(клас наслідків СС3) та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо інженера-проектувальника з пожежної та техногенної безпеки
Дата подання: 15 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:18
Шановний Замовнику, просимо звернути увагу, на те, що Атестаційна архітектурно-будівельна комісія видає сертифікати на інженерно-будівельне проектування у частині: - забезпечення механічного опору та стійкості; - дотримання вимог пожежної безпеки; - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища; - забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; - забезпечення економії енергії; - технології будівельного виробництва; - кошторисної документації; - виконання інженерних вишукувань. Тобто формулювання, яке прописуєте Ви в ТД не існує на сьогодні. Ви закуповуєте послуги з пожежної сфери, відповідно із всіх інженерів, які існують на сьогодні, це інженер з пожежної безпеки, тому просимо внести зміни та коректно сформулювати вимогу щодо надання сертифікату інженера з пожежної безпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Некоректна вимога щодо керінвика
Дата подання: 15 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:18
У ТД Ви визначаєте, що керівник повинен мати відповідну освіту та стаж у сфері надання послуг з ТО не менше 3х років. Але в Ліценізйних умовах чітко визначено, що дана особа повинна мати або стаж роботи за цим видом робіт 3 роки, або в підрозділах цивільного захисту не менше 5ти років (п. 10 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення). Таким чином законодавець передбачає 2 критерії на вибір, а Ви прописуєте лише один. Чим обмежуєте коло учасників. Тому просимо привести у відповідніст ьВашу дркументацію до законодавства і внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Уточнення щодо аналогічного
Дата подання: 15 листопада 2019 10:09
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:17
Шановний Замовнику, прохання уточнити, яким чином Ви будете перевіряти наявність досвіду в учасника з ТО саме переліченого Вами в ТД: систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння укладений у період з 2014 по 2019р включно та виконаний в повному обсязі. Наприклад, наша компанія має такий досвід і такі договори, але предмет договорів визначається просто як технічне обслуговування, хоча на об'єктах встановлено саме системи і газового, і порошкового пожежогасіння. То яким чином підтвердити, що такий досвід є. Чи Ви потім самостійно будете телефонувати до Замовників поданих аналогічних договорів і уточнювати у них цю інформацію? Чи учаснику додатково треба просто подати лист з роз'ясненням і цього буде достатньо? Прохання уточнити яким цином Ви юудете перевіряти цю частину кваліфікації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. У разі, якщо ваша компанія має досвід виконання аналогічного договору з обслуговування систем протипожежної автоматики, димовидалення, автоматичних установок газового, порошкового пожежогасіння, проте предмет аналогічного договору визначено як технічне обслуговування, вам необхідно у складі тендерної пропозиції надати відповідний лист –розяснення. У разі потреби, Замовник зможе перевірити зазначену Вами інформацію самостійно, отримавши відомості від Вашого контрагенту.
Щодо страхування
Дата подання: 15 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:17
Чому це є обов'язковою вимогою у Вашій документації? Керуючись нормами Закону України «Про страхування»(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст.6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами(п.15 ст.6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Також звертаємо увагу, що страховий поліс це РІЗНОВИД договору страхування, тому Ваша вимога про надання ВИКЛЮЧНО полісу є дискримінаційною і ми просимо її виключення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо робіт під тиском
Дата подання: 15 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:16
У ТД Ви вимагаєте посвідчення і дозволи (декларацію) на роботи під тиском. Але відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуататцію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки дозволи та декларації не ивдаютсь яна роботи під тиском! Тому постає питання, що повинні надати Вам учасники у складі пропозиції на дану вимогу та відповдіно до якого нормативно-правового акту вона встановлена? Прохання роз'яснити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога наявності посвідчення і дозволу (декларацію) на роботи під тиском передбачено відповідними положеннями Закону України «Про охорону праці» (далі- Закон), а саме:
Стаття 18. Закону - Навчання з питань охорони праці
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці (Наказ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (далі – Перелік)). Згідно пункту 11. Переліку визначено, що роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння, пожежно-технічне обстеження будинків та висотних споруд відносяться до робіт з підвищеною небезпекою.
Стаття 21. Закону - Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва
Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України (Постанови КМ України № 1107 від 26.10.2011р. (зі змінами та доповненнями)) (далі - Порядок).
Згідно пункту 6. Порядку, дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 Порядку «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки». Відповідно до пункту 2. Додатоку 2 Порядку, визначено, що до робіт підвищеної небезпеки відноситься - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки. А згідно пункту 10. Додатоку 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа є устатковання підвищеної небезпеки.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-001195-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 21 листопада 2019 16:23
Скарга
Скарга на вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2019 21:55
рішення від 25.11.2019 № 17267 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 21:54
рішення від 09.12.2019 №18189.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 21:21

