Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук та персональний комп’ютер
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001187-b 072044567f6148f3a6decab216c2f991
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Середюк

+380432651101
+380432689374
zsh11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №11 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26176268
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Тараса Сича, 38
Контактна особа: Володимир Середюк
+380432651101,+380432689374
zsh11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 12:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 12:39
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Тараса Сича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Тараса Сича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:54
4. Проект договору.docx
13 листопада 2019 12:54
3. Додаток 2.docx
13 листопада 2019 12:54
2. Додаток 1.docx
13 листопада 2019 12:54
1. Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповіно до Додатку 1 Оголошення "Технічні вимоги", Замовником передбачено , що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах характеристика. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами ), учасник - фізична особа , у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа , яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку , передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума , що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів , що передбачені чинним законодавством для такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 34 980,00
UAH з ПДВ
34 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 12:37
06 Технічні характеристики.rar
18 листопада 2019 12:37
08 Інші документи.rar
18 листопада 2019 12:37
07 Cертифікати.rar
18 листопада 2019 12:37
05 Проект договору.pdf
18 листопада 2019 12:37
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 34 980,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:56

Документи

19 листопада 2019 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
34 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:56
Договір ноутбуки+ПК зш №11.pdf укладений
28 листопада 2019 11:54