Документи подані скаржником

21 листопада 2019 16:23
скарга.pdf
21 листопада 2019 16:23
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІННІЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 516 233,36
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 412 000,00
UAH з ПДВ
412 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 515 473,31
UAH з ПДВ
515 473,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:52
Кваліфікаційні вимоги.pdf
02 грудня 2019 09:52
Ліцензія реєстр.pdf
02 грудня 2019 09:52
Виписка ЄДР ФОП.pdf
02 грудня 2019 09:52
SCAN0171.PDF

Публічні документи

23 грудня 2019 10:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 10:26
паспортні дані.pdf
23 грудня 2019 10:26
довідка підприємство.pdf
23 грудня 2019 10:26
лист згода.pdf
23 грудня 2019 10:26
ст. 17.pdf
23 грудня 2019 08:38
довідка податкова.pdf
23 грудня 2019 08:38
Dovidka МВС.pdf
02 грудня 2019 16:13
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 16:10
Лiцензiя.zip
02 грудня 2019 16:10
Лiцензiя.pdf
02 грудня 2019 16:10
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2019 16:10
Довiренiсть_Рижий.pdf
02 грудня 2019 16:10
Гарантия_7493.zip
02 грудня 2019 16:10
Гарантия_7493.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІННІЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІННІЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3068815755
Відхилено 370 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:51
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 412 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:55
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 515 473,31
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
515 473,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:06
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:06
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.pdf укладений
02 лютого 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 09:51
Повід про внес змін до дог.pdf зміни до договору
23 липня 2020 09:50
Додаткова угода 3 выд 23.07.2020.pdf зміни до договору
23 липня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 12:31
ПОВІД про внес змін до дог від 25.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:25
Додаткова угода 2 від 25.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 16:19
Додаткова угода від 06.02.2020.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 16:14
ПОВІД ПРО ВНЕС ЗМІН ДО ДОГ від 06.02.2020.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 16:13
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:21
ЗВІТ про укладений ДОГОВІР 02.01.2020.pdf укладений
03 січня 2020 20:19
ДОГОВІР СКАН ВІКІНГ .pdf укладений
03 січня 2020 20:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Pа рішенням співвласників будинку в Деснянському районі м. Києва було створено ОСББ за адресою: будинок № 9 по вул. Градинська у м. Києві. Відповідно до рішення № 270/270 від 09.10.2014 Київської міської ради та розпорядження № 48 від 30.01.2015 Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації вбачається, що зазначений будинок було передано КП «Керуюча компанія» на баланс на праві господарського відання. Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» № 1521 від 11.10.2002 . Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією було видано розпорядження № 22 від 28.01.2020, яким зобов’язано здійснити заходи КП «Керуюча компанія» для зняття з балансу будинку № 9 по вул. Градинська у м. Києві та передати на баланс зазначеного вище створеного ОСББ. Відповідно до проведених заходів з 01.02.2020 будинок передано на баланс новоствореному ОСББ. Тому до Договору вносяться зміни, щодо зменшення обсягів надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 5041/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди з «01» червня 2020 року зменшити обсяги закупівлі за договором № 5041/1-2020 від 02.01.2020 року (надалі – Договір), а саме припинити виконання взаємних зобов’язань в частині обслуговування обладнання за адресами: -м. Київ, вул. Бальзака, 55-В, вул. Бальзака, 55-Г, вул. Градинська, 10, вул. Драйзера, 42, вул. Лаврухіна, 5, вул. Лісківська, 22, вул. Лісківська, 24, вул., вул. Милославська, 41/15, вул. Милославська, 47, вул. Милославська, 47А, вул. Радунська, 7, вул. Радунська, 9, вул. Радунська, 9А, вул. Радунська, 9Б, , вул. Радунська, 11, вул. Радунська, 11А.
Номер договору про закупівлю: 5041/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зміни реквізити Виконавця
Номер договору про закупівлю: 5041/1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 376 987,50
UAH (в тому числі ПДВ 62 831,25 UAH